• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:35 ]


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik moest in mezelf lachen om hoe Luca naar me kijkt. Op een dag zal hij het ook begrijpen, maar dat zou nog een hele tijd duren. Ik eet rustig door en luister ondertussen naar hun gesprek. Luca legt in mijn ogen een beetje teveel nadruk op bepaalde dingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik ga eten, tot zo allemaal]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik grinnik even, 'ik hoop dat je niet dat arrogant zijn daar mee bedoelt?' vraag ik lachend waarna ik naar Luca knipoog en met mijn hand door mijn haar ga.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ze had wel een goed gevoel voor humor. "Nou eigenlijk..." Ik probeerde serieus te kijken maar moest al snel lachen. "Natuurlijk niet, ik vind je helemaal niet arrogant. Je bent waarschijnlijk even arrogant als ik zeurderig ben."


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    'Dan hoop ik dat ik erg gelijk over had dat je niet zo zeurderig bent,' grinnik. 'Anyway, wat zullen we gaan doen?' vraag ik, 'vertel anders eens iets over jezelf,' stel ik voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Niemand heeft ooit geklaagt erover." Lach ik. Ik leun even naar achter tegen de bankleuning aan. "Nou, je weet mijn naam al." begin in. Ik was hier ook zo slecht in. "Ik ben nogsteeds 21 jaar oud en ik werk, ik heb genoeg van mijn studies." Ik had in totaal drie studies gedaan en dat vond ik al teveel. "Ik vind jou veel interessanter."

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 16:35 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    'Zo interessant ben ik niet hoor,' zeg ik, 'maar goed, ehm ik ben 18 en ik studeer. Ik heb nog geen baantje gevonden maar dat is ook niet echt nodig want mijn ouders verwennen me graag en betalen bijna alles voor mij,' vervolg ik, 'nu moet je niet gaan denken dat ik een of anders verwend kreng ben hoor,' voeg ik er nog snel aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik lach. "Natuurlijk niet. Aan studeren heb je toch al je handen vol." Meen ik. "Wat voor studie volg je dan?"


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    'Media en Entertainment management,' antwoord ik, 'wat voor een studie of opleiding volg jij dan?' vraag ik nieuwsgierig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Eigenlijk werk ik al, een paar nachten in de week als barman." glimlach ik. "Maar jou opleiding klinkt erg interessant." Toen ik opleidingen volgde had je dat allemaal nog niet, tenmiste niet dat ik me kon herinneren.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik eet het laatste beetje bami op, sta op en gooi het bakje weg. "Nou mensen, ik ga weer naar boven. Veel plezier nog." Ik loop de trap op en verdwijn weer in mijn kamer. Eenmaal binnen plof ik op mijn bed en besluit even te gaan slapen. Vanavond zou een lange nacht worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    'Dank je,' zeg ik, 'ik wil de eerst altijd dokter worden maar toen moesten we in de 3e bij biologie iets ontleden en ik viel bijna flauw. Toen heb ik maar besloten om geen dokter te worden. Hoe is het eigenlijk om achter de bar te staan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Ah dokter... Nee, zou ik ook niet kunnen worden, teveel bloed enzo." Om me te verleiden ja. Maar dat zei ik niet hard op. "Altijd heel leuk, gezellig en je moet zoveel leuke mensen. Nooit saai dus. Maar ik neem aan dat het bij jou opleiding ook zoiets zal zijn?"


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    Ik knik, 'klopt, alleen zit ik nog in het 1e jaar dus heb nog niet echt heel veel mensen ontmoet. Dat komt later pas'.

    [ik ben zo eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Scalrett Chamberlain

    -kleine tijdsprong-
    Rustig liep ik door het vredige bos. Een vuur wakkerde aan in mijn keel. De rode kleur van de herfstbladeren doemde ook langzaam op mijn ogen. Ik had dorst, en niet zo'n beetje ook. Rustig tastte ik met mijn hand in mijn jaszak, maar voelde niets. Paniekerig nam ik mijn jas af en begon er hevig mee te schudden. Niks. Geen reservebloed voor noodgevallen. O mijn god, nee, niet nu ik net dichter bij de stad kwam! Ik zou geen mensenbloed drinken. Dat mocht niet. Dat kon niet. Maar wanneer ik hier weg zou gaan, zou ik zeker een halfuur onder de mensen zijn. Wanhopig liet ik me tegen een boomstam aan zakken. Uren streken tergend langzaam voorbij en mijn dorst werd erger en erger. Misschien was het door een waas van tranen, maar ik begon sterretjes te zien. De dorst maakte me helemaal gek. Ik had mezelf bijna niet meer onder controle om op te springen, weg te rennen en me op een mensenhals te storten. Zwart dwaalde voor mijn ogen en langzaam maar zeker zakte ik in elkaar.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'