• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Logan

    Ik voel wat scherps in mijn rug prikken, ik open mijn ogen en wrijf ze uit waarna ik iets knipper tegen het witte licht overal om me heen. Huh, wit licht! Hoe kon dat nou? Ik sta op en kijk om me heen, in de verte zie ik wel gewoon gras, zon en blauwe lucht. Waarom was dat hier niet? schiet er door mijn hoofd waarna plots alles vanuit de verte naar me toe lijkt te schieten. Alsof er een heel stuk aan was geplakt.
    Ik wil wat roepen maar er komt niks anders van mijn stem banden vandaan dan een hoog gekreun, had ik maar cola of iets dergelijks. Ik knipper nog een keer met mijn ogen en als ik ze weer open ligt er een flesje met cola voor mij voeten, gretig pak ik hem op en begin gulzig te drinken uit de fles.


    I only miss you when I'm breathing

    [@HurtedHeart kan je mijn andere meisje er ook bij zetten?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Later komt ook nog een gedeelte dat heet nothing. Daarin moet je niet terecht komen. Als je daarin terecht komtcworden al je gedachte slecht en bedenk je ook slechte dingen zoals dingen die echt gevaarlijk zijn >: )]
    Jade
    Er zat dus een gigantisch beest bij me. Dat was oke. Ik draaide me voorzichtig omcen zag het gigantische beest. Ik wou gillen, maar zijn ogen spraken meer. Hij was onschuldig in zijn ogen. Ik liet mn hand naar zijn neus gaan. Een aaide het zacht en langzaam. Hij leek even vriendelijk te grommen of wat dan ook en ik grinnikte. 'Hijcdoet gelukkig niets.' Zeg ik opgelucht. 'Dus als ik nu op mijn motor zou willen rijden kan dat gewoon eraan denken.' Zeg ik verbaasd. Kk denk aan mn prachtige authentieke Ducatti. Rode en mooie velgen. Hij verschijnt voor mijn neus en op mijn lippen komt een speelse grijns. Ik deed de helm op mijn hoofd en ik keek nu echt naar wat ik aanhad. Een legerbroek en een hempje wat alleen mijn borsten bedekte. Ik had helaas inkijk en een gootje in mijn shirtje. Mijn gebruinde buik was zichtbaar maar het boeide me even niet. Mijn shirtje was donkergroen en meteen maakte ik mijn ducatti zwart. Dat stond beter. 'Dit is echt awesome.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:41 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Wie heeft er zin om met Josephine te praten? (:]

    Iral

    Een tijdje wandel ik aan één stuk door. Dan kom ik opeens in een prachtig landschap. Heerlijk groen gras, een kronkelig riviertje, gezonde bomen. Hier en daar kan ik zelfs wat diertjes zien lopen, zoals konijnen en eekhoorns.
    Ik ga even met mijn hand door mijn haar waarna ik verder het grasveld oploop. Ik laat het witte gedeelte achter me en als ik omkijk, zie ik ook alleen nog maar het uitgestrekte natuurgebied.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Avan

    'Maar mijn Bentley!' Riep ik teleurgesteld. Onder protest liet ik me mee trekken. Na een tijdje lopen zagen we een boom, een eenhoorn en een leeuw in een kooi. Right. Er zaten een jongen en een meisje in de boom. 'Heey,' riep ik droog. Belle keek me verontwaardigd aan. 'Serieus? We lopen hier al uren rond, komen eindelijk iemand tegen en het enige wat jij kan zeggen is 'Heey'?' 'Jij dan met je Starbucks!' Viel ik tegen haar uit. Ik kreeg een mep tegen mijn schouder. 'Hoe dan ook. Heey.' Zei ik opnieuw.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:37 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    xYoung schreef:
    [Wie heeft er zin om met Josephine te praten? (:]
    [Logan denk ik wel, alleen hij durft niet echt op een meisje af te gaan xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Samuel Alexander White

    Ik keek verbaasd naar beide, 'Dus eigenlijk is dit een lege vlakte gevuld met onze gedachte?' Ik zuchtte en keek om ons heen, 'Wat zou ik nu dol graag een koffie en mijn auto hebben,' Er verschijnt een koffie in het gras en als ik achter me kijk zie ik dat mijn auto daar staat ik grijns, 'Kom, we gaan de buurt verkennen want waar zijn de rest?' Zeg ik dan terwijl ik ze mee trek naar mijn auto.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:38 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik moet gaan, dus je mag wel op Iral afgaan, maar dan zit je de rest van de avond vast. :P]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Spyclon schreef:
    (...)[Logan denk ik wel, alleen hij durft niet echt op een meisje af te gaan xd]


    [Josephine heeft net een leeuw weggejaagd. Die heeft lef en gaat wel naar Logan toe. (:
    Btw, leuke naam: Logan. ^^]

    [Mijn vader is boos, moet afsluiten.]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:40 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Okeey doe maar (:]


    I only miss you when I'm breathing

    [ Ahh, byee iedereen die gaat ;[]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Supersnelle reactie van iemand in de boom? Please?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Elizábeth Taylor Billington

    Nog steeds zat ik in de boom, te bedenken hoe het meisje de leeuw zover heeft gekregen om in de kooi te doen. Na een tijdje hoorde ik vaag gepraat uit de verte, en toen een 'heey'. Ik keek naar beneden en zag een jongen en een meisje staan. De jongen had halflang, donkere haren, en een lichtgetinte huid. Het meisje had lange, blonde haren die tot ongeveer halverwege haar rug kwamen. Ik glimlachte flauwtjes. ''Hee!'' riep ik terug, en sprong de boom uit. ''Ik ben Liz'' zei ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''