• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:35 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    'Je ziet eruit alsof je wel wat hulp kan gebruiken,' hoor ik ineens iemand achter me zeggen. Snel draai ik me om en zucht opgelucht als ik zie dat het maar een gewone jongen is. 'Laat me alsjeblieft niet meer schrikken,' grinnik ik. 'En ja, wat hulp zou fijn zijn. Heb een beetje teveel koffers meegenomen,' zeg ik waarna ik naar hem toe loop en mijn hand uitsteek, 'Ik ben Cassie trouwens,' stel ik mezelf voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik lach even als ze er snel vandoor snelt.
    Oké, natuurlijk. Heb ik weer.
    Ik loop wat heen en weer door de gang, niet echt wetend wat ik wil.
    Helemaal achterin de gang laat ik me tegen de muur aan naar de grond zakken, ik denk dat ik alles eens ga volgens vanaf hier, kijken wat de meeste doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Het spijt me zeer. Ik wilde je niet laten schrikken." Ik nam haar hand aan en drukte een kus op de bovenkant van haar hand. De gentleman spelen kon nooit kwaad. Dus glimlachte ik om haar woorden. "Ik ben Luca en ik help je graag."


    Your make-up is terrible

    Scarlett Chamberlain

    Zuchtend stapte ik uit de taxi en wilde mijn portemennee pakken en betalen, maar de chauffeur keek me alleen dromerig aan. Hij hief zijn hand op. 'Laat maar zitten.' Mompelde hij. 'Nee, nee dat kan niet. Pak aan,' Verzekerde ik hem. Ik gaf hem het geldbriefje en drukte de deur dicht. Ik wilde hem niet bedwelmen, ik wilde geen misbruik van hem maken en eigenlijk had ik het niet eens gewild om een bloedzuiger te zijn. Maar ach, wat deed ik er aan. Ik tilde mijn koffers op en drukte de deur van het appartement open, om vervolgens rond te kijken. Er waren veel kamers. En er hing de heerlijke, zoete geur van mensenbloed die me water in de mond liet lo... Nee, daar moest ik niet aan denken.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 21:17 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Darren Dimir ~ Vampier

    Nadat ik al mijn spullen op het bed had gedumpt liep ik de gang op om daar twee vampieren te zien. Eentje hielp een mens en de andere zat alles te volgen. Ik schudde mijn hoofd en liep naar de gemeenschappelijke woonkamer. Ik had niet echt zin om alleen op mijn kamer te gaan zitten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché

    Oh, shit! Ik bedacht me dat ik helemaal vergeten was na te kijken of ik post had. Ik had net overal mijn adres moeten veranderen dus nu zou mijn postvakje wel helemaal vol zitten. Ik gooide mijn boekentas neer en pakte mijn sleutels weer op. Ik keek onzeker door het kijkgaatje en toen ik niemand zag, opende ik de deur op naar beneden te snellen en bijna te struikelen over een grote hoeveelheid koffers die iemand had laten slingeren.


    Your make-up is terrible

    ~Hanna Brigitta Kunert.

    De zon scheen fel en ik wreef over mijn huid, die pijn begon te doen. Het was een prachtige herfstdag voor een mens, en ik zette mijn groot uitgevallen zonnebril af, die mijn grote donkerbruine ogen verborgen had. Ik sta voor het huis waar ik naartoe gelopen was, dit was het dan... Een redelijk oud gebouw, dat uit mijn jeugd had kunnen zijn.
    'Pardon,' zeg ik tegen een persoon binnen, en ik klop op het raam. Ik ruik door de muren heen dat hij iemand is van mijn soort, maar ik besluit niet meteen allerlei dingen prijs te geven over mijzelf. 'Woon jij hier ook?' vraag ik en ik sleep mijn koffer mee.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cassie Raven Benson
    Ik glimlach even als hij een kus op de bovenkant van mijn hand drukt en doe mijn mond al open om een flirterige opmerking te maken maar bedenk me nog net op tijd. 'Dank je,' zeg ik glimlachend tegen Luca terwijl ik langs hem heen loop. 'Maar ik waarschuw je alvast, de koffers zijn zwaarder dan ze eruit zien,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik slenterde een beetje rond op de benedenverdieping en zag een meisje langs lopen. Ik besloot maar eens kennis te maken met haar. Rustig liep ik op haar af en knikte naar haar. "Hoi, ik ben Darren. Ben je nieuw hier?"
    Ik negeerde de soortgenoot die buiten stond compleet. Die kon zelf wel naar binnen komen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 13:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [DarkSavior, wie bedoel je?]

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 21:24 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [DarkSavior, wie bedoel je?]

    [Mary]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [@Accidental Welk persoontje is het dan?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -WOEPS, aanpassen

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 21:25 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mary Lea Ché
    Verschrikt kijk ik op van mijn sleutelbos waar ik net naar mijn brievenbus sleuteltje zocht. Ze moesten me wel hebben vandaag zeg. Ik had vast heel groot 'Anti-sociaal, spreek me toch aan!' op mijn voorhoofd staan. Ik keek snel op naar de jongen. "Uhm, ik woon hier eigenlijk net een week." Ik stak snel het goede sleuteltje in de brievenbus en opende hem.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik glimlachte om haar reactie. Geen prater zo te zien, laat ik maar niet al te vervelend zijn. "Oh, okay. Nou ja ik woon hier al zeker een maand ofzo. Ik ben wel blij dat er nu eindelijk andere mensen komen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.