• De vorige was vol.

    Ken je dat? Je hebt een geheim wat je eigenlijk aan iedereen wil vertellen, maar het is zo erg dat je het tegen niemand durft te zeggen dus je houd je mond maar. Dat is niet chill, en daarom kun je hier je hart luchten(:

    Als je iets hebt waar je al weken/maanden/dagen mee rond loopt, iets waar je je kapot aan ergert of iets wat je gewoon echt kwijt moet hebt, post het dan in dit topic(:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Vind je het leuk om mij te zien huilen?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Pollux schreef:
    Ik wil gewoon een beetje aandacht van je, hoe moeilijk is dat?


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Lol,je broer is meer geïnteresseerd in mij dan jij. Kan het nog erger? Afgezien van het feit dat je me probeert te koppelen aan je vriend?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik haat mijn leven en ik mis jou.


    It's darkest just before the dawn <3

    Ik durf het gewoon niet meer, ik kan het niet meer aan!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ondertussen zijn er al 6 maanden voorbij, en nog steeds zit ik met twijfels en vragen.
    Vragen waar ik nooit een antwoord op zal krijgen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Volgens mij ben ik gewoon ontzichtbaar.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Van de meeste mensen kan ik nog wel enigszins begrijpen waarom ze iets doen, maar bij jou. Ik vat je gewoon niet meer. Waarom doe je nooit iets aan projecten en zorg je er ALTIJD voor dat anderen in de problemen komen? Meer dan de helft van mijn vrienden hebben met je moeten samenwerken en elke keer heb je het weer verknald. Waar ben je in vredesnaam mee bezig?
    Ja, ik ben boos op je. Ik kan er niet tegen dat je een vriendin van mij zó wanhopig maakt dat ze moet huilen. En maar beweren dat je gelijk bent. Weet je, je hébt geen gelijk. Zielig, dat ben je. Zo zielig dat mijn vrienden leraren hebben moeten inschakelen. Het spijt me zeer, maar ik sta aan de kant van mijn vrienden. Want hen begrijp ik wel en jou niet. Ik word er gewoon ontzettend kwaad van.

    Ook word ik zo moe van mezelf. Ik wou dat ik gewoon alles tegen iedereen kon zeggen zonder me elke keer of schuldig te voelen, of me af te vragen of wat ik zei nou wel verstandig was. Waarom? Waarom doe ik altijd zo moeilijk?
    Ik voel me zo vaak alsof ik alles heb verpest, terwijl dit nooit echt zo is geweest. Waarom zit ik er dan mee? Waarom laat ik het niet gewoon los?

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:44 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Lala love you << Gewoon omdat ik het wil zeggen ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kan het niet meer, het word me gewoon teveel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vrijheid..


    You can't delete anything, if there's nothing to delete.

    Praat met mij! Praat nou is een keer met mij!

    Kijk me aan, please?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik zie iedere avond op tegen een nieuwe dag.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Why can't you see what I'm trying to do?


    I'm not crazy my reality is just different from yours. ~