• De vorige was vol.

    Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ugh morgen zie ik je weer. Iedereen zegt at ik je moet vergeten, vandaag ben ik er achter gekomen dan ze gelijk hebben.
    Samen met Lies ga ik jullie vergeten, beide onze eigen problemen en helpen andere met hun problemen.
    Goodbye, Sebas.


    ' Nyctophilia '

    Stress ftw.


    -

    Ik ga niet meer liegen tegen jou, vanaf nu zal ik eerlijk zijn. En niet steeds zeggen dat alles 'goed' is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Morgen weer zo'n dag, waarop ik doe alsof. Alsof ik hem als goede vriend zie, terwijl ik eigenlijk honderden vlinders in mijn buik voel fladderen, alleen al als ik hem zie staan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kan niet wachten tot deze troep voorbij is!


    The odds are néver in our favor.

    Nutellaria schreef:
    Ik ben blij en verschrikkelijk down tegelijk. Ik word gek.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik wil gewoon doen en gaan en staan waar ik wil, zonder meteen commentaar te krijgen van jullie dat ik een 'verrader' ben. Ik bepaal zelf wel wat ik wil en hoe ik dat ga doen, daar heb ik jullie niet voor nodig. Natuurlijk snap ik dat jullie het niet leuk vinden als ik er niet altijd ben, maar ik wil gewoon af en toe mn eigen ding kunnen doen. Dit voelt gewoon beknellend en ik denk niet dat jullie dat zo willen voor mij.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    is 9 jaar een te groot verschil in de liefde.
    ik weet het niet meer


    So Wrong, It's Right <3

    Waarom is iedereen weg als ik iemand nodig heb? Zie je niet dat het me ontzettend veel pijn doet?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Waarom ben ik zo


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Mama hou vol... (no_chears)
    Morgen weten we wat er zal gaan gebeuren.


    i put the fun in funeral

    Het is zo moeilijk om niet te breken... Maar ik wil niet nog een stukje van mezelf kwijtraken, niet weer...


    Your make-up is terrible

    Meh ik wil dat hij me leuk vindt.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Wie ben ik?
    Het is zo frustrerend om er gewoon geen antwoord op te hebben!


    Cookies!

    FUCK YOU.
    Fuck you very, very much! 'cz I hate what you do!
    Stop het gewoon. Word eens slim en merk wat jullie aan het doen zijn!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please