• Hey Q'ers!

    Wie kijkt er allemaal naar The Vampire Diaries, een show van the CW?

    Ik ben op hier nog niet zoveel fans tegen gekomen en was eigenlijk wel benieuwd!


    I was an angel living in the garden of evil

    NeverEnough schreef:
    Volgend seizoen is over 4 maanden.. (cat)


    o-o.. You got to be kidding me D:


    Btw; Vond nogal zielig hoe Damon keek toen Alaric dood ging D: [Nou ja eigenlijk Elena, want volgens mij huilde hij daar meer om xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als Engel? Dat maakt de serie wel een beetje.. I don't know. Het past niet ofzo :p
    Elena had Vampire blood in her system en ze ging dood dus lijkt het mij gewoon dat ze een Vampire wordt. Katherine ging ook dood met Vampire blood in her system en werd ook gewoon een vampier en geen engel, ondanks dat zij ook niet een gewoon "mens" was. Ze zijn elkaars doppelgangers dus lijkt het mij dat Elena ook gewoon een vampier wordt, toch?
    Hm, somehow klinkt deze uitleg ook een beetje vaag(a) ik heb trouwens eindelijk de dvd van het eerste seizoen gekocht!:D nog een maand wachten voor mn nieuwe loon en dan koop ik seizoen 2, whoee!

    Gabumon schreef:
    (...)

    o-o.. You got to be kidding me D:


    Btw; Vond nogal zielig hoe Damon keek toen Alaric dood ging D: [Nou ja eigenlijk Elena, want volgens mij huilde hij daar meer om xd]


    .. dat duurt FRICKING lang!:O
    Jaa dat was vet zielig!:(

    Jessiiicaa schreef:
    Als Engel? Dat maakt de serie wel een beetje.. I don't know. Het past niet ofzo :p
    Elena had Vampire blood in her system en ze ging dood dus lijkt het mij gewoon dat ze een Vampire wordt. Katherine ging ook dood met Vampire blood in her system en werd ook gewoon een vampier en geen engel, ondanks dat zij ook niet een gewoon "mens" was. Ze zijn elkaars doppelgangers dus lijkt het mij dat Elena ook gewoon een vampier wordt, toch?
    Hm, somehow klinkt deze uitleg ook een beetje vaag(a) ik heb trouwens eindelijk de dvd van het eerste seizoen gekocht!:D nog een maand wachten voor mn nieuwe loon en dan koop ik seizoen 2, whoee!


    De boeken. -_-


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ja dat weet ik wel, maar als ze het zouden doen als de boeken zou het wel een beetje een afknapper zijn.

    Jullie MOETEN deze zien, OMG. Loading Hotness(a)
    Klik!

    De boeken zijn ook anders dan de serie, sommige dingen herken je wel maar niet alles.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Jep


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.