• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 23:19 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nadia

    'Dafuuq? Geloof jij dat? En erhm. Dat was storend,' zei hij. Ik keek bekeek hem eventjes en zag dat zijn vuisten gebald waren. Storm ging weer op de grond zitten. Ik ging wat dichter bij hem zitten, maar ik bleef onder de dekens. 'Hij liegt,' zei ik alleen maar. Ik keek naar hem. Ik ging weer zachtjes neuriën en keek naar zijn vuisten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    'Hij liegt.' Ik keek even ongelovig naar Nadia maar liet het daarbij, ik wilde het geloven, dat hij loog, maar het lukte me niet. Mijn handen probeerde ik te kalmeren maar dat ging ookal moeilijk. 'Ik ga denk ik even een douche nemen ofzo. Vind je dat erg?' Ik keek even moeilijk. 'Weetje wat, ik ga gewoon douchen. Dat lijkt me het beste.' Ik stond op gaf een klein kusje op haar voorhoofd en liet haar een beetje achter. Ik liep wat en op de gang bleef ik staan. Zal ik Des zoeken? Ja, dit moet besproken worden. Ik liep eerst richting de muziekruimte en tot mijn trots vond ik daar Des en Zendé. 'Sorry dat ik stoor, maar net is Do op me af gekomen met het verhaal dat je me een ontiechelijke lul en een player vind en je me nooit meer wilt spreken.. En ja ik was met Nadia toen want we waren aan het praten, ze zei dat hij loog maar ik moet het van JOU horen.'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik schrok even van Storm en glimlachte tot dat hij begon met praten, 'Ehh what tha fuck,' zei ik toen verward, 'Wacht, Do zei tegen jou dat ik da vond?' zeg ik dan licht verward.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Ik ga denk ik even een douche nemen ofzo. Vind je dat erg?' vroeg hij. Ik keek hem vragend aan. Vroeg hij nou net om toestemming of zo? 'Weetje wat, ik ga gewoon douchen. Dat lijkt me het beste,' zei hij en hij stond op. Voordat hij wegging gaf hij mij nog een kusje op me voorhoofd. Ik glimlachte en stapte uit bed toen hij weg was. Ik liep naar me kast toe en trok een heel erg kort broekje aan met daarboven een shirtje met spaghetti bandjes. Ik wist niet of hij nog terug kwam. De gitaar lag er nog. Hij was niet van mij, maar ik wou wel eventjes spelen. Ik pakte hem op en legde hem op mijn schoot. Ik begon het liedje te spelen met de woorden; 'Just kiss me slowly' er in.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Storm

    Ik begon weer boos te denken als ik eraan terug denk. 'Ja dat zei hij.' Ik knarsde me tanden weer. 'Maardus ik wilde het van jou horen want ik vond het nogal laag als je het niet gewoon in me gezicht kon zeggen en na alles geloof ik hem eigenlijk best dat je dat vind zegmaar..'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan, 'Nou, wat heb je een goed beeld van me,' zei ik toen. Ik bleef rustig maar balde mijn vuisten, 'Denk je echt dat ik dat heb gezegd!?' zeg ik dan lichtelijk geirriteerd, 'Wat denk je zelf?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik schrok van Des haar stem. 'JA ! Wat moet ik dan denken? Komop van wat er allemaal is gebeurd, en like jij en Do zijn close en alles en ik weet dat jullie elkaar kennen. DUS WAT WIL JE DAN.' Ik werd ook nogal boos. Ik begon serieus zowat te schreeuwen bijna. 'DAT denk ik.'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik begon te koken en mijn stem begon ik ook te verheffen. 'Ja Do is mijn neef, maar godver DAT BETEKENT GODVERDOMME NIET DAT IK DIE SHIT HEB GEZEGD,' Ik stond op koken en stond op. 'IK HAD JE TOCH AL GEZEGD WAT IK VOND EN SHIT OF NIET SOMS!? IK WOU NOG NORMAAL MET JE GAAN PRATEN MAN IDIOOT,' Schreeuw ik dan. 'NEE IK HEB HET NIET GEZEGD, DUS BEGIN GODVERDOMME NIET TE SCHREEUWEN,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik probeerde mezelf te kalmeren en niet te gaan schreeuwen als een baviaan zonder kop. 'Okay, Daarom kwam ik hier naar toe voor de zekerheid omdat ik zwaar onzeker ben over alles. Dank u, ik ben doof en ik wilde niet schreeuwen dus aub accepteer mijn sorry voor mijn.. Uitval.' Ik stond daar maar met me hand voor me gezicht.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik kalmeerde en begon toen te lachen, 'Schreeuw partij voor niks?' Zeg ik lachend, 'Maar alsnog, tuurlijk zeg ik dat niet joh,' Ik gaa even met mijn hand door mijn haar en begin weer te lachen. 'Maar iniedergeval. Ik ga iets lanceren op Do, richting hem. Mijn gave is toch goed voor iets,' mompel ik. 'Maar? Wou je het nog over iets anders hebben?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    'Ik weet niet echt, het is wel een flikker-streek van hem.. Erhm Maar dat was het, ik was van plan te gaan douchen zodat ik niet ontplofde.. Maar ja. Wil jij het over iets anders hebben dan?' Ik knikte wat sullig met me hoofd heen en weer.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik zuchtte en beet even op mijn lip, 'Ehh ja,' zei ik toen. Ik keek even naar Zendé toe en toen weer naar Storm. 'Ik denk dat het beter is als je voor Nadia gaat,' zeg ik dan zacht, 'Ik wil dit gezeik niet meer en hoe zeer het me ook pijn doet, liever dat het me nu pijn doet en dat ik het zelf zeg dan dat jij het doet,' zeg ik dan zacht, maar toch hoorbaar. Ik keek naar beneden, 'Ik weet namelijk niet wat je voor me voelt, of voor Nadia, ik weet het echt niet,' zuchtte ik even. 'Dus misschien is het zo beter? Of heb jij ehh.. er iets op tegen of weet ik 't,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Vind nadia niet dat hij lang doucht?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Nadia weet niet eens of hij wel of niet terug kwam ;p]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ OJHUA XD ich is lomp ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.