• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:20 ]


    Your make-up is terrible

    -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 19:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    Ik dacht even na, maar voelde me erg slaperig. "Wil je blijven terwijl ik slaap?" Ik beet even op mijn lip. "Ik denk dat ik bang ben om alleen te blijven." mijn hoofd leek wel verdoofd, het maakte niet echt uit op dit moment.


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    'Ik flik mensen niet zo snel iets. Alleen als ik ze echt niet mag, ' zeg ik waarna ik instemmend knik, 'echt, ik moet er niet aan denken. Dan zou ik mijn hele leven uit de buurt van jongens moeten blijven, dat zou ik echt nooit volhouden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Darren Dimir ~ Vampier
    Ik glimlachte. Gelukkig ze was nog niet bang voor me geworden, tenminste zo leek het. "Natuurlijk, dat doe ik graag voor je." zei ik. "Ga jij maar lekker slapen." Ik ging naast haar bed zitten. "Ik zal over je waken."

    Damon Blake ~ Mens
    "Nou, ik denk niet dat jij mij zomaar iets flikt" zei ik glimlachend. "En nee, dat lijkt me echt vreselijk voor je." Ik lachte vrolijk. "Wil je misschien iets drinken of zo?"

    [Vinden jullie dat de RPG zo goed gaat?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik knik, 'Ja lekker, dank je,' zeg ik glimlachend. 'Maar geef toe, zou jij het je hele leven uit kunnen houden zonder meisjes?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake ~ Mens

    Ik stond op en pakte een blikje cola voor Cassie en mezelf. Gooide hem naar haar toe en plofte toen weer naast haar op de bank. "Een leven zonder meisjes? Hmmm, ik weet het niet. Misschien." zei ik blozend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik wacht even met het open maken van het blikje aangezien Damon die net heeft gegooid en de kans groot is dat alles er dan uitspuit. Een glimlach komt op mijn gezicht als ik zie dat hij bloost. 'Je kan het wel gewoon toegeven hoor,' zeg ik met een klein lachje, 'er zijn waarschijnlijk jongens die niet eens één dag zonder meisjes kunnen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake ~ Mens

    Ik werd lichtelijk zenuwachtig. Ja, ik kon niet zonder meisjes.. maar ook niet zonder jongens. Wat moest ik nou in godsnaam antwoorden. "Ja, je hebt helemaal gelijk" zei ik uiteindelijk maar. Ik wist echt niet hoe ik het anders zou moeten verwoorden. En hou zou het eruit zien als een jongens als ik toe zou geven dat ik Bi-seksueel zou zijn. Dat kon gewoon echt niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik frons als ik zie dat Damon er een beetje zenuwachtig uit begint te zien. 'Is alles goed?' vraag ik bezorgd. 'Je lijkt wel een beetje zenuwachtig,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake ~ Mens

    Ik werd alleen maar zenuwachtiger door haar vraag. Ik probeerde mezelf rustig te houden en dronk een slok cola. Helaas ging dit niet goed en moest ik hard hoesten. "Nu gaat het niet meer" zei ik, als een soort van geintje en zodat ze het andere zou vergeten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik lach zachtjes en klopt even op zijn rug. 'Gek die je bent,' grinnik ik. Volgens mij is er wel iets aan de hand maar hij praat er zo te zien niet graag over dus ik vraag het later nog wel weer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake ~ Mens

    Ik hoestte nog even en glimlachte toen naar haar. "Dankjewel en ja, ik kan soms nogal onhandig zijn." Ze vroeg gelukkig niet meer verder. Anders had ik het alsnog moeten vertellen. Ik zuchtte zachtjes. Veel beter zo. "Nou, nu wil ik toch wel wat meer over jou weten hoor. We hebben het nu de hele tijd over mij gehad."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    'Ehm mijn lievelingseten is Italiaans. Ik ben niet zo snel bang maar op een één of andere manier schrik ik wel snel. Qua muziek vindt ik alles wel leuk als van dat Rammstein soort niet en qua films vind ik ook alle soorten wel leuk. Ik heb echt een hekel aan dramaqueens en van die Barbie achtige meisjes,' zeg ik, 'nu mag jij weer,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kan ik ergens heen met Solomon??]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damon Blake ~ Mens

    "Hahaha, gaan we het zo doen." zei ik lachend. "Nou okay, mijn lievelingseten is Chinees en ik schrik amper. Mijn muziek smaak is heel breed, maar neigt veel naar Screamo en de hardere soorten van Metal. Bij de films zit ik meer bij de Fantasy en Action films. Ik heb ook een vreselijk hekel aan dramaqueens en die dolls. Verder ben ik gek op vechtsporten en wapens." Ik dacht even na, wat zou ik nog meer moeten vertellen. Omdat ik niks meer wist nipte ik maar van mijn Cola. Dit keer oppassend dat ik me niet weer verslik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.