• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:35 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    'Okee,' zeg ik waarna ik snel mijn hakken uit doe en een paar sneakers uit één van de koffers haal. 'Let's go,' zeg ik en ik loop alvast mijn kamer uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dames gaan voor." zei ik, waarna ik haar voorlaat op de trap. Ik ga daarna snel weer naast haar lopen. "Ik hoop dat je het hier leuk gaat vinden."


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    Mary liep richting de trap, ik liep met haar mee.
    We lopen naar beneden en komen in een halletje terecht.
    Geen idee waar we nu heen moeten. Dus ik wacht tot Mary de weg verder gaat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché
    Ik liep voor hem uit toen ik zag dat hij niet wist waar het was. "Het is deze kant op." Even later komen we in de woonkamer met een aangrenzend keukentje. Ik open de koelkast. "Wat drink je?" vroeg ik, ik probeerde het nonchalant te laten klinken.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik hoor dat er mensen naar beneden komen en nip rustig verder aan mijn bier terwijl ik een beetje tv kijk.
    Ik glimlach naar Mary toen ik haar zag voorbij lopen en keek Solomon strak en dreigend aan. Ik hoop dat hij zich houdt aan de regels, anders moet ik er wat aan doen.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 22:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    'Hmm, vast wel,' zeg ik, 'Zolang de jongens maar niet te veel zeuren'. Ik kan het niet laten om naar Luca te knipogen. 'Ik ben hier nog maar net 20 minuten, dus jij mag de weg naar de woonkamer leiden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Solomon Vigée-Lebrun

    We lopen een woonkamer in met een aangrenzend keukentje.
    De blik van de huisbaas, waar ik tenslotte de naam al niet meer van weet, best dom eigenlijk, negeer ik maar gewoon.
    Mary opent de koelkast. "Wat drink je?" Vraagt ze dan.
    "Doe maar wat." Zeg ik snel. Ik wilde eigenlijk niet dit soort drinken.
    Maar ik heb het vaak genoeg moeten drinken, dus het komt wel goed.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 22:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché
    Ik haalde even opgelucht adem, hopend dat het niet te luid was. Waarschijnlijk had ik me dus gewoon vergist en me voor niets druk gemaakt over mijn manieren. "Water dan maar?" Ik pakte de fles bronwater eruit.

    Luca Jones
    "Laten we het maar hopen hé." Ik grijnsde en ging voor naar de woonkamer. "En hier is onze prachtige woonkamer." deed ik net alsof ik een rondleiding aan het geven was. "Daar kunnen we heerlijk relaxen en sociale contacten op doen."


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Solomon negeerde mijn blik waardoor ik lichtelijk geïrriteerd raakte. Maar ik zou mijn avond niet door hem laten verpesten. Ik stond op en stelde me voor aan Luca en Cassie. "Ik ben Darren. Welkom Cassie, ik hoop dat je het hier leuk zult hebben." Ik knikte kort naar beiden en hield mijn blik expres iets langer op Luca.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 22:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ~Hanna Brigitta Kunert.

    Ik sluit mezelf op, ik zit weer alleen... Moeder had gelijk toen ik jonger was: vrienden zou ik nooit hebben.
    Ik zit weer alleen... Ik zal alleen sterven, als ik ooit dubbel dood kan.

    'Hou je mond.' snauwde ik tegen mezelf, niet meer gewend aan gezelschap. Ik had al regelmatig de neiging gehad om mezelf vol te spuiten met drugs, maar mijn gestopte bloedsomloop zou er toch niet voor zorgen dat ik eraan dood zou gaan.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik hoorde een zucht van Mary vandaan komen, ik besteed er maar geen aandacht aan, zeker lucht te veel.
    "Water dan maar?" Vroeg ze.
    Ik knikte. "Klein glas." Zeg ik dan.
    Niet te veel, geen trek ik.
    Dacht ik bij mezelf.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik glimlachte bevestigend naar Darren. "Anders maken we het wel leuk, toch?" Ik klopte Darren even op zijn schouder en knipoogde naar Cassie.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik lachte om de opmerking van Luca. "Ja, dan maken we het leuk." Ik ging weer op de bank zitten. "Wat leuk dat jullie allemaal beneden zijn." zei ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 22:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik schonk twee kleine glazen water in. "Goed idee, ik heb toch niet heel veel tijd." Ik hoopte dat ik niet te bot overkwam. "Helaas." voegde ik er dus nog snel aan toe. Ik gaf hem een glas aan en ging op de bank zitten.


    Your make-up is terrible

    Hanna Brigitta Kunert.

    Ik hoor de mensen beneden praten en ik besluit om me even op te frissen en dan naar hen toe te gaan om me voor te stellen, anders sta ik metéén bekend als "die enge van de tweede verdieping".
    Ik trek mijn jurkje aan en hijs mezelf in een panty, om er vervolgens mijn hakken onder te doen en met een fles goede Chardonnay naar beneden te lopen: who knows when you need wine?
    'Hallo..?' vraag ik en ik kijk de hoek om. 'Ik dacht... Ik kom mezelf even voorstellen, aangenaam kennis te maken, ik ben Hanna.' zeg ik en ik strek mijn hand uit, om vervolgens de fles wijn op het aanrecht te zetten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!