• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 23:19 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nadia

    Net toen ik de keuken ik kwam, liep Des weer weg. Ik haalde mijn schouders op en keek even. Niemand. Ik haalde mijn schouders weer op en pakte een appel. Ik liep daarna gelijk door naar de muziek ruimte. Ik keek daar rond en zag daar gelukkig niemand. Ik pakte de gitaar op die daar lag en ging ik een kleermakerszit zitten op de bank. Ik legde de appel op de leuning nadat ik er een hap van had genomen. Ik begon een beetje te spelen en stopte af en toe om een hap van de appel te nemen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [@iHeartMusic:]

    IHeartMusicc schreef:
    Destiny

    Ik zuchtte en beet even op mijn lip, 'Ehh ja,' zei ik toen. Ik keek even naar Zendé toe en toen weer naar Storm. 'Ik denk dat het beter is als je voor Nadia gaat,' zeg ik dan zacht, 'Ik wil dit gezeik niet meer en hoe zeer het me ook pijn doet, liever dat het me nu pijn doet en dat ik het zelf zeg dan dat jij het doet,' zeg ik dan zacht, maar toch hoorbaar. Ik keek naar beneden, 'Ik weet namelijk niet wat je voor me voelt, of voor Nadia, ik weet het echt niet,' zuchtte ik even. 'Dus misschien is het zo beter? Of heb jij ehh.. er iets op tegen of weet ik 't,'

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 19:37 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Oh...ik ben lomp XD]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    Ik word wakker, maar sta niet gelijk op. Na iets van een halfuur - ik weet het niet - kom ik overeind en werp een blik op mijn wekkerradio. Het is twaalf uur.
    Ik stap uit bed, friemel doelloos aan het touwtje van mijn joggingbroek terwijl ik bedenk wat ik ga doen en loop dan de kamer uit, naar de badkamer. Eerst even een stevige douche nemen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    Na een paar deuntjes gespeeld te hebben, had ik mijn appel helemaal opgegeten. De rest van de appel had ik weggegooid. Er was nog steeds niemand gekomen en dat maakte mij ook niet uit. Ik speelde het volgende liedje en neuriede er zachtjes bij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik wordt moeilijk wakker en als ik naar het bed van Nadia kijk zie ik dat ze weg is. Hé? Ik zoek mijn spullen en vind een briefje in me pet. Ze is beneden? Ik sta op laat me spullen voor wat het is en snel even naar de meisjesbadkamer. Ik had gelukkig me pet mee, schudde met me haar deed me pet goed. Keek even naar mezelf in de badkamer en vertrok naar beneden. Im so fly im so good, Hell im sexy and i know it. Lolnee, 'BEN ZO LELIJK ALS EEN EEND!! WHOOPWHOOP!' Ik keek even overal snel om de hoek en toen ik in muziekruimte kwam vond ik Nadia. 'Hello my lady,'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    'Hello my lady,' hoorde ik opeens. Ik stopte met spelen en keek wie het was. Ik glimlachte een beetje toen ik zag dat het Storm was. 'Eey,' zei ik tegen hem. 'Voortaan als je van plan ben om te blijven slapen, ga dan in het bed van Maya slapen en niet op de grond,' voegde ik er nog met een lachje aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik was even in slaap gevallen maar na een hevige nachtmerrie schrok ik weer wakker. Mijn muziek stond nog aan en ik zat nog in mijn normale kleding. Ik liep naar de spiegel, ik zag er beroert uit. Ik vlocht mijn haar en liep toen naar beneden. Ik sloeg de lunch over, geen zin in eten en ging toen in de vrijetijdskamer zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    Na die stevige douche droog ik mezelf af en kleed mezelf aan met de kleren die ik mee had genomen vanaf mijn kamer. Dan ga ik naar beneden om te ontbijten. Of lunchen, aangezien het al twaalf uur is geweest?
    Nou ja, whatever. Ik loop de eetzaal binnen die tot mijn opluchting leeg is. Ik heb nu geen zin om met iemand te praten. Nou ja, ik wil wel met één iemand praten. Iemand die me op kan vrolijken. Iemand die me aan het lachen maakt.
    Nagaari.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Ik voel me kut, verschrikkelijk op dit moment. Ik baal dat hier de gene met wie ik verschrikkelijk goed kon praten weg is. Nagaari is nu nog de enige, ja en Storm en natuurlijk Nadia maar met Nagaari heb ik een band. Ik zuchtte en liep naar mijn kamer. Praten daar heb ik nu geen zin in. Ik ging op bed liggen en deed mijn muziek hard en versterkte die met mijn boxen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    'Eey. Voortaan als je van plan ben om te blijven slapen, ga dan in het bed van Maya slapen en niet op de grond,' Ik keek even raar en kraakte kort me nek. 'Goed idee, damn dat doet pijn.' Ik ga op de grond liggen op me rug, en probeer me te ontspannen.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    'Goed idee, damn dat doet pijn,' zei hij nadat ik iets hoorde kraken. Ik wist het niet zeker. Storm ging op de grond liggen. Vragend keek ik hem aan. 'Kom er bij zitten,' zei ik en ik klopte naast me. 'Ik bijt niet.'


    [Midna >> Gabumon -Moet het zelf veranderen nu maar alsnog xd-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ OKAYOKAY SPECIAL VOOR DIAPAL. HAHAHHA ]

    Nagaari

    Ik wordt afschuwelijk wakker, ik betrap mezelf alweer op half slaapwandelen. Ik loop terug naar mijn kamer kleed me om en loop slaperig richting de eetzaal. Eerst zie ik niemand en dan merk ik dat ik tegen iemand aanloop en dat me kont de grond raakt. 'God alle tyfus je zuster! Kijk uit vissesoep.' Ik wrijf slaperig in me ogen maar waneer ik opkijk zie ik dat het Zendé is. Ik sta op en ga snel met me handen over me gezicht om wat wakkerder te worden. 'Le morning, mister Zendé.' Ik aai lacherig over zijn hoofd en zoek dan naar wat drinken. Tot mijn geluk vind ik cornflakes en maak mijn lievelings ontbijt. LE CORNFLAKES FCOURSE.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Storm

    Ik knik kort, 'Zeggen ze allemaal. Enge KLEINE meisjes die gitaar spelen. Ookal ken ik er maar 3 of 4..' Ik lach wat en blijf liggen. 'Naah, ik moet even ontspannen op een vloer als ik het op een bank doe wordt ik slap.' Geloof me, als je rugpijn hebt en je gaat liggen op de vloer, ruggasme.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Ik haalde mijn schouders op. 'Als jij dat wilt,' zei ik en ik zette de gitaar weer goed neer op me schoot. Ik begon weer een deuntje te spelen. 'Heb je verzoekjes? Je moet wel stukje zingen, anders weet ik hem niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you