• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:20 ]


    Your make-up is terrible

    Mary Lea Ché
    Ik knikte even kort. "Oké." Ik kuchte even. "Wees maar niet te hard, ik ben gewoon lekker." glimlachte ik beverig. Dit kon ook alleen mij overkomen. "Help me de volgende keer gewoon herinneren dat ik niet naar het bloed kijk." mompelde ik. Hier zou vast een volgende keer op volgen, just my luck. Ik trok dit soort dingen aan.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 18:21 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik schudde mijn hoofd en liep bozig weg van Hanna, ik liep door de gang langs een paar andere richting mijn kamer waar ik naar binnen ging en op het bed ging zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie Raven Benson
    Ik glimlach even als Damon mij even omhelst. 'Weet je zeker dat het niks uitmaakt?' vraag ik voorzichtig als hij mij weer heeft losgelaten. 'Ik bedoel, ik zou niet weten wat ik zou moeten doen als mijn ouders dood zouden gaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga eten. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hanna Brigitta Kunert.

    'Jij weet toch ook wel dat ik het niet gedaan had als ze niet- ik bedoel; als ik niet gedacht had dat ze dit echt wilde? Ik... dacht dat ze zich als donor had gemeld. Meer niet, Solomon,' zeg ik en ik loop naar boven als ik hoor wat Darren zegt. 'Het heeft... Consequenties... hoor ik net. Het is maar beter als ik even wegga, ik kom wel terug.' zeg ik en ik open mijn kamerdeur om me vervolgens snel om te kleden in makkelijkere kleding; een spijkerbroek met een groen t-shirt en een donkere jas, met gympen. Ik vlocht mijn haren zo snel als ik dat kon in en ik pakte mijn rugtas waar vrijwel niets in zat, slechts een boek. Meer had ik ook niet nodig, ik zou mijn voedsel in de loop van de nacht wel ergens ontmoeten.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Darren Dimir ~ Vampier
    "Hmmm, okay. Alsnog ze volgt de regels niet heel erg goed. Ze had je moeten vragen." zei ik terwijl ik kort door haar haren aaide. "Ik zal ervoor zorgen dat het niet nog een keer gebeurd, dan hoef ik je er ook niet aan de herinneren dat je niet naar je eigen bloed moet kijken." Ik stond op en liep naar de deur. "Ik ben zo terug" zei ik tegen Mary, trok toen de deur open, stapte naar buiten en deed hem achter me dicht.
    "Hanna, wil je de volgende keer jezelf alsjeblieft een beetje inhouden? Je dorst een beetje controleren? Je had haar trouwens ook nog om een definitief antwoord moeten vragen. Zoals je het nu deed is niet handig, zoals je zelf wel hebt gemerkt." zei ik terwijl ik haar lichtelijk kwaad aankeek. "Laat haar voorlopig maar even met rust, ze zal vast en zeker een doodsangst voor je hebben."

    Damon Blake ~ Mens
    Ik knikte rustig. "Ja, het maakt echt niet uit. Het is al zo vreselijk lang geleden. Het gebeurde toen ik 5 was of zo." zei ik tegen haar. Ze hoefde echt niet bezorgd te zijn. "Maak je maar niet druk."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Rebecca, wil je alsjeblieft je reactie aanpassen?
    Wij (Assassin en ik) gaan ook even eten. Tot zo allemaal!]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 18:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    'Okee,' zeg ik, 'ik zal proberen me geen zorgen meer te maken'. Ik speel even met een lok van mijn haar waarna ik Damon weer aankijk. 'Door wie ben je dan opgevoed?'

    [ik ben zo even eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@ Mitchell: Want? Wat doet ze verkeerd? 'T zou kunnen zijn, dat jouw personage daar laaiend op wordt ofzo. Lijkt me een leuke afwisseling?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Mocht het echt niet goed zijn; just ignore it. Ik ga vanavond uit eten, trouwens. Doe maar met haar wat je wilt, zolang je d'r maar niet vermoordt :3]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [EN EET SMAKELIJK!]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Damon Blake ~ Mens

    "Ik ben opgevoed door mijn grootouders." zei ik. "Niet dat dat veel heeft geholpen" zei ik er snel achteraan terwijl ik in lachen uitbarst. "Zoals je al hebt gemerkt kan ik nogal agressief zijn. Heb ik altijd al last van gehad" zei ik terwijl ik haar weer rustig aankeek.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Nadat ik dat gezegd had en het hopelijk goed bij haar was doorgedrongen, liep ik weer terug naar Mary en sloot de deur achter mij. Ik ging naast haar zitten en streelde over haar voorhoofd. "Gaat het al beter met je?" vroeg ik nog steeds bezorgd. Hanna liep terug naar haar kamer.

    [Ik laat het zo en heb haar terug gestuurd naar haar kamer. Hopelijk vind je dat niet erg, anders pas ik het alsnog aan.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Ja, het gaat wel." mompelde ik. "Alleen nog misselijk." Mijn hand ging onwillekeurig terug naar mijn nek maar er was niets te voelen. "Dat komt wel goed, denk ik." Het kussen voelde heerlijk onder mijn hoofd aan, waarin allerlei dingen doorheen schoten. Ik had geen idee of ik nu angst moest voelen, of juist opgelucht moest zijn.


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    Ik haal mijn schouders op, 'zolang je mij maar niet slaat,' grinnik ik. 'Maar bah, opgevoed worden door je grootouders. Die van mij zijn ontzettend ouderwets, dan was ik vast een of ander non geworden,' ik trek even een vies gezicht bij de gedachte er aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake ~ Mens

    Ik kijk haar half geschrokken aan. "Natuurlijk sla ik je niet! Alleen als je mij ook iets flikt. Waar ik niet van uit ga." zei ik, lachend bij het laatste gedeelte. "Gelukkig zijn mijn grootouders niet zo ouderwets. Een non zijn lijkt me echt ongelofelijk saai."

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik deed een stap terug van Mary. "Hopelijk ben je nu niet bang voor mij geworden. Dit had echt niet mogen gebeuren en het spijt me heel erg." zei ik terwijl ik me schuldig begon te voelen. Ik was de huisbaas, ik had dit moeten voorkomen. "Als je wilt ga ik wel weg." zei ik uiteindelijk.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 19:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.