• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 23:19 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nadia

    Ik bekeek het meisje even. Ze had licht blond haar, bijna wit. Het was lang en er zat een slag in. Het viel me op dat ze mank liep. 'Ik weet dat je kijkt,' zei het meisje. Mijn wangen werden lichtjes rood. Ik ging naast haar lopen. 'Is dat waarom je hier zit?' vroeg ik zachtjes aan haar. Ze knikte lichtjes en we liepen een ruimte in. Het was de kantine. Ik voelde in me zakken. Ik had er gelukkig wel wat munten in gedaan. Ik haalde wat drinken voor mij en het meisje. We zaten aan een tafeltje en dronken onze drinken op. Ze stootte af en toe haar been plagend tegen me aan en lachte daarbij. Ik glimlachte zwakjes terug. Telkens als ze me aanraakte, voelde ik de pijn van haar andere been door me heen. Toen we onze drinken op hadden liepen we terug. De pijn van haar zat nog een beetje bij mijn been. Ik probeerde er niet op te letten en liet het piano deuntje in me hoofd afspelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik keek naar Zendé en zuchtte, 'Ik denk het wel,' Ik pakte een papiertje en schreef alles op, alles wat ik net probeerde te zeggen. Ik ging zitten en stopte het op Zendé's schoot. Ik ging weer achterover liggen en verstopte me toen in de dekens.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    'Ik denk het wel,' zegt Des met weer een diepe zucht. Ik werp een blik op haar, maar dan kijk ik de gang weer in. Waar blijft Nadia?
    Ik let niet op Des, die wat op een blaadje krabbelt. Ik kijk haar dan ook lichtelijk verbaasd aan als ze dat briefje op mijn schoot legt, maar ze laat zich achterover vallen en slaat de dekens om zich heen.
    Je gedachten kan ik niet lezen, of heel vaag, maar zit je alstjeblieft alsjeblieft niet in over Storm en mij. Dat gebeurd niet, het was een vergissing, hoop ik dan.
    'Wat bedoel je?' vraag ik zacht als ik uitgelezen ben. 'Wat gebeurd niet?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nadia

    Het meisje legde me nog de laatste stukjes uit en ging toen de andere kant uit. Ik liep volgens de aanwijzingen van het meisje. Ik glimlachte toen ik Zendé en Des weer zag. Des was alleen weggedoken onder de dekens. Ik keek Zendé eventjes aan en ging toen maar weer op de stoel zitten waar ik net ook zat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nagaari

    Ik keek verbaasd naar Dawn. Wat denkt zij? 'HELLYEAH DAT WE NAAR DES TOE GAAN... LE WILD NAGAARI IS BEZORGD.' Ik wist dat mijn nare gevoel er iets mee te maken had.. Des here we come. Ik ging even naar Do en aaide medelijdend over zijn rug, 'Weetje wie wilt marshmellows of like kunnen we ergens ijsjes halen? Mensen moet niet treurig doen en lekker Des bezoeken.. Who's with me?' Ik glimlachde wat en trok Storm van zijn stoel, die ver in gedachte was, en keek hem smekend aan.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Dominique

    Ik keek naar Nagaari. 'Zullen we?' vroeg ik toen. Ik stond op en gaf Felecitiy een kus, 'Ik zie je straks, ik ga alvast met Gaari,' zei ik terwijl ik haar mee trok naar de deur.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny

    'Gewoon alles,' fluisterde ik toen. Nadia was er weer bij komen zitten. Ik boog voorover en zuchtte, 'Ik wil hier weg,' zei ik toen. Mijn lichaam deed pijn, bij iedere stap die ik maakte. Ik zuchtte en ging rechtop zitten. Ik pakte weer een blaadje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Ik wil hier weg,' zei Des, nadat ze voorover was gebogen. Ze pakte een blaadje. Ik keek haar aan. Ze leek pijn te hebben. Ik legde eventjes mijn hand op haar schouder en ik voelde haar pijn gelijk. 'Moet ik helpen?' vroeg ik zachtjes aan haar. Ik had alleen geen flauw idee hoe ik dat dan moest doen. Er was geen zand om de pijn in weg te wrijven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik keek naar Nadia en glimlachte, 'Als het lukt,' Ik keek haar na. Ik voelde dat Do kwam. We waren verbonden ofzo? Nou ja, ik keek naar Zendé, 'Laat maar leg het je wel een keer uit,' zei ik toen en glimlachte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Als het lukt,' zei ze. Ze zei ook nog wat tegen Zendé, maar daar lette ik niet echt op. Ik wreef zachtjes over haar rug. Ik had geen flauw idee hoe ik dit nu moest doen. Ik probeerde de pijn weg te wrijven in me been. Ik had daar toch nog beetje last van. Ik keek naar Des. Ik bleef zachtjes over haar rug wrijven en wreef af en toe over mijn been.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    De pijn werd minder maar niet helemaal. Ik knikte naar Nadia,'Ik zei toch dat het wel zou lukken, of had ik het de eerste dag fout?' glimlach ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Ik zei toch dat het wel zou lukken, of had ik het de eerste dag fout?' glimlachte ze. Ik haalde mijn schouders op en bleef doorgaan. 'Ik vat je niet helemaal, maar ik doe nu niet hetzelfde als me oom,' zei ik en ik keek even naar me hand die ik weer wreef over me been. Mijn been begon behoorlijk zeer te doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    'Misschien,' zei ik toen schouderophalend. 'Iniedergeval dankjewel,' Ze wreef over haar been en ik keek haar aan, 'Wat is er?' vroeg ik toen toch bezorgd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    Ik huppelde helemaal overal naartoe en trok Do half mee, Storm wilde niet.. Misschien was dat een goede keus in iedergeval, die vrouw van de balie wilde me niet binnelaten omdat ik zogenaamd 'mensen ging storen.' Pfft, dom wijf. 'Welk nummer zei dat takkewijf ook alweer dat het was?' Ik keek Do een beetje moeilijk aan, ik weet niet echt meer zeker wie er allemaal mee was, het boeide me ook weinig. Ik had mijn protector Do en zometeen zie ik mijn liefje Des. Ik keek glimlachedn maar vragen naar Do.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    'Wat is er?' hoorde ik Des bezorgd vragen. Ik keek haar aan en haalde mijn schouders op. 'Beetje boel,' zei ik zachtjes en glimlachte zwakjes. 'Maar nu? Me been deed al beetje zeer door een meisje rond de 7 jaar die hier ligt en ik zei toch dat ik niet hetzelfde doe als me oom?' vroeg ik en ik wreef weer over me been. 'Jou pijn komt in mijn hand en ik wrijf het weg in me been'. Ik dacht eventjes na en keek eventjes om me heen. Dan keek ik Des weer aan. 'Ik weet niet of je me hoort, maar ik moet gewoon met Storm praten. Wil jij er dan bij wezen?' vroeg ik in me gedachte. Ik deed me hoofd een beetje schuin.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you