• De vorige was vol.

    Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Fuck you Bitch!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik wil je niet loslaten, maar heb het gevoel dat je dat wel wil. Praat alsjeblieft gewoon met me, dan weet ik ook waar ik aan toe ben.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik word helemaal gek van jou. Moet het áltijd vanaf mijn kant komen? ><


    -

    Nutellaria schreef:
    Ik ben blij en verschrikkelijk down tegelijk. Ik word gek.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Godverdomme, hou nou toch eens op met je gezeik! Ik ben hoe ik ben en dat moet je maar lekker accepteren. Ik ben het gewoon ZAT! Flikker allemaal van de wereld af, ik denk dat het dan veel leuker is!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb gewoon zin om iets kapot te maken nu.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Het doet me zo'n pijn, het doet me zo verschrikkelijk veel pijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wanneer weet je nu zeker dat je vrienden echt je vrienden zijn? Hoe weet je zeker, dat als je er even niet bent, ze dan niet achter je rug om zitten te roddelen? Kun je ooit zeker weten of ze jou echt graag mogen, echt graag bij je zijn en echt om je geven? Kan dat überhaupt wel? Bestaat vriendschap wel? Bestaat vertrouwen wel?

    Waarom kijk je zo raar naar me, als ik zeg dat ik hem leuk vind? Waarom verwijt je het me, dat ik gevoelens voor hem heb? Wat is er mis met hem? En wat geeft je überhaupt het recht om zo te reageren? Het zijn mijn gevoelens en die kan jij, als "vriendin" echt niet veranderen, en daar heb je niets over te zeggen! Als ik hem leuk vind, vind ik dat gewoon! Hij is anders, dat weet ik, maar dat maakt hem juist zo leuk!

    Weet je wel, dat ik gevoelens voor je heb, weet je wel, dat ik stiekem naar je kijk, niet alleen uit vriendschap, maar uit ietsje meer dan dat? Je zei me pas, dat als je de ware ontmoet, je dat meteen weet, diep van binnen en dat je dan voor altijd samen zal zijn, maar vertel me, hoe weet je dat? Heb je het al meegemaakt? Koester je gevoelens voor iemand? Is er nog hoop voor mij of zie je me echt alleen als goede vriend? Als dat echt zo is, hoe kan ik mijn gevoelens dan ooit vergeten, zonder onze vrienschap kapot te maken?

    Zoveel vragen, maar antwoorden heb ik niet, en zal ik waarschijnlijk ook nooit vinden.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het voelt gewoon zo vreemd, alsof er een stuk van mijn kindertijd is verdwenen..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Is 'sorry' zo'n moeilijk woord?


    You can't delete anything, if there's nothing to delete.

    heb een beetje respect voor dikkere mensen!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Waarom heb ik mezelf niet op tijd gered toen het nog kon? Nu zie ik overal zo tegenop. Waarom heb ik het in godsnaam zover laten komen?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik weet het ook allemaal niet meer.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Waarom ben ik zo...


    26 - 02 - '16

    Fuck, dit gaat nooit meer goed komen. Ik ben dood hierna.


    Your make-up is terrible