• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade Sky Bright
    Hij merkte hoe moe ik was wat ik vrij Shirtje vond. Ik zuchte en sloot even mijn ogen. Even om energie bij te vullen. Ik hield eigelijk helemaal niet van slapen. Ik kreeg altijd nachtmerries en door de omstandigheden was dat niet echt handig. Ik viel uiteindelijk in slaap en het voelde alsof ik door de mist ging. In een woord vreselijk.
    -- droom --
    Ik rende weer door de dikke zwarte mist dat me niet verder liet kijken dan 10 meter. Ik voelde tranen langs mijn wangen lopen en gesnik vulde de bergen. Vreemde geluide maakte het luid inplaats van doodstil. Een gigantische wolf van zeker 2 meter stond voor me en gromde naar me. Ik voelde dat mijn tranen steeds sneller stroomde terwijl ik wegrende. Ik kon niets anders doen.
    --- Realiteit ---
    Ik begon ernstig te woelen en te kreunen kleine kreetjes verlieten mijn mond terwijl zweet over mijn voorhoofd parelde. Jale likte ze voorzichtig weg, maar telkens als iemand me aanraakte sloeg ik diegene. Bang om gebeten of pijn te krijgen in mijn droom.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faithlynn Diamond Light

    Jade woelde in haar slaap. Ik maakte haar ruw wakker en keek begon te schreeuwen, 'Jade ! Wordt wakker !' Samuel reed in een dikke mist en een vloedgolf kwam onze kant op. Ik dacht weer aan de luchtbel maar deze was bestendig tegen van alles. 'Jade kom op!' riep ik toen luider. De golf overspoelde ons. De bel dreef ons veilig maar toch moest Jade wakker worden, 'Jade !' zei ik toen nog een keer.

    Samuel Alexander White

    'Faith, rij jij,' zei ik snel en ruilde met haar van plaats. Ik ging bij Jade zitten en legde haar hoofd op mijn schoot, 'Jade, rustig. Wordt wakker,' suste ik toen. Als ze niet wakker werd moest ze wel kalmeren. 'Jade, als je me hoort. Wordt wakker, je dromen worden werkelijkheid,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade Sky Bright
    Ik voel hoe het beest me beet pakt en door elkaar schud. Ik gil even en ren weg. Plots komt er een gigantische vloedgolf en word ik meegesleurd in het water. Ik was geen grote fan van water omdat ik niet super kon zwemmen. Plots hoor ik een mooie vriendelijke stem. Ik voelde ondersteuning iets op vast te pakken. Een redder. Ik hield het vast en mijn blik kalmeerde langzaam. Al sleurde het water me mee bleef ik ademen wat aangaf dat ik echt droomde of dood was. Mijn hartslag vertraagde op een normaal tempo en de enge dingen waren verdwenen. 'Jade, als je me hoort. Wordt wakker, je dromen worden werkelijkheid,' hoorde ik zacht. Het was Samuel waar ik op lag. Ja ik vond hem knap zelfs in mijn dromen. Ik greep naar iets en hield het stevig vast alsof het mijn reddingsboei was. Ik voelde hoe ik ongemerkt wakker werd, maar toen ik echt samuel onder mijn hoofd voelde bleef ik mijn gesloten ogen liggen. Dit was zo'n moment dat ik moest vastleggen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Samuel Alexander White

    Ik voelde hoe ze kalmeerde en ik glimlachte. Ze pakte me vast en ik streelde met mijn andere arm over haar haar, 'Jade wordt wakker, ik ben bij je,' suste ik toen zacht. De vloedgolf ging weer liggen en ik dacht aan gaten in de bel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade Sky Bright
    'Jade wordt wakker, ik ben bij je,' Susde hij me een beetje. Ik dacht even na wat te doen, maar ik besloot zachtjes mijn hoofd te schudden toen hij mijn haar streelde. 'Nee het ligt te lekker.' Zei ik grinnikend terwijl ik zo droog was om te blijven liggen. Ik bleef zijn hand vasthouden het was alsof ik het niet doorhad en dat had ik ook niet het voelde zo vertrouwd dat ik het niet doorhad dat ik het vast had. Het voelde zo veilig.

    [Sorry een beetje kort :(]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Maakt niks uit was die van mij ook,]

    Samuel Alexander White

    Ik lachte even, 'Nou, blijf dan liggen,' lachte ik toen. Ze bleef mijn hand vast houden en met mijn andere hand bleef ik haar haar strelen. 'Blijkbaar komen onze dromen werkelijk uit,' zuchtte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade
    Blijkbaar komen onze dromen werkelijk uit,' zuchte hij. Nu ga ik rechtop zitten. 'Dromen hoeven niet altijd slecht te zijn. Ik heb nu een droom die bijna uitkomt.' Zeg ik blozend. Mijn ogen haken zachtjes in de mijne en ik voel dat ik langzaam naar voren beweeg, maar hou me in. Nee. Ik zou niet nog is een gebrokenhart krijgen. Op dat moment kwam er een hartjes lolly tevoorschijn. Ik grinnikte even, maar haalde hem uit de verpakking, maar op dat moment kwam er een breuk in het midden. Net als een echt gebroken hart...


    I'm finally back, Finally after a Year break