• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik knikte enthouasiast, ook al wist ik dat we een onheilspelllende, onzekere toekomst tegemoet gingen.
    'Ja,' lachte ik. 'Jij gaat oppassen!'
    Ik leunde tegen hem aan en besefte dat we nog minder dan twee uur hadden voordat we de Arena in gingen.
    Ik pakte een appel en zette mijn tanden in het vrucht. 'Lekker.'

    Freya Aprilynne, district 11

    'Dan moet je zeker bij me blijven! Voor hij besluit om me toch te laten gaan met die lap stof die hij een topje noemt! Misschien... Misschien wil hij mijn haar knippen, of verven met een spuitbus, of, of! Oké, ik ben bang voor mijn stylist, deze kleding is geniaal enzo, hij bedoeld het vast ook wel goed, maar ik wil niet dat hij aan mijn lichaam zit!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Frederick Smith, district 12

    'Ik ben eigenlijk best goed met kinderen, ik heb nog een tijdje moeten helpen met mijn zusjes, ze waren dol op me, trokken aan mijn haar, kotsten me onder, jep, ze zijn echt engeltjes...'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik staar een tijdje in het niets, als ik naar de klok kijk, schrik ik. over 2 uur is mijn leven officieel voorbij. ik zu een moord doen, voor een telefoon. mijn ouders hebben er geen een, maar de burgemeester wel, en wij zijn goede vrienden. ik wou dat ik iedereen thuis nog een keer gedag kan zeggen. ik denk terug aan het vreselijke uur na de boete. iedereen huilde, en ik was alleen maar in shock, dus we hebben niet goed afscheid kunnen nemen. wat heb ik daar een spijt van.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    -

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:14 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik kijk geamuseerd naar een Chocolademuffin. "Nou, deze ziet er zo lekker uit, dat ik me er ook spontaan beter door ga voelen," zeg ik grijnzend, en stop hem in mijn mond. Dan stormen mijn stylisten de kamer in. Mijn blik was waarschijnlijk heel amusant, want hij ging van grijnzend naar... Help! "Kindje, waar was je toch? We waren je aan het zoeken!" dan verstillen ze bij het zien van de deserts. "Don't worry, take some," zeg ik. "Ne-nee dat moeten we maar niet doen." zegt er eentje, maar je hoort de pijn in haar hart. "We moeten je kleren gaan klaarmaken." zegt een van hen, nog steeds gefixeerd op de deserts.


    Tijd voor koffie.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik grinnikte. 'Ze kunnen ook heel lief zijn hoor!' Ik dacht aan mijn dochtertje. 'Als ze naar je lachen, als ze beginnen te praten.' Ik glimlachte breed. 'Als ze probeert te lopen, als haar handje je probeert vast te pakken.'

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:21 ]

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Inval van de stylisten! Ze begonnen tegen mijn tributen te ratelen en daar ging hun relatieve rust, daar ging meteen ook een hoop werk, ik was niet vrantwoordelijk voor zenuwinzinkingen! Hun voorbereidingsteams waren na een tijdje ongeveer klaar en richtten zich op mij, crap!
    'Darlin'! Kijk nu eens naar die kleren! Hier,' ze kwam rond mij cirkelen en trok zonder schaamte mijn jurk uit, waarna ze hem verving door een knalgroene, fleurige die tot mijn knieën komt, er volgden ook nog zwarte pumps, somebody, save me!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Frederick Smith, district 12

    'Ik weet het hoor!' zei ik luchtig, ik at een broodje, het smaakte niet naar het brood dat wij soms aten, maar het was minder opvallen Capitolistisch dan de meeste dingen hier...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik kijk naar mijn kleren. Op zich zijn ze niet zo erg, aangezien ze schutkleuren gebruikt hadden. Ik keek naar Dewi, die belaagd werd. Snel pakte ik een muffin, en gooide hem naar de muur iets boven Dewi. Afleiding. Ze keken naar me of ik gestoord was. "Muffin?" vroeg ik.


    Tijd voor koffie.

    {Ik ga nu mijn kleren ontwerpen...}

    {Gewoon tekenen of paint?}

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:33 ]


    Tijd voor koffie.

    CrumbCake schreef:
    Frederick Smith, district 12

    'Ik weet het hoor!' zei ik luchtig, ik at een broodje, het smaakte niet naar het brood dat wij soms aten, maar het was minder opvallen Capitolistisch dan de meeste dingen hier...


    Noëmi Crowe || District 12

    'Zullen we anders nog even rondlopen? De benen strekken, de spieren warm houden?' Ik at de laatste twee happe van mijn appel en gooide de klokhuis in de prullebak.

    4Everdeen schreef:
    {Ik ga nu mijn kleren ontwerpen...}

    {Gewoon tekenen of paint?}


    [Ik heb het gewoon 'ontworpen' met tekst]

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Muffin?'
    Oh help, het team van 13 bestond uit drie gekken! Eén muffingooier, een Justin-Bierer-achtig-iets-persoontje en één labiele mentor in het knalgroen, met een ongelofelijk ingewikkeld kapsel.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [Ik heb het gewoon 'ontworpen' met tekst]


    {Owh ok, ik vind het handiger om het gewoon te tekenen :P}


    Tijd voor koffie.