• Heel leuk, druk crtl+v in en kom erachter wat je voor het laatst hebt gekopieerd! (bloos)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mitch377, DragonSpirit, RestlessSoul, DarkSavior, MoonWarrior, Jamess, ILOVENIKKI


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Na Jessie nog een paar keer genegeerd te hebben draai ik me toch naar hem om. 'Is het zo moeilijk om van mij af te blijven?'
    'Ja.' antwoordt hij.
    Ik zucht even. 'Waarom wil je het eigenlijk doen?'
    'Dat hoor je te doen als..'
    'Oké, luister Jessie. Ik weet niet of je het doorhad. Maar ik heb je geen enkele seconde leuk gevonden.'
    Hij kijkt me even aan. 'Waarom ging je dan met me mee?'
    'Omdat ik weet dat je Rachel weer lastig viel en omdat je mijn vriendje wilt kwetsten.'
    Ik slik even, tot mijn vriendje het uit gaat maken met me. 'Je weet wat ik haar heb gezegd?'
    'Niet perse. Maar ik weet wel dat het ook over Finn ging, en dat is erg genoeg.'
    'Je houdt wel echt van hem, hé?'
    'Daar leek onze kennismaking niet op. Maar goed gezien.'
    Ik glimlach even. 'Maar houdt hij nog wel van jou?'
    'Vast wel.'
    Ook al twijfel ik daar zelf over. 'Denk je?' vraagt Jessie.
    Hij komt weer iets dichterbij. 'Laat mij met rust en ga kijken op welke plek je bent. Ik hoop van harte dat het niet de eerste plek is.'
    'Dat zie ik zo wel. Jij bent nu interessanter.'
    Ik rol met mijn ogen. 'Dit gaat niet werken, het spijt me.'
    Hij zucht even maar nadat hij langs mij heen kijkt loopt hij weg. De rest van zijn groep volgt hem. Ik blijf even staan. 'Samantha?'
    Hoor ik op eens een veel te bekende stem vragen. Ik draai me meteen om. 'Sorry..' begin ik meteen. 'Ik had niet zo stom moeten zijn, het spijt me. Sorry, sorry.'
    Ik weet even echt niet meer wat ik allemaal moet zeggen. Voor ik weer sorry wil zeggen zoent Finn me. Verbaast ga ik er op in. Dit zou Jessie nooit evenaren, dat zou niemand doen. Na de zoen kijk ik hem even aan. 'Dus je vergeeft me?' vraag ik voorzichtig.
    'Wat denk je?' vraagt hij, hij kijkt me ook even aan.
    'Het lijkt er op dat je mij vergeeft, maar ik heb je pijn gedaan.'
    'Daar kan ik wel tegen.'
    Ik kijk weer naar Finn. Hij ziet er inderdaad een stuk vrolijker uit. 'Eh. Je weet vast al onze plek. Maar ik nog niet, dus ik ga even kijken.' mompel ik.
    Finn houdt me tegen. 'Wat?' vraag ik hem.
    'Ik wil wel meekijken hoor. Als je dat wilt, tenminste.'
    Ik glimlach even waarna ik naast Finn naar het blaadje toe loopt. We zien de Vocal Adrenalines net weggaan. Snel kijk ik waar we staan.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    (A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    LALALALALALALALALALALALA


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    over dat zij dus alles wat ik tegen haar zeg mag doorspelen aan jou omdat jij dat van haar doorspeelt

    1c1005


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    http://qooqle.nl/?q=School+definitie

    dat dus..


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Lange schaduwen vormden zich op de weg voor me, er hing een vredige stilte in de buurt, want het was bijna zes uur ’s avonds, het uur waarop de meeste kinderen die bij me in de buurt woonden binnen werden gestuurd. Mijn familie woonde in een kleine stad, dicht in de buurt van een paar drukke steden. Daar woonde de meeste mensen en ons stadje werd vaak over het hoofd gezien, niet dat ik dat erg vond. Nee, de stilte en rustigheid was wat ik precies zo leuk vond aan in kleine steden wonen. Ooit had ik in een grote, zonovergoten stad gewoond. Een stad waar vader was geboren en getogen, maar moeder wilde verhuizen. De omgeving was niet goed om kinderen op te voeden, dat zei ze. Ik was toen amper vijf jaar, maar vond het leuk om te verhuizen, al zou dat toen betekenen dat ik mijn klasgenootjes zou moeten missen.


    Ex astris, sciencia


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    60.794


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.



    Meh, de afbeelding doet het niet. D:

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 14:30 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    M33bha (PONM): vandaag het 8e-9e uur hebben les de leerlingen wiens achternaam begint met A t/m K. Volgende week die met L t/m Z en zo afwisselend.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tchaikovsky


    "Your life. Your choice. Think about what you want."