• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:35 ]


    Your make-up is terrible

    [Wie is de huurbaas? Ik wil het wel op me nemen als niemand er wat op tegen heeft.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik voor voor de nieuwe vrouw recht door de gang heen, naar het enige appartement op de begane grond. Daarna liep ik snel terug naar mijn kamer, ik vond haar werkelijk vreemd.

    Luca Jones
    Vrouwen waren ook altijd van die praters. "Ach, jongens zijn nou eenmaal niet zo, die begrijpen dat dus ook niet zo. Als jij bij mij in de koffer zou moeten zou ik waarschijnlijk ook klagen." glimlachte ik. "Waar wil je deze koffers hebben?


    Your make-up is terrible

    [@ DarkSavior: ik heb er niets op tegen. Zorg er alleen wel voor dat die Darren geen sterallures krijgt xD]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik zuchten even en stond uiteindelijk toch maar op.
    Ik slenterde wat door de gang, Ik zag de jonge dame waar ik net gedag tegen zei een kamer ingaan.
    Ik besloot een gesprek te beginnen, geur of geen geur.
    Ik klop op de deur waar ze net naar binnen ging.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik loop rustig achter de vampier en het meisje aan en ging voor hun het kantoor binnen. Ik plof op de stoel die er stond en glimlachte naar de vampier. "Ik ben de huisbaas" zei ik terwijl ik een sleutel naar haar toe gooide. "Nu kun je ook binnen kommen zonder te kloppen" zei ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Dit was zeker mijn ongeluksdag. Ik haalde even mijn hand door mijn lange haar, zuchte even en opende de deur. Voor me stond dezelfde jongeman die al eerder gedag had gezegt tegen me. Er móest iets op mijn voorhoofd geschreven staan en hij had het gelezen.


    Your make-up is terrible

    LOL ze haten haar xD aanpassen

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 21:50 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cassie Raven Benson
    'Ehm zet ze maar gewoon op de grond neer,' zeg ik. 'Maar zoveel moest er niet bij zijn koffer in hoor,' verdedig ik mezelf, 'alleen wat schoenen, en een bikini, wat jurkjes en hemdjes,' ik zwijg even. Nu ik er over nadenk had ik volgens mij de helft van zijn koffer in beslag genomen. 'Okee, laat maar, er zat wel veel bij in,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jonesp
    Ik grijns. "Over het algemeen is het toch niet erg, wij jongens nemen minder ruimte in beslag, denk ik altijd maar." Ik zette de koffer neer op de grond. "We zeuren gewoon, omdat het kan."


    Your make-up is terrible

    [-wacht rustig-]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Fijn dat je het zelf toegeeft,' zeg ik, 'jongens kunnen soms behoorlijk zeuren. Vooral als ze te weinig eten op hebben. Ik hoop echt dat jij niet zo'n typetje bent,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Darren Dimir ~ Vampier

    "Er is een regel en ik weet dat het moeilijk is en het hier lekker ruikt, maar je mag de bewoners niet bijten! Niet zomaar tenminste." zei ik duidelijk tegen Hanna. Daarna jaag ik haar mijn kantoor uit, loop ik naar de woonkamer en plof op de bank. 'En nu beweeg ik me geen centimeter meer' dacht ik bij mezelf.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 22:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ~Hanna Brigitta Kunert.

    'Om de dooie donder niet,' zeg ik lachend en knik bevestigend. 'Je kunt erop rekenen dat ik ze niet... In de nek vlieg. Of er moeten echt vrijwilligers zijn - wat ik betwijfel. Ik denk dat ik maar ga, je ziet er behoorlijk afgepeigerd uit. Lange nacht gehad zeker?' lach ik nogmaals en ik besluit maar naar boven te gaan en hem niet nog verder te storen.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 22:06 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Solomon Vigée-Lebrun

    De deur gaat open.
    "Hey, je was zo snel weg." Zeg ik langzaam.
    "Ik dacht; Ik heb zin om met iemand te praten." Glimlach ik lichtelijk.
    "Jij ook?" Vraag ik met een duidelijk te horen engels accent.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Als jij toegeeft dat je teveel ruimte inneemt, kan ik ook wel toegeven dat wij om niets zeuren." Ik glimlachte en haalde mijn schouders op. "Dat mag je zelf bepalen. Vind je me nu al zeurdiger?" vroeg ik lachend. Ik had immers al anderhalve dag niets gegeten.


    Your make-up is terrible