• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mijn topics.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [Mijn topics.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sweetest schreef:
    [Mijn topics.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sweetest schreef:
    [Mijn topics.]


    I only miss you when I'm breathing

    [Mijn topics]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jade Sky Bright
    Mijn wimpers plakte op elkaar door traanvocht. Ik knipperde een paar keer om niet wazig te zien, maar mijn ogen werden groot toen ik alleen wit zag. Ok kon er op staan, maar waar was ik. Dood? Waarom was er geen kleur zoals bij de aarde? Net nadat ik datcgedacht had kwam er gezond groen gras wat mijn tenen kietelde en een helderblauwe lucht met een mooie brandend gele zon. Mijn mond viel echter open. Wat was dit? Regenbogen kleurde mee met de horizon en mijn mondhoeken gingen langzaam omhoog. Het was prachtig. Mijn hoofd was de puzzelstukjes in elkaar aan het zetten en nieuwe dingen aan het bedenken. Jonge hertjes vlinders en alles wat mooi was verspreide zich of kwam bij mij. Ik liet mezelf even vallen in het warme heerlijke gras. Op aarde had je dit niet meer. Ik grinnikte. Toen kwam het in me op. Ik was niet alleen. 15 andere mensen moesten hier ook zijn. Maar waar waren ze. Mijn vraag werd meteen beantwoord door een pijl die in het zand kwam. Hij vertelde rechtdoor dus besloot ik hem te volgen.

    [Zocbegin je een beetje :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iral

    Als ik op mijn zij draai, merk ik het.
    De grond is hard, en niet indeukbaar zoals mijn matras. Matras? Huh? Nu lig ik opeens op een matras. Verbaasd kijk ik om me heen, voor het grootste deel uit mijn slaap ontwaakt nu.
    Het is doodstil. De grond is helemaal wit. Fronsend kijk ik naar boven, en ik zie alleen maar wit. Geen hemel, of zo...
    Opeens verschijnt er een helderblauwe hemel. Wat raar. Is dit een droom? Ja, dit moet wel een droom zijn. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en besef dat mijn mond erg droog is. Had ik nu maar wat water.
    Met tegenzin sta ik op van mijn matras en besluit een beetje rond te lopen. Ookal moet dit wel een droom zijn, zo "bewust" ben ik nog nooit in mijn slaap geweest. Met mijn voet stoot ik iets om, en dan zie ik dat er een flesje SPA voor me staat.
    Op mijn hoede pak ik het op, maar daarna begin ik er gulzig uit te drinken. Ah, dat lest mijn dorst.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Isabelle North

    Mijn ogen prikten irriterend toen ik ze opende. Wit licht omringde me. Wat dit de hemel? Nee, ik geloofde niet in god. Positief gebrabbel. Plotseling werd ik omringd door groene grassprietjes, warme zonnestralen en andere prachtige dingen. Een normaal meisje was lachend op pad gegaan, maar al dit dromerige meidengedoe maakte me misselijk. Waar was Avan? En pap en mam? Wat was dit voor onzin? Verdomme, dit moest mij weer overkomen. Zuchtend begon ik te lopen.

    [Ik begin met Isabelle, later val ik in met Avan.]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 20:53 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Elizábeth Taylor Billington

    Met een bonkende hoofdpijn opende ik mijn ogen, en wreef er even in toen ik zag dat alles om me heen wit was. Waar was ik nou weer beland? Toen ik langzaam opstond kleurde de hemel lichtblauw, en bergen groeiden aan de horizon. Mijn mond zakte langzaam open van verbazing. Een konijntje huppelde langs mijn voeten, en langzaam verschenen er hoge, tropische bomen. Ik hoorde het stromende geluid van water, en ik draaide me om. Een lange rivier strekte zich uit, tot zo ver ik hem niet meer kon zien. Het water was zo helder dat ik verschillende, kleurijke vissen erin zag zwemmen. Een glimlach sierde mijn gezicht, maar die vervaagde snel weer toen ik achteruit strompelde doordat een pijl voor mijn voeten landde. Fronsend pakte ik hem op, en er zat een papiertje omheen gewikkeld. Ik rolde het vluchtig open, en er stond dat ik naar rechts moest, dus deed ik dat. Wat stond me te wachten?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Lol die van Iral is best droog. Spa is er volgens mij niet meer na 1 milenia xD]
    Jayden Jason Bright
    Ik open langzaam mijn ogen en zie een witte omgeving ik zicht omdat ik in de ochtend nogal blind ben en stomp even in mijn matras. Ik grijp naar mijn reling en trek me op. Mijn voeten raken eerst de grond, maar dan opeens gras. Mijn ogen springen open en ik ben buiten. Op mijn bed in mijn normale kleren. Ik zwoor dat ik alleen mijn boxer en joggingbroek aanhad gisteren. Vast een grapje van de jongen. Ik voelde mijn maag knorren en honger overspoelde mijn gedachte. Ik stond op iets zachts en zag dat het een boterham was. Wat was dit? Nog een boterham kwam op uit het niets. Mijn ogen werden groot van verbazing. Ik pak toch de boterham en eet hem op. Niet slecht. Ik keek om me heen en zag Jade niet. Waar was Jade? Een grote pijl gaf opeens een richting aan en ik was te nieuwschierig aangelegt om hem niet te volgen. Ik was al een rijdje san het lopen volgens mijn voeten en ik snakte naar sneakers met goede zool. Een paar seconde voelde ik een perfecte ondersteuning onder mijn voeten. Ik zag plots een meisje. Een mooi meisje. Ik versnelde mijn pas en riep naar het meisje met Heeey!! Maar een berg kwam in het niets omhoog. Ik wou erdoorheen eromheen duurde uren. Een groot gat kwam in de berg. Balken ondersteunde hem goed en ik volgde het pad. Toen ik er doorheen was zag ik het meisje weer. 'Heey weet jij waar we zijn?' Vroeg ik aan haar toen ik einderlijk naast haar stond (Elizabeth)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 21:02 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faithlyn Diamond Light

    De geur van vers gras dringt mijn neus door en rustig wordt ik wakker. Een zonnestraal dringt mijn ogen in en ik sla snel mijn handen voor mijn gezicht. Als ik eraan ben gewend en mijn ogen niet meer pijn doen zoek ik Samuel, hij moet hier ergens zijn. Ik kijk om me heen en vind hem dan een eindje verder op liggen. Ik zit even, waar ben ik? Ik zucht en kijk om me heen. Ik word omringt door een soort bos, overal bomen, bloemen, planten en vogels. Een glimlach siert mijn gezicht en vanuit mijn ooghoek zie ik dat Samuel ook wakker wordt.

    Samuel Alexander White

    Onrustig wordt ik wakker door vogels die fluiten. Ik doe mijn ogen open en tot mijn verbazing lig ik in een bos. Verward kijk ik om me heen en zoek ik Faithlyn, waar is ze? Ze moet toch hier ergens zijn.
    Ik kalmeer wanneer ik een hand op mijn rug voel, ik kijk omhoog en zie Faithlyn daar staan. Als ik mezelf probeer te oriënteren mislukt het zwaar. 'Waar zijn we?' vraag ik dan slaperig. Ze houdt haar schouders op en steekt haar hand uit, ik trek mezelf op en kijk dan om me heen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade Sky Bright
    Ik loop naar het bos dat voor me staat, maar het zag er niet gevaarlijk uit. Het was zelfs heel licht. Ik liep er in en zal allemaal hertrn en mooie dieren. Zelfs wilde paarden. Wauw. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes toen ik iets menselijk zag. Het waren twee mensen. Ik rende eropaf en verstopte me achter een boom zonder dat ze me gehoord hadden. Waren ze zoals mij. Mensen die hier kwamen? Ik ademde uit en liep schter de boom vandaan. 'Heey, ik ben Jade ehm weet een van jullie waar we zijn?' Vraag ik voorzichtig. Niet geschoten was altijd mis. Na die gedachte kwam een pijl en boog in mijn handen waar mijn ogen groot van werden. Wat was dit voor tovernarij. Het was gewoon ongelovelijk onwerkelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Samuel Alexander White

    Ik schrok op van een meisje genaamd Jade, 'Uhh, Ik heb geen idee,' zeg ik dan en meteen komt er een kompass te voor schijn. Ik kijk verbaasd naar Faithlyn en Jade, 'Ehh, wat deed je?' vraagt Faithlynn dan. Ik frons en haal mijn schouders op. 'I have no idea,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mijn Topic's

    [Hoe kan ik het beste inspringen?]