• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - MartJuH: Maya Maris ~ Water
    - Smugness: Christina Amey Benneth ~ Necromancer
    - Renoster: Sander Sven Veldhuizen ~ Teleportatie
    - MYNAMEISDEWI: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    - SilverBow: Rainer Gould ~ Onzichtbaarheid
    - JaiRy: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - MYNAMEISDEWI: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    - OHMYZAYNx: Jason Christian Brown ~ Transformeren
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    - HurtedHeart: Dylan Ryan Munc ~ Transformeren in dieren en Energie Manipuleren.
    - Propius: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Propius: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster


    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 23:19 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique

    Ik keek Gaari aan, 'Dat takkewijf, zei kamer 207,' lachte ik even. Ik trok haar mee naar de liften en we gingen naar de goede afdeling.
    We kwamen aan bij haar kamer en Nadia en Zendé waren er ook. Ik liep naar binnen en gaf Des een knuffel, 'Gaat het nichtje?' vroeg ik toen toch bezorgd. Voor ze iets kon zeggen had ik de deur al gesloten en begon ik haar wond te helen. 'Pijn weg laten trekken gaat iets verder maar ik kan het proberen, misschien als Nadia me helpt?' vroeg ik toen toch.

    Destiny

    Ik hoorde Nadia's gedachte zacht, 'Als je dat fijn vind dan wel,' zei ik toen. 'Misschien is het beter, dan kan hij het ons duidelijk maken,' De pijn ging niet meer weg of minderde niet meer. Ik keek naar Do,'Jup, alleen pijn,' zuchtte ik. Maar voor ik nog iets kon zeggen had hij de deur al gesloten en begon hij de overgebleven wond op mijn hoofd te helen en de pijn werd steeds minder, ook omdat Nadia denk ik nog steeds bezig was.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Als je dat fijn vind dan wel. Misschien is het beter, dan kan hij het ons duidelijk maken,' zei Des en ik knikte. 'Dank je,' zei ik zachtjes. Eventjes later kwamen Do en Nagaari eraan. Ik glimlachte. 'Gaat het nichtje?' vroeg hij bezorgd aan haar. 'Jup, alleen pijn,' zuchtte Des. Ik keek hen eventjes aan. Hij was naar Des gegaan en deed iets. Ik keek, maar bleef ondertussen doorgaan met waar ik bezig was. 'Pijn weg laten trekken gaat iets verder maar ik kan het proberen, misschien als Nadia me helpt?' zei Do. Ik knikte. 'Ben heel de tijd al bezig, maar hoe weet jij dat ik dat kan?' vroeg ik aan hem. Ik wist het zelf amper, laat staan iemand waar ik amper mee had gepraat. De pijn in me been werd iets te. Ik wreef over me andere been heen. Dan maar twee zere benen. Ik zuchtte zachtjes en keek Des toen aan met een klein glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique

    'Ik had gelezen dat mensen die pijn kunnen veroorzaken ook weg kunnen laten trekken.' zei ik toen. Destiny klaarde op dat was aan haar te zien. 'Gaat het weer?' vroeg ik toen ik klaar was. 'Ja, het is veel beter nu,' zei ze terwijl ze haar arm ophaalde. Ik lachte even en keek naar Nadia, 'Wat is er met je benen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Wat is er met je benen?' vroeg hij. Ik keek hem aan. 'Ik moet haar pijn toch ergens laten? En mijn been deed al zeer door een meisje die hier ook ligt,' antwoordde ik simpel. Ik glimlachte toen ik zag dat Des al opklaarde. Ik keek weer naar Do. 'De pijn gaat over op mij, maar ik weet niet hoe ik het helemaal weg haal'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique

    Ik fronste even, 'Je moet het inderdaad ergens laten maar niet bij jezelf. Je moet het overzetten in iets anders. Ik bijvoorbeeld zet het over in water, dat is ook mijn gave. Maar jij kan pijn weghalen en geven. Je moet iets vinden, niet jezelf,' zei ik toen nog streng en waarschuwend. 'Om pijn naar te sturen.' Ik dacht even na,'Misschien moet je het aan een begeleider thuis vragen,' Ik zette mijn hand op haar been en begon het te helen. Haar pijn voelde ik, en probeerde het toen weg te laten trekken. Ik zag een vaas staan. Ik stuurde het water naar haar been en liet het water toen zijn werk doen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    Ik keek hem vragend aan toen hij met zijn hand op mijn been deed en later water stuurde uit de vaas en die op mijn been terecht kwam. De pijn verlichte wel, maar het deed nog steeds flink zeer. 'Er zit geen wond, dus dat helen helpt niet echt,' zei ik tegen hem. Ik dacht eventjes na. Ik zag Jake dit nooit zo doen. Hoe deed hij het?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique

    'Ik probeer wat ik kan,' grinnikte ik toen. 'Mijn gave heb ik nog niet onder controle,' zei ik toen toch, 'Tenminste, ik kan alleen wat ik mezelf heb aangeleerd maar zo ver ik heb gelezen moeten wij, ja wij allemaal veel meer kunnen,'

    Destiny

    Nadia en Dominique waren ergens over aan het praten en ik volgde het niet echt meer. Ondertussen stond ik rustig op en pakte mijn kleding op die ik in de badkamer aan deed. Toen ik terug kwam ging ik bij Zendé staan, 'Laten we hun hier of wachten we tot dat ze uitgepraat zijn?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Laat dat proberen maar,' zei ik met een lachje. 'Nou ben ik benieuwd wat we allemaal moeten kunnen volgens wat jij gelezen heb,' zei ik. Ik zag Des op staan, ze ging bij Zendé staan. Ik keek haar aan. Ze zei wat tegen Zendé. Ik kon het niet helemaal verstaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    Des zegt dat ze het later wel uitlegt, waarna ze in gesprek raakt met Nadia. Ik luister er niet naar en ondersteun mijn kin met mijn hand terwijl mijn elleboog rechtop op mijn schoot staat. Ondertussen probeer ik te bedenken wat Des bedoelt.
    Ik schrik op uit mijn gedachtes als iemand naar binnen komt. Het is Dominique. Nagaari volgt. Ik ga staan en glimlach naar hen, blijf om ze te zien. Do begint Des wonden te helen en praat met Nadia. Als Des voor een groot deel genezen is komt ze overeind en gaat ze naast mij staan.
    'Laten we hun hier, of wachten we totdat ze uitgepraat zijn?' vraagt ze.
    Ik open mij mond om te vragen waarom we weg zouden gaan, maar herinner ik me dat ze uitleg had beloofd over haar briefje en bedenk ik me. 'We laten hun hier.'
    Ik loop de gang op en blijf daar tegen de muur aan leunen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nagaari

    Ik keek even verbaasd naar al deze hatseflats want ik zag van alles voorbij gaan. Ik merk dat Zendé en Des weg zijn. Die sneaky bastards. Ik keek maar een beetje heen en weer naar Nadia en Do. 'Pfuuuh, jullie doen beetje moeilijk.. Misschien kan je pijn zetten in iets doods als een knuffel?' Ik weet niet waar dat antwoord vandaan kwam maar blijkbaar heeft mijn binnenkant het niet gevolgt maar mijn smartass hersentjes wel. Ik glimlachde maar wat doms.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Ik keek Nagaari aan. 'Zo makkelijk is het anders niet,' zei ik, misschien een tikkeltje geïrriteerd. Ik zuchtte eventjes. 'Sorry,' zie ik zachtjes. Ik keek Do eventjes aan. 'Dank je voor het proberen,' zei ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique

    Ik zuchtte en keek beide toen aan, 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik toen toch.

    Destiny

    Ik loop achter Zendé aan. Ergens in één van de gangen blijft hij wachten en leunt tegen de muur aan. Ik ga tegenover hem staan en kijk hem dan aan. Maar kijk ook snel genoeg weer weg. 'Ehh, dus wat ik wou zeggen,' Begin ik. 'Ik kan je gedachte dus in ieder geval heel vaag lezen, maar ik weet wel dat je je in zat over Storm en mij en misschien heb ik het recht niet om dit soort dingen te zeggen en vind je me nu een grote hoer om het zo te zeggen en weet ik 't maar ehh ja ik ga of zet me over Storm heen en ehh ik weet het niet en ik laat Nadia maar voor hem gaan. Ik denk dat we dan allemaal beter af zijn. Maar toch urgh ik weet het niet meer Nadia wil met Storm gaan praten en dat ik daarbij ben. Ik heb gezegd dat het goed is, en ik denk dat ik hem van me af zet. Ik denk dat het ruzie met Nadia niet waard is. Echt niet, alleen ik wil niet dat wij ruzie krijgen of shit en al dat soort kak want je bent binnen een paar dagen heel dierbaar geworden,' ratel ik aan één stuk door. 'Oke. Ik praat te veel,' zucht ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ haha Dominique één regel, Des eenheel verhaal xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [En dan ook nog een zin die ik niet begrijp.. Welke gebeurtenis heeft hij het over?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Met Destiny waarom ze daar ligt ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.