• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 20:20 ]


    Your make-up is terrible

    [owkay?... Ik doe we lwat...]

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Waar heb jij last van!?" Vraag ik hard als we op de gang staan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik spuugde in mijn hand en legde die op de wond in haar nek. Het bloeden stopte bijna onmiddellijk en de wond sloot zich. 'Zo, dat zou haar er weer boven op laten komen. Waarom moest Hanna nou weer zo vreselijk impulsief doen?'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    'Ik studeer Media en Entertainment management,' antwoord ik met een glimlach. 'dit is mijn eerste jaar,' vervolg ik daarna. 'ik ben 18 trouwens en ik heb geen baantje maar dat maakt niet uit want mijn ouders zijn bereidt alles te betalen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hanna Brigitta Kunert.

    'Ik heb nergens last van!' roep ik naar hem en ik kijk hem aan alsof hij me zojuist ontzettend diep beledigd heeft. 'Ik dacht dat ze zei dat ze het wel oké vond, het hele vampier-zijn..! En ik had zo'n vreselijke dorst, Solomon-' zeg ik, maar hij kijkt me niet meer aan.
    'Solomon, kijk me aan!' zeg ik en ik leg mijn hand op zijn gezicht. 'Het spijt me.. ik had me niet zo door mijn dorst moeten laten leiden..'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Damon Blake ~ Mens
    "Aaaah okay, interessant." zei ik tegen haar. "Wat luxe dat je ouders alles voor je betalen. Ik heb geen ouders meer" zei ik terwijl ik mijn schouders ophaalde. "Maar dat boeit me allang niet meer. Is veel te lang geleden om me nu nog druk over te maken."

    [Perfecte verklaring Rebecca.]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 18:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Slomon Vigée-Lebrun

    "Lekker slim." Zeg ik als ik haar aankijk.
    "Je moet echt eerder zijn." Zeg ik er achteraan.

    [Gelieve niet mijn personage besturen. Dank je. ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché
    Langzaam werd ik wakker. Ik knipperde even met mijn ogen om alles scherp te krijgen en kreunde zacht, Jezus, wat voelde ik me misselijk. Ik zag Darren zitten. "Ik ben misselijk." klaagde ik.


    Your make-up is terrible

    [@ Dracy: SORRY. Ohmyfg, ik doe echt alles verkeerd bij RPG's. En Mitchell, ik weet even niet of dat sarcastisch was of niet. Soms voel ik me net een autist als ik achter Quizlet zit, snappiedat? :W]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Scarlett Chamberlain

    '25% ja. Als ik in de spiegel kijk, begint mijn spiegelbeeld vaag te doen en na een tijdje verdwijnt hij totaal.' Legde ik uit. Ik vond het nog steeds vreemd.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [@ Accidental. Oké... is goed...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik knikte naar haar. "Ik snap het, ik pak wel eventjes wat water voor je." Ik haalde wat water voor haar, hielp haar omhoog en liet haar wat drinken. Daarna legde ik Mary weer voorzichtig op haar bed en legde mijn koude hand op haar voorhoofd. "Zo beter?" vroeg ik bezorgd.

    [Accidental, ik bedoelde dat niet sarcastisch. Het was niet slecht wat je deed hoor. Geeft een leuke wending en zo kunnen we weer goed verder met nieuwe mogelijkheden. Dus dat is verder niet erg hoor =3]

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 18:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Oh, dat is inderdaad vreemd." merkte ik op. Ondertussen hadden we het appartement bereikt en opende ik de deur voor Scarlett. Ik hoorde nu al het geruzie en alles van een verdieping hierboven komen. Wat was er aan de hand?

    Mary Lea Ché
    Ik knikte even en genoot van de koele hand. "Wat is er net allemaal gebeurd?" Ik herinnerde me alleen de geur en aanblik van het bloed.


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    Ik bijt even op mijn onderlip, ik weet nooit hoe ik moet reageren als mensen zulk soort dingen zeggen. 'Het spijt me van je ouders,' zeg ik uiteindelijk waarna er een ongemakkelijke stilte valt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake ~ Mens

    Ik glimlachte naar haar. "Hoeft toch niet Cassie. Het maakt echt niks meer uit." zei ik terwijl ik haar kort omhelsde. Zo dat zou de pijnlijke stilte wel verbreken.

    Darren Dimir ~ Vampier

    Ik ging nog wat dichter bij haar zitten. "Hanna dacht dat je je als vrijwilliger had gemeld om bloed van te zuigen of dat je je ook een vampier wilde zijn. Geen idee, een van die twee. Ze stopte wel meteen toen ze zag dat je schrok. Nadat je was flauwgevallen heb ik ze allemaal uit de kamer gestuurd en je wond geheeld." vertelde ik rustig. "Dit zal nog wel consequenties voor haar hebben. Want dit was niet de bedoeling. Zo hoort het niet te lopen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Oké,,, ik wacht... xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.