• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Logan

    Ik haal mijn schouders iets omhoog, 'Ik zou het niet weten...' mompel ik naar mijn voeten starend. 'Ik dacht aan cola en dat ik dorst had en toen ik met mijn ogen knipperde stond het gewoon voor mijn voeten.' antwoord ik waarna ik meteen een rood hoofd krijg. Nu dacht ze vast dat ik een of andere gekke hallicunist ofzo was.


    I only miss you when I'm breathing

    [Doeg]
    Jade Sky Bright
    Ik grijns als de jongen ons inhaald. Ik kijk naar mijn meter die nu pas op de helft is en geef nu vol gas zodat ik ze als een speer voorbij ga. Ik grijns en krimp ineen om minder wind te vangen. Ik minder wat om het spannend te maken en stop als we bij de mensen zijn ik doe mijn helm af en kijk de ander triomfantelijk aan. 'Ik heb gewonnen. Tralalalala.' Zing ik zachtjes. Een grote grijns staat om mijn gezicht. Ik bekijk de jongen en het meisje nu echt goed. Het meisje zag er zeker niet verkeerd uit en de jongen was ook wel lekker. Al zeg ik het zelf. Ik keek op toen ik opeens zwarte mist (The Nothing, Het Niets) tussen bergtoppen zag kronkelen. 'Weet iemand misschien wat dat is?' Vraag ik verbaasd.

    [Het niets komt omdat de machine kapot is. Daarom is de chip overbelast geraakt en is een een foutje gekomen. Muhahahahahahaha. Moet een beetje spannend blijven toch?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Faithlynn Diamond Light

    Ik was niet kort na Jade aangekomen en stapte af, 'Iets wat apart is?' zeg ik dan. 'Kom,' grijns ik. 'Ik wil nu weten wat het is,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cassie Raven Benson
    de jongen kijkt een beetje naar zijn voeten dus ik neem zijn gezicht tussen mijn handen en dwing hem even mij aan te kijken. 'Zoiets had ik net ook,' zeg ik, 'maar dan met een borstel,' vervolg ik waarna ik hem weer loslaat en een beetje om mij heen kijk. 'Ik ben Cassie trouwens,' zeg ik als ik de jongen weer aankijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elizábeth Taylor Billington

    ''Weet iemand misschien wat dat is?'' vroeg een meisje, dat net op een motor was aangekomen. Ik keek naar de plek waar ze naartoe wees, en ik zag een rare zwarte mist tussen de bergen heen komen. Ik fronste. ''Geen idee, maar het ziet er niet erg vrolijk uit'' antwoordde ik. Een zachte wind blies langs ons, en mijn haren wapperde even mee. Een wolk ging voor de zon hangen, wat de warmte op mijn huid snel liet verdwijnen. Chagrijnig keek ik naar de wolken, en naar de mist, die steeds dichterbij kwam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jade Sky Bright
    'Ehm ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ga niet lopen. Ik wil 3 zweefstoelen.' Zei ik vastbesloten. Mijn gedachte had ze al helemaal ontworpen. Prachtige witte platvormpjes met iets wat je vast kon pakken stonden klaar. Ik ging er evenwichtig op staan en liet hem een rondje draaien. 'Jep ze werken. Het zijn er drie voor als Samuel ook mee gaat ga je mee Sam?' Vraag ik nieuwschierig. Van Faithlynn wist ik dat ze meeging maar van Samuel dus niet.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Samuel Alexander White

    'Ach, waarom ook niet,' zei ik toen schouder ophalend. Ik sprong op één van de zweefstoelen. Ik keek naar het onbekende meisje. 'Ga jij ook mee?' vroeg ik toen maar. Faithlynn was ondertussen al vertrokken en ik keek afwachtend naar het meisje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Logan

    De warme handen van het meisje dwingen me naar haar te kijken, 'I-ik, ik ben Logan Bercker.' zeg ik. Shit alweer een domme opmerking, het had vast raar geklonken. Dat ik heel mijn naam zei, dus ook mijn achternaam. Mijn voeten worden weer heel aantrekkelijk om naar te kijken, maar ik weerhoud de aandrang en blijf nog even naar het meisje wa dus Cassie heette kijken,


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie Raven Benson
    'Leuk je te ontmoeten Logan Bercker,' zeg ik glimlachend. Dan lach ik even, 'onze achternamen samen zouden een perfecte bedrijfsnaam zijn: Benson&Bercker,' grinnik ik. 'Maar goed, zullen we even rondlopen? Misschien kunnen we er zo achterkomen waar we zijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga zometeen lekker slapen, denk ik :3]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 23:55 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Er waren maar drie, xd]

    Samuel Alexander White

    Ik lachte, 'Volg hun,' zei ik toen en zo snel als ik kon volgde ik Faithlynn. Ik keek om me heen terwijl we in de mist belandde. Het werd donkerde. 'Zaklamp,' zei ik toen simpel en een zaklamp verscheen in mijn linker hand. Ik scheen en zag dat we bijna tegen een berg opbotste, ik stuurde snel de andere kant op en gelukkig hadden we die ontweken. Ik kwam bij Faithlynn in de buurt en keek met grote ogen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Oh oeps, overheen gelezen denk ik :'D Pardon me!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Isabelle

    'Aangenaam Liz, Josje.' Glimlachte ik. 'Ik heet Isabelle, maar noem me maar Bells.' 'En ik ben Avan. We zijn stief broer en zus.' Ik keek verward om me heen. 'En als ik zo vriendelijk mag zijn om te vragen... what the heck is dit voor plaats?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Iral

    Ik kijk even naar onderen, naar mijn kleding. Ik heb een wit, saai t-shirt aan en een zwarte spijkerbroek.
    Ik wil een blauw shirt met tekst.
    Als ik met mijn ogen knipper, word mijn bovenlichaam bedekt door een blauw t-shirt waarop een beetje tekst staat. Hij is best wel cool.
    Glimlachend loop ik verder over het grasveld. Als ik bij het riviertje kom, kniel ik erbij neer en bestudeer het water. Is het fris, of vervuild?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Avan

    Plotseling hoorde ik zacht gekabbel van water. Ik kreeg er spontaan dorst van. 'Ik heb dorst, 'k ga ff drinken bij dat meertje daar.' Ik liep naar het water toe en zag daar een geknielde, blonde jongen met een blauw shirt. 'Hey.' Begroette ik hem.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'