• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:35 ]


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché

    Ik stond toch maar op, met tegenzin. Ik trok een dunne jas aan, het was niet al te koud buiten en daarna pakte ik mijn sleutels en deed ik mijn deur weer open. Nu leek het ineens dom om de deuren op slot te doen. Ik wachte even tot de voetstappen die ik hoorde verdwenen waren en sloot de deur achter me. Ik zocht de goede sleutel weer op en klungelde eventjes om hem in het gaatje te krijgen en hem om te draaien.


    Your make-up is terrible

    [OMG ik heb 9 pagina's gemist. Mag ik een samenvatting en waar kan ik inspringen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [HurtedHeart, je hebt geen samenvatting nodig en je kunt gewoon inspringen. Je kunt doen alsof je net aankomt (er zitten 3 mensen in de gemeenschappelijke woonkamer) of je doet alsof je er al woonde en dat je op je kamer bent]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Eh, Luca, Cassie en Hanna zitten beneden te praten, de rest zit op hun kamer, verder is er niet echt iets gebeurd. Oh, en je moet een kamernummer kiezen. :3]


    Your make-up is terrible

    [Mijn kamer nummer maakt me niet echt uit a. Doe maar gewoon 17 ofzoiets]
    Cassie Raven Benson
    'En daar gaat het sociaal zijn,' zeg ik grinnikend tegen Luca als iedereen zo'n beetje de woonkamer uitloopt. Ik speel een beetje verveeld met een lok van mijn haar. 'Wat zullen we eens gaan doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones

    "Ach, niet iedereen is zo leuk als ons." Ik lach om mijn eigen grapje. "Volgens mij is het alweer bijna etenstijd." merk ik op. "Denk ik dan." Ik weet wel dat ík in ieder geval hongerig ben. Als ik naar Cassie kijk, dringt haar geur diep in mijn neusgaten. Heel hongerig eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik besloot dat het tijd was om iets te gaan eten. Ik moest wel blijven doen alsof ik menselijk was. Ik liep de deur uit en zag daar Mary staan terwijl ze de deur dicht doet. "Hey Mary. Ga je weg?" zeg ik vragend en kijkend naar de sleutels in haar hand.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik lach even om zijn grapje waarna ik mijn schouders op haal. 'Ik heb eigenlijk nog niet zo'n honger. Ik zie nog wel hoe laat ik ga eten, misschien bestel ik ook wel gewoon een pizza,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary Lea Ché

    Verschrikt keek ik op. "Eh..." De woorden leken me weer in de steek te laten. "Ja ik eh, heb eh, eten nodig." Stotterde ik zo half terwijl ik mijn sleutels in mijn tas stak.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik kijk vriendelijk naar haar. "Gaat het wel met je, je lijkt zo zenuwachtig?" vraag ik bezorgd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Dat klinkt ook wel lekker. Maar ik bedank daarvoor." glimlachte ik naar haar. Ik vond mensenvoedsel tegenwoordig werkelijk weerzinwekkend. Het stonk, het was vies, slecht voor je. Niet alleen voor mij maar voor de hele mensheid. Gatver.

    Mary Lea Ché
    "Oh, eh, nee, ik had je gewoon niet verwacht." Ik liep al naar de trap. "Sorry." Verontschuldigde ik me.


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    Ik kijk even naar Luca. 'Als je pizza vies vind mag je het heus wel zeggen hoor,' lach ik. 'Maar wat ga jij denk je dan eten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik kijk vragend en nadenkend naar Mary. Ik vroeg me af waarom ze zo deed. "Oh, nou veel plezier met dat wat je gaat doen." zei ik en ging achter Mary lopen zodat ik ook de trap af kon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Doe voor Solomon anders maar kamer nummer 16. Als dat nog kan anders 22 ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Goed, ik vind het vies." lachte ik. Bijna alsof ze mijn gedachtes kon raden. "Maar ik twijfel nog, ik weet nog niet wat ik ga eten." Ik zat inderdaad nog te twijfelen voor welke bloedgroep ik wilde gaan vandaag.


    Your make-up is terrible