• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Kaia Leif Winters||District 13
    Ik stuiter enthousiast over het bed waar ik op was gaan zitten. 'Dat is supergoed, een beetje zacht maar wel heel goed!'


    Remember to be ridiculous.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik glimlach schuin. "Dankje," zeg ik zacht. Het enthousiasme van Leif is aanstekelijk. Ik vraag me af hoe zijn situatie was in District 13. "Hoe woonde jij in District 13?" vraag ik aan hem.


    Tijd voor koffie.

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Bij mijn broers in de arbeiderswijk alleen dan net ietsje rijker als de andere, Janco is 25 en Kiowa 24, ik ben het nakomertje.'


    Remember to be ridiculous.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Was dat dan vervelend?" vraag ik aan hem.


    Tijd voor koffie.

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Nee ik wil er niet aandenken hoe het met me was gegaan als die twee niet veel ouder waren, dan zat ik in een weeshuis of probeerde op straat te overleven, niet echt beter als dit.'


    Remember to be ridiculous.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik frons. Ik kan niet geloven dat iemand dit überpositieve kind kwaad zou willen doen. Hij is twee jaar jonger dan ik. Dan weet ik niks meer te zeggen.


    Tijd voor koffie.

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Je kan ook gewoon zeggen wat je denkt want volgens mij valt het zo van je gezicht af te lezen.'


    Remember to be ridiculous.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Geschrokken kijk ik op. Hij ziet meer dan ik denk. Ik haal mijn schouders op, en leun met mijn hoofd in mijn handen, en mijn ellebogen leunen op mijn knieen. "Gewoon. Ik kan me niet bedenken dat iemand jou pijn zou willen doen."


    Tijd voor koffie.

    {Ik moet gaan :( Doei!}


    Tijd voor koffie.

    [doei]


    Remember to be ridiculous.

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Oh het is opzich niets bijzonders, mijn moeder stierf bij mijn geboorte en daardoor kon mijn vader me niet verdragen, mijn tante zorgde tot mijn zevende voor me alleen toen overleed ze, Janco en Kiowa waren toen net oud genoeg om voor me te zorgen.'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth Deecember Claire, mentor district 13

    'Niemand heeft het makkelijk in de districten,' vertel ik hun, 'De winnaarswijk is waardoor ik mijn broertjes en mijn dronken vader kan onderhouden, anders was het nooit gelukt,' mompelde ik verslagen, ik besloot het onderwerp maar te veranderen.
    'Je zingt prachtig Mel, het is natuurlijk geen idols, maar populariteit is belangrijk, jullie kennen het verhaal van de spelen van Finnick Odair toch? Niet dat het veel uitmaakt, maar talent in iets maakt je populair bij de bevolking van het,' ik kuchtte even, 'oppervlakkige,' ik kuchtte weer, 'Capitool. Een goede overlevingstechniek en dat kan wel een succes betekenen,' glimlachte ik. 'Denk aan me en als je iets nodig hebt, zing je er maar voor!' Ik hoopte dat ze niet alleen de bedoeling om sponsors te scoren, maar ook een soort teken begrepen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Oké dus als ik iets nodig heb zing ik en anders? Het zal misschien een beetje gaan opvallen als ik alleen zing als ik in de problemen zit.'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth Deecember Claire, mentor district 13

    Ik gebaarde dat hij iets stiller moest praten: 'Je moet vaker zingen hoor, ik wil jullie op een poster in een teenerkamer hebben, als dat nodig zou zijn! Laten we hopen van niet,' mompelde ik tegen mezelf. 'Je kent toch liedjes? Zing vaker, maar zoek een soort onderscheid in de stijl, iets dat ik zal herkennen, als je iets specifieks nodig hebt, zoek dan iets toepasselijk, is het in orde, zing dan iets als 'safe and sound',' hintte ik, dat wel erg opvallend, maar ik hoopte dat ze een subtielere nuance zouden vinden...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Dus als ik oké ben zing ik iets met een tekst waarin alles goed is?' Vraag ik dit keer zacher als de voorgaande keren. 'En anders moet ik een bepaalde stijl gaan zingen zodat je weet wat er mis is?'


    Remember to be ridiculous.