• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Frederick Smith, district 12

    'Hope for the best but expect the worst! Ik vermoed dat ze al de "leukste" dingen gaan hergebruiken. Maar we kunnen dit wel, samen...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    {Gaat het straks de lucht al in? O,O shit misschien ben ik er dan niet}


    Tijd voor koffie.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Glimlachend kijk ik toe hoe ze hun gesprek voortzetten. Door deze vrolijkheid voel ik mijn eigen personaliteit ook weer terugkomen. "Schattig," zeg ik, grijnzend. "Wacht even hoor," zeg ik, en ik loop naar de bord met de knoppen. Full Desert Menu typ ik in. "Laat het maar komen," grijns ik.


    Tijd voor koffie.

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Ik jou ook,' fluister ik. 'Ik mis iedereen uit 11 die onder mijn mentorschap gestorven is. En ik weet zeker dat jij het geweldig gaat doen.'
    Dan word ik opgeschrikt door een luide mechanische stem die door de kamer schalt.
    'NOG TWEE UUR! BEREID U VOOR, TRIBUTEN VAN DE ZESENZEVENTIGSTE HUNGER GAMES!'
    Ik zucht en kijk naar Freya.
    'Sjeez, de tijd gaat echt te snel.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    {Ja, ik heb even een vraag, hoe laat begint het? :S}


    Tijd voor koffie.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Oh help, dus we zijn aan de chocoladewanhoop begonnen?' vroeg ik grinnikend, ik moest even door het haar van Leif woelen, noem me gek, was ik ook, maar ik vond het ongelofelijk grappig om aangevallen te worden door een veertienjarige: 'Ben je ook een chocoladeliefhebber?'

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:51 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Om 2 uur worden de tributen de Arena ingezet.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik giechel, en gooi een muffin die er nog lag naar de twee. "Wist ik het, ik had het nog nooit gehad," zeg ik.
    NOG TWEE UUR! BEREID U VOOR, TRIBUTEN VAN DE ZESENZEVENTIGSTE HUNGER GAMES

    "Lekker dan," zeg ik, en ik frons, en ik pak een puddinkje.

    {Dus ook in echte tijd?}

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 19:55 ]


    Tijd voor koffie.

    CrumbCake schreef:
    Frederick Smith, district 12

    'Hope for the best but expect the worst! Ik vermoed dat ze al de "leukste" dingen gaan hergebruiken. Maar we kunnen dit wel, samen...'


    Noëmi Crowe || District 12

    Ik knikte. 'Dat gaan ze waarschijnlijk wel doen.' Ik rilde bij het idee alleen al, terwijl alle voorgaande Spelen op mijn netvlies voorbij gleden.
    'Maar we kunnen dit wel. Samen.'
    Ik knikte heftig en ging recht overeind zitten. 'Dit kunnen we écht wel.' Een nieuw soort gedrevenheid kwam plotseling bij me boven - iets wat ook levenslust te noemen werd misschien.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Ow,' kon ik alleen maar mompelen, natuurlijk miste hij iedereen, ik plofte op mijn bed, ik wist niet wat te zeggen, ik was niet speciaal, natuurlijk niet...
    'Blijf je bij me tot het einde, tot ik erin moet? Bij de liften, alsjeblieft?' vroeg ik, ik smeekte niet, ik was niet zwak!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    4Everdeen schreef:
    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik giechel, en gooi een muffin die er nog lag naar de twee. "Wist ik het, ik had het nog nooit gehad," zeg ik.
    NOG TWEE UUR! BEREID U VOOR, TRIBUTEN VAN DE ZESENZEVENTIGSTE HUNGER GAMES

    "Lekker dan," zeg ik, en ik frons, en ik pak een puddinkje.

    {Dus ook in echte tijd?}


    [Nee haha, gewoon in de RPG tijd.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    {Gelukkig maar :), om 5 over 10 mag ik echt niet meer op de pc :P}


    Tijd voor koffie.

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Natuurlijk,' zeg ik. Alsof het vanzelfsprekend was dat een mentor dan niet allang in de controlekamer zat. Nou ja, mij zullen ze toch niet missen. Zeker Snow niet.
    'Je stylist blijft in ieder geval bij je, mocht iets of 'iemand' me toch verhinderen om erbij te blijven.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Veel meisjes in het Capitool grijpen naar chocolade, maar dan voor dingetjes als liefdesverdriet, het is een theraphy die ik overgenomen heb, dus jullie kunnen het ook maar proberen, het schijnt goed te zijn voor het humeur,' mompelde ik, ik hield niet van de Capitoolskantjes die ik opnam...

    Frederick Smith, district 12

    'Het komt goed met ons, we gaan gezellig terug naar 12, in een leuk huis wonen met onze familie... Ik ga ervoor zorgen dat je je meisje terugziet, en ik ga oppassen!' Mijn woorden waren een soort van bezighoudingstherapie.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    xDesire schreef:
    (...)

    [Nee haha, gewoon in de RPG tijd.]


    [Hoe laat is dat om de echte tijd?:P]