• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:35 ]


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché
    "Sorry." mompelde ik. "Het is niet mijn bedoeling om je te beledigen ermee." Ik keek even snel achterom, mijn kamer in. "Eigenlijk heb ik nogal wat huiswerk te doen, maar als je wilt kunnen we even iets drinken?" Ik deed mijn eerste poging deze week om sociaal te doen.


    Your make-up is terrible

    [Accidental, ik heb mijn post eventjes veranderd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik glimlach even naar Luca, 'nee hoor. Ik vind je tot nu toe niet echt zeurderig,' ik kijk even op mijn horloge, 'maar we kennen elkaar ook nog maar een kwartier dus er kan nog van alles gebeuren. Zijn er eigenlijk veel andere mensen in dit huis?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    DarkSavior schreef:
    [Accidental, ik heb mijn post eventjes veranderd]


    [Ik de mijne ook]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Iets drinken? Ja is goed." Knik ik.
    "Woon je hier eigenlijk al lang?" Vraag ik er achteraan.
    Ik kuch even, de lucht is zo sterk.
    Ik doe mijn handen achter mijn rug en knijp even in mijn hand.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik sta op, pak een biertje, doe de tv aan en zap een beetje rond wachtend op anderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Hm, dan moeten we dat kwartiertje maar langer maken." Ik grinnik. "Ja, het word steeds drukker nu. Volgens mij zijn de meeste appartementen nu wel verhuurd. Maar nog niet alle huurders zijn helemaal geinstalleerd in hun kamer." Vertel ik van wat ik weet.

    Mary Lea Ché
    "Een weekje. En jij?" Ik blijf wat ongemakkelijk in de deuropening staan. "Uhm, wil je hier blijven of naar beneden?" Ik had toevallig gezien dat er beneden een gezamelijke ruimte was, waar ik natuurlijk nog nooit gebruik van had gemaakt.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Net." Lach ik even. "Naar beneden lijkt me oké." Zeg ik dan en kijk even naar haar.
    "Ik ben trouwens Solomon." Stel ik mezelf voor.
    Dat ik dat nog niet gedaan had, domme ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie Raven Benson
    Ik knik, 'zullen we dan maar even sociaal gaan doen en een paar van de andere mensen zoeken?' vraag ik, 'ik neem aan dat je niet mij als enige wil kennen,' voeg ik er met een klein lachje aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary Lea Ché
    "Dat is nog nieuw." Ik pakte mijn sleutels voor de derde keer deze middag en propte ze in mijn broekzoek. "Ik ben Mary, leuk je te ontmoeten." Het was me een wonder dat ik zulke normale zinnen kon formuleren. Ik trok de deur achter de dicht terwijl ik naar buiten stapte en stak mijn hand uit.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Je lijkt me heel fijn gezelschap, dus daar zou het niet aan liggen." glimlach ik. "Maar dat lijkt me ook wel... interessant." beslis ik.


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    De jonge dame, die Mary blijkt te heten steekt haar hand naar me uit.
    Ik kijk er verlekkert naar. Ik schud snel mijn hoofd even en neem hem aan.
    Haar warme huid voelt raar aan tegen mijn koude huid. Snel schud ik de hand en trek dan weer terug. "Mary hé. Mooi." Glimlach ik even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ~Hanna Brigitta Kunert.

    'Doe je goed, Hanna,' praatte ik in mezelf en ik haalde mijn handen door mijn haren. 'Nog maar nét een uurtje binnen en nu weten ze al van je geheim, een alcoholistische vampier nota bene!' zei ik tegen mezelf en ik pakte mijn koffer uit.
    Echt veel inhoud had die niet: een paar t-shirts, een extra spijkerbroek, een jurkje voor formelere gelegenheden en een paar hakschoenen. Verder zaten er foto's in van mijn familie die tachtig jaar geleden met mij samenleefden: mijn kleine zusjes Greta en Michelle, mijn oudere broers Frederick, Willebrord en Bruno en tot slot mijn kleinste broertje Otto, mijn moeder die altijd van die heerlijke karamelpudding maakte, mijn vader: een sterke man die sneuvelde in de Eerste Wereldoorlog en ik, een dienstmeid die gedoemd was om net als haar moeder te eindigen met zes kinderen en een veeleisende man. Bah, wat haatte ik mezelf als ik zo naar die foto keek.
    'En toch neem ik jullie overal mee naar toe, jongens,' zei ik. Mijn kleine broertje Bruno was een paar dagen geleden begraven, hij was nét eenentachtig geworden. 'Waar ik ook ga.'
    Ik haalde mijn boeken uit mijn koffer, evenals mijn viool en mijn spitzen. Niet dat ik nog vaak danste of speelde, ik was te druk met mezelf verbergen en zoeken naar donors. Het leven was hard als een vampier zijnde.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mary Lea Ché

    Ik glimlachte kort terug. Ik merkte nu pas op wat er anders was aan hem, nadat ik zijn koude huid tegen de mijne had gevoeld. Zou hij dan wel gewoon drinken? Mijn onzekere paniek overspoelde me weer eens maar ik liet het niet merken. Misschien was hij gewoon koud van zichzelf. Ik haalde diep adem en begon richting de trap te lopen.


    Your make-up is terrible

    [Ben zo terug]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.