• Het is het jaar 3012 een milenium na onze tijd. De wereld is vredig en het is er schoon. Alles en iedereen wordt gewaardeerd. Een wetenschapper van die tijd vind een machine uit waar je in kan die je eigen wereld creeërd. 15 jongeren. 7 jongen en 8 meisjes van rond de 17 jaar worden uitgenodigd om als eerste in het apparaat te gaan. Ze gingen in het apperaat zitten, maar hij liep vast. De jongeren werden echt in het apperaat gedaan en kwamen in een wereld waar iedere gedachte werkelijkheid werd. Een meisje kon na 2 dagen ontsnappen. Dit waren haar woorden.

    Het is daar verschrikkelijk. Iedere kleine gedachte komt daar tot leven en we waren allemaal verspreid. Ik vond een zwakke plek en kon eruit, maar die andere mensen. Ik kan er gewoon niet over praten. vertelde ze nadat ze met een verstikte stem afhaakte. De jongeren zaten daar vast. Hoe zouden ze er ooit uit kunnen komen?


    Meisjes: (7.)
    Jade Sky Bright -> HurtedHeart
    Elizábeth "Liz" Taylor Billington -> Griphook
    Cassie Raven Benson -> LovingStyles
    Yasmin Noëlle Hastings -> LovingStyles
    Faithlyn Diamond Light -> IHeartMusicc
    Josephine 'Josje' Michella Coronado -> xYoung
    Isabella North -> Sweetest

    Jongens: (7.)
    Jayden Jason Bright -> HurtedHeart
    Samuel Alexander White -> IHeartMusicc
    Oliver Falco Winstons -> Dracy
    Iral -> Diapal
    Logan Bercker -> Spyclon
    Avan North -> Sweetest


    Regels:
    - We spreken ABN gebruiken hoofdletters en aanhalingstekens
    - Tijdens het RPGen spreek je OOC met haakjes ()[]{}
    - geen One liners. Minimaal 8 regels. Het liefst meer. Gaat dit moeilijk wij helpen je wel.
    - 16+ is toegestaan.
    - Je mag 2 rollen per persoon.
    - Naamveranderingen graag melden.
    - En alleen ik open de Topics. Ik zeg als ik even weg ben en stuur me een pbtje voor als ik het niet merk. Ik wil graag overzicht houden


    Het begin:
    Ik doe de begin post daar wacht je dus op!
    Je word wakker in een witte wereld. Het heeft geen kleur zon of iets anders. Het zal lijken of je in het niets bent gevallen. Als je eerste hersenprikkel in die wereld terecht komt zal je persoon het een beetje begrijpen. Als ze even rechtdoor lopen zullen ze elkaar tegenkomen nu worden ze niet bij elkaar wakker. Behalve familieleden kennen ze elkaar NIET!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:54 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Josephine 'Josje'.
    "Heey," Roept een jongen. "Serieus? We lopen hier al uren rond, komen eindelijk iemand tegen en het enige wat jij kan zeggen is 'Heey'?!" Schreeuwt iemand anders. "Jij dan met je Starbucks!" Roept de jongen opnieuw. "Hoe dan ook. Heey," Herhaalt hij. "Ook hallo," Groet ik droog. "Gaan jullie lekker?" Vraag ik aan de en grinnik zachtjes. Sommige mensen... "Ik ben Josephine, noem me maar Josje of maak er iets anders leuks van," Stel ik mezelf voor. "En jullie zijn?" Vraag ik aan ze en werp een blik op de tijger in de kooi. Lief.. "Hee!" Hoor ik iemand uit de boom roepen. What? Groeien er mensen in een boom is zitten die erin vanwege de leeuw? Huh? Naja, het zal wel. "Ik ben Liz," Zegt ze. "Josephine of Josje," Stel ik mezelf aan haar voor.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 22:48 ]

    HurtedHeart schreef:
    [Later komt ook nog een gedeelte dat heet nothing. Daarin moet je niet terecht komen. Als je daarin terecht komtcworden al je gedachte slecht en bedenk je ook slechte dingen zoals dingen die echt gevaarlijk zijn >: )]
    Jade
    Er zat dus een gigantisch beest bij me. Dat was oke. Ik draaide me voorzichtig omcen zag het gigantische beest. Ik wou gillen, maar zijn ogen spraken meer. Hij was onschuldig in zijn ogen. Ik liet mn hand naar zijn neus gaan. Een aaide het zacht en langzaam. Hij leek even vriendelijk te grommen of wat dan ook en ik grinnikte. 'Hijcdoet gelukkig niets.' Zeg ik opgelucht. 'Dus als ik nu op mijn motor zou willen rijden kan dat gewoon eraan denken.' Zeg ik verbaasd. Kk denk aan mn prachtige authentieke Ducatti. Rode en mooie velgen. Hij verschijnt voor mijn neus en op mijn lippen komt een speelse grijns. Ik deed de helm op mijn hoofd en ik keek nu echt naar wat ik aanhad. Een legerbroek en een hempje wat alleen mijn borsten bedekte. Ik had helaas inkijk en een gootje in mijn shirtje. Mijn gebruinde buik was zichtbaar maar het boeide me even niet. Mijn shirtje was donkergroen en meteen maakte ik mijn ducatti zwart. Dat stond beter. 'Dit is echt awesome.


    Jayden Jason Bright
    Dus je kon dingen bedenken hmm. Ik grinnikte en ging uit de boom. 'Motor.' Mompelde ik. Een prachtige motor kwam tevoorschijn en mijn ogen werden groot. 'Wauw.' Kwacer zacht uit mijn mond. Ik grijnsde en liet de moter even hard loeien. 'Dit. Dit is echt awesome. Ieder gedachte word werkelijkheid en onze gedachte hebben dus deze omgeving gemaakt.' zzeg ik gefassineerd. Ik grijns breed en denk aan koffie. Starbucks het liefst. Ik grijns en krijg er een in mijn handen. Ik dacht aan allerlei dingen die ik kon doen, maar dacht niet dat echt kon komen. Ik grijnsde. Hier was alles mogelijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [ Is jade nou nog wel of niet bij Faithlyn en Samuel?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Wel xD ik dacht eerst dat ik bij sweetest was, maar dat was ikcdus niet. Haha xD ik had het opnieuw geschreven ie boven je :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elizábeth Taylor Billington

    Grijnzend keek ik toe hoe een motor uit het niets verschijnde. Ik sloot mijn ogen en stelde me een varken voor, die dan ook knorrend voor mijn neus verscheen. Ik schoot in de lach. Deze plek was zo slecht nog niet..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [sorry, beetje kort, maar ik moet zo nog eventjes douchen :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Cassie Raven Benson
    Ik zucht even en probeer te bedenken hoe ik hier terecht ben gekomen maar er schiet me niks te binnen. Als ik nog even om me heen heb gekeken besluit ik maar een beetje rond te lopen. Na een tijdje zie ik iemand in de verte. Ik ben te lui om te rennen dus ik loop gewoon naar hem toe. Als ik bij hem ben zie ik dat het een jongen is met zwart haar. Ik tik even op zijn schouder, 'ehm, heb jij enig idee waar we zijn?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Faithlyn

    'Ik wil ook mijn Ducati,' zuchtte ik toen. Hij verscheen en ik keek Jade grijnzend aan, 'Wedden dat hij ons niet bij houdt?' Mijn outfit was simpel, zwarte broek. Lange leren laarzen en een simpel wit topje. Ik dacht even aan een leren jasje en die kwam dan ook, 'Oke, hier kan ik wel eeuwig blijven,' grijns ik dan en stap mijn motor op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Logan

    Ik schrik op als ik iets op mijn schouder voel maar kalmeer een beetje als ik merk dat het maar een tikje was van een hand. Een hand? Ik draai me snel om en zie een meisje, 'ehm, heb jij enig idee waar we zijn?' vraagt ze aan me. Ja dat moest een meisje ook net aan mij vragen hé.
    'Eh nee weet ik niet,' mompel ik zacht op een verlegen toon, dat gebeurde ou altijd als ik in de buurt van een meisje was. Waarom weet ik niet maar dat het gebeurde wist ik wel.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie Raven Benson
    De jongen draait zich op, hij ziet er nogal verlegen uit. 'Eh nee weet ik niet,' mompelt hij zacht en verlegen. Ik haal mijn schouders op, 'maakt niet uit,' zucht ik waarna ik even mijn hand door mijn haar haal. Dan kijk ik even naar het flesje cola in zijn hand. 'Hoe kom je daaraan?' vraag ik nieuwsgierig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jade
    Ze was echt van mijn genre. Een stoere meid met pit. Ik kreeg ook hetzelfde leren jasje en grijnsde. 'Echt wel.' Zei ik grijnzend. Ik hoorde een harde motor verderop. Jayden overduidelijk. De showmaster. Ik gaf gast en grijnsde. 'Follow THE leader leader Follow THE leader.' Zong ik grijnzend toen ik aan kop lag. Ik had zo te horen de meeste pk en ik gaf nog wat extra gas. Zodat ik op een band kwam. Ik gildehet uit van de pret en kwam weer neer. 'Kom sneller.' Gilde ik grijnzend toen ze dichterbij me kwamen. I'm THE quickest KID in THE wild west yeaheaaa. Ging er grijnzend door mijn hoofd. Ik grinnikte bij het idee en zag nu echte cowboys uit het niets komen. Ze waren natuurlijk niet zo snel als ons dus lieten we ze achter ons. Ik zag Jayden al in de verte zijn motor te testen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Elizábeth Taylor Billington

    Ik keek naar Jayden die bezig was met zijn motor, die een hard geluid maakte. Zelf dacht ik aan een outfit, en voordat ik het wist was ik gekleed in een donkerblauwe skinny jeans, met een zwarte tanktop en comfortabele, maar stoere gympen. ''Veel beter'' mompelde ik, en in de verte zag ik een paar mensen deze richting op komen.
    Even keek ik naar de leeuw, die zijn vlees inmiddels op had, en had besloten maar gewoon te gaan liggen aangezien er geen mogelijkheid was om uit die kooi te komen.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 23:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Samuel Alexander White

    Ik grijnsde en reed snel achter hun aan. 'Misschien is een motor inderdaad handiger,' zuchtte ik en mijn BMW 1200GS nam mijn auto's plaats in. Ik grijnsde en stapte meteen op. Jade lag aan kop maar Faithlyn haalde haar in. Ze lagen nu nek aan nek, 'Misschien moeten jullie mij volgen,' grijnsde ik en haalde hen beide in. Faithlyn en Jade konden het blijkbaar goed vinden en probeerde me in te halen. 'Kunnen jullie neit sneller?' grijnsde ik toen en meteen begon Faithlyn nog sneller te rijden.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik ga.]

    [ Doeegh]


    The duty of youth, is to challenge corruption.