• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Dat was geloof ik een complement! Maar ik ben een beetje oud om te oordelen.' Ik bestuurde zijn gezicht heel voorzichtig en nauwkeurig, hij had nog een beetje een babyface, door zijn leeftijd, maar hij kon best wel populair worden...
    'Er zit potentieel in hoor? Kan je zingen?' vroeg ik hem plagend.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 20:33 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Ik kan een zwaar mislukt geluid produceren dat net iets meer op zingen lijk als op praten,' zeg ik.
    Oké dat is niet waar, sommige mensen vinden dat ik goed kan zingen maar ik heb er een hekel aan als mensen luisteren.


    Remember to be ridiculous.


    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Ditrict 1

    Ik stond versteld van wat hij deed maar toch lachte ik even en knikte, 'Dat is goed,' zei ik toen en sprong snel de lift uit. 'Moest dat een soort film scene zijn?' lachte ik even terwijl ik weer met hem terug liep. Eigenlijk had ik nee moeten zeggen, dit deed me helemaal niet goed. Hoe erger onze band werd hoe moeilijker het later werd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Perfect! Toch wil ik een privéconcertje horen!' eiste ik, op een toon die wel vrolijk was, maar toch geen tegenspraak duldde. Iedereen had een hobby nodig, als het hem - mij - kon helpen om sponsors te vinden, wou ik dat zeker weten!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    Aarzelend begin ik Last flight to Paris van Rolf Sanchez te zingen.

    Girl,
    it’s gonna be different,
    and even though you will be fine it’s still messed up
    and
    I’ve never felt this lost
    and even though it hurts my mind is still made up

    It’s getting to me, it’s bothering me but
    I’ve gotta be here and you’ve gotta stay there
    I love you no more
    we shouldn’t have gone all the way
    My last flight to Paris
    ‘Cause I know when enough is enough
    My last flight to Paris
    Say goodbye, don’t look back to our love
    My last flight to Paris
    My last flight to Paris
    (ik ga niet het hele nummer erin zetten.

    Wanneer ik klaar ben kijk ik onzeker naar Dewi en Melissande.


    Remember to be ridiculous.

    [moet gaan]


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Een piepje verliet mijn lippen, dat was dus zo perfect. Ik knuffelde hem nog net niet dood. 'Hier kan ik wat mee! Ik de arena zit jij dus af en toe in jezelf te zingen, er zullen meisjes gillen wanneer ze dat horen!' Ik liet hem los. 'Je hebt mijn werk net waardevol en zo veel makkelijker, maar vooral mooier gemaakt!' Ik pinkte een niet bestaand traantje weg, ik had geen echte gevoelens meer, niet zo'n sterke toch, maar dat maakte iets in me los...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    SuperSav schreef:
    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik grinnikte even kort en knikte. 'Daar leek het wel op, hé.' Bij het teruglopen sloeg ik nonchalant mijn arm om haar heen. Binnen in mijn kamer besloot ik dat ik even naar de wc zou gaan, zo gunde ik haar even haar privacy.


    [Ik weet niet of ik er morgenavond bij kan zijn, mijn oom is 50 geworden en morgen is het feestje :S Ga het wel proberen natuurlijk, maar denk het eigenlijk niet]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ Ohh gefeliciteerd in ieder geval ;P ]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Hij ging even naar de wc en ik bedacht me dat mijn spullen nog in mijn kamer waren, 'Slim Destiny,' zuchtte ik toen. Zou hij het erg vinden als ik een shirt van hem zou lenen? Het zou toch te groot zijn dus het kon makkelijk als jurkje bij me vallen. Ik liep naar de deur toe, 'Ehh, Ro? Mijn spullen liggen in mijn kamer vind je 't erg als ik een shirt van jou draag?' vraag ik dan met een blos op mijn gezicht, gelukkig kan hij het niet zien.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Walker || district 11
    Na een half uur geslapen te hebben ga ik opzoek naar iets eetbaars. Op normaal tempo loop ik naar de eetzaal en kijk of daar nog eten is...
    Met 6 zoete broodjes in mijn handen loop ik naar de trainings ruimte terwijl mijn pyama vandaag bestaat uit een sport broek.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Nog verzoekjes voor nummers?' Vraag ik in het algemeen.


    Remember to be ridiculous.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik word wakker van een dichtslaande deur en zie dat Jonah weg is. geen probleem natuurlijk, maar ik ga hier niet alleen blijven. ik schrijf op een blaadje dat ik Jonah in de arena wel zie, pak mijn spullen en loop naar mijn kamer. ik trek een nachtjapon uit een van de lades aan, en bel de keuken met de vraag of ik warme chocolademelk, een paar croissantjes, en een paar chocolsdebroodjes. Als alles er is, ga ik in bed liggen en met de deken tot mijn nek geniet ik van de laatste vrije uurtjes.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Na zijn gezang voel ik me stilvallen. Weer een kind de arena in. "Nog verzoekjes voor nummers?" vraagt Leif. Verder is hij natuurlijk ook de favoriet geworden van Dewi. Ik kan dag zeggen tegen mijn sponsors. Ik kijk naar Leif "Het was heel mooi," zeg ik. Ik ben geen slechte verliezer.


    Tijd voor koffie.

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Bedankt heb jij nog een speciaal talent?' Vraag ik en ik voel dat iets haar dwars zit. 'Als je ook zingt kunnen we een duet doen.'


    Remember to be ridiculous.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Als je ook zingt, kunnen we een duet doen." ik haal mijn schouders op, maar begin wel te zingen.

    sit and wait
    Does an angel contemplate my fate
    And do they know
    The places where we go
    When we're grey and old
    'Cause I have been told
    That salvation lets their wings unfold
    So when I'm lying in my bed
    Thoughts running through my head
    And I feel the love is dead
    I'm loving angels instead

    And through it all she offers me protection
    A lot of love and affection
    Whether I'm right or wrong
    And down the waterfall
    Wherever it may take me
    I know that life won't break me
    When I come to call, she won't forsake me
    I'm loving angels instead

    Als ik klaar ben, kijk ik op. Ik had eigenlijk nog nooit gezongen met iemand in de buurt. Alleen soms, als ik 's nachts alleen was, en door straatjes dwaalde.


    Tijd voor koffie.