• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    [Morgenavond gaan ze de arena in! zodat iedereen er bij kan zijn.]


    [Time flies!
    CrumbCake; zie vorige pagina heeeelmaal onderaan voor mijn post haha:p sorry dat ik er de afgelopen dagen niet was: ik was niet thuis nml en had geen internet :p]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 16:51 ]

    [ Shit, ik ben er vanavond niet, kan het niet morgen avond ?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik pakte wat uit de kast, gewoon een groot shirt, 'Dankje,' zei ik en liep snel de badkamer in waar ik mezelf even om ging kleden, make up er af haalde en mijn tanden even ging poetsen. Met het te grote shirt liep ik de kamer weer in terwijl ik mijn haar in een knot deed. Ik keek naar Rowan, hmm alleen in een boxer, 'Sexy hoor,' knipoogde ik. Ik verlegen? Neeuh.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Frederick Smith, district 12

    'Goede avond,' mompelde ik, ik gaf haar glimlachend een kop chocolademelk. Vreemd genoeg was ik gekalmeerd door het slapen, ik had zo m'n eigen plannetjes gesmeed in mijn slaap en ik had een soort vreemde gemoedsrust gevonden.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Je overleeft het wel,' grijns ik.
    Wacht. Wat zei ik zonet? Meestal zei ik dat als mensen zich aanstelden voor iets dat heel moeilijk leek, maar uiteindelijk simpel bleek te zijn. Nu kan het opeens ook nog eens een wel héél letterlijke betekenis krijgen.
    'Freya, ik weet zeker dat je het met deze kleding goed zal kunnen doen. Je stylist is echt allang ervaren en erg goed,' zeg ik met bewondering voor Pyramus, die ik al sinds mijn eigen Hongerspelen ken.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Noëmi Crowe || District 12

    'Dankje,' glimlachte ik. Ik greep de kop en hield hem tussen mijn handen in. Ze waren koud en die warme kop voelde heerlijk tussen mijn handen aan.
    'Heb je goed geslapen?'
    Mijn gedachten gleden naar de klok die boven de deur hing: ik had maar een paar uren geslapen, maar het had als een eeuwigheid gevoeld.
    Ik streek door mijn haar heen en gleed naast Fred op de grond, terwijl ik het dekbed meetrok en om me heengeslaen had.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Laten we hopen. Weet je, ik ga je echt missen daarbinnen,' mompelde ik verlegen, daarna sloeg ik mijn ogen neer, dat klonk fout... 'Ik wou dat we contact konden houden, samenwerken, ik heb zo het idee dat ik een hele eenzame tijd tegemoet ga,' zuchtte ik verslagen, 'Lisa en Jonah, de andere districten samen en ik, ik ben het mysterieuze meisje in zwart dat niemand kent en heel eenzaam is,' mopperde ik, maar ik kon het niet erg vinden, nu nog niet, niet nu mijn gezelschap nog zo aangenaam was...
    'Je bent een geweldige mentor geweest Nolan,' zei i met een zwakke glimlach, 'ik zou denk ik ingestort zijn,' gaf ik toe.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Frederick Smith, district 12

    'Ja hoor,' zei ik, het klonk niet heel down, maar ook niet te vrolijk. Ik neem een muffin. 'Eten we ons nog één keer vol om voorraden te sparen? Of proppen we ons niet te vol, zodat we niet groen zien? Ik ga denk ik voor de middenweg...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Zijn woorden klonken mat en ik keek hem met een zijdelingse blik aan.
    'Ik ga ook voor de middenweg.' Ik greep ook een muffin - zoet en stevig - en nam een grote hap.
    De kop die inmiddels leeg was, zette ik aan de kant. 'Ben je klaar voor de hel?' kwam er grimmig over mijn lippen.

    Frederick Smith, district 12

    'Zo klaar als maar mogelijk is, helemaal niet dus...' mompelde ik. Ik nam een hapje van de muffin...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik wilde nog een hap nemen, maar liet mijn hand langzaam zakken toen ik zijn mompelende woorden hoorde. Ik draaide me naar hem om, met het dekbed nog steeds om me heen geslagen.
    'Je klinkt anders.' Ik keek hem fronsend en bestuderend aan. 'Wat is er?'

    Frederick Smith, district 12

    'Ik ben niet anders, ik heb het eindelijk aanvaard denk ik, ik ben nu klaar om te vechten!' zei ik met een flauwe, ongemeende glimlach.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik glimlachte al even flauwtjes terug. 'Je bent ook niet anders, maar je klinkt wel anders.'
    Ik werkte de rest van mijn muffin naar binnen en gaapte, terwijl ik het slaapzand uit mijn ogen wreef. Mijn ogen bleven aan de secondewijzers van de klok hangen en ik wenste dat die niet zo snel vooruit zou gaan.
    'Ik hoop dat ze niet veel bovennatuurlijk gevaar gebruiken,' zei ik plotseling en ik dacht aan vuur en die vreselijke Multitanten die ik vaker had gezien tijdens de Spelen. Veel tributen raakten ernstig gewond of gingen dood na zo'n ervaring.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Shit, ik ben er vanavond niet, kan het niet morgen avond ?]



    [Sorry, dan ben ik er zelf niet.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Spelmakersmededeling
    Tijd: 23:55

    Prepare for the games
    2 HOURS LEFT


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."