• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Oké dan Leif, dan mag je mij van af nu Dewi noemen,' glimlachte ik vriendelijk. 'Nee, serieus, noem me Annabeth en het is voorbij met je,' zei ik, nog steeds glimlachend, maar nu was het scheinhijlig.
    'Hoe gaat het met je? Veel last van de stress? Vragen? Valt je pak mee, hebben de stylisten zich niet te erg laten gaan?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Ik ben oké. Zenuwachtig zijn heeft geen zin ik moet die arena toch in. De kleding zit goed en wie aan mijn haar komt mag zijn tanden in district dertien gaan opzoeken, ik ben gehecht aan mijn kapsels,' beantwoordt ik haar stroom vragen. 'Hoe gaat het met jou?'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Ik ga weer een hele tijd niet slapen, maar dat zijn jouw zorgen niet,' zei ik schouderophalend. Ik streek even met mijn hand door zijn haar, dat kon ik niet laten, ik was een 18-jarig meisje, ik pestte die ijdele jongen graag eens.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    Ik geef Demi een vriendelijk bedoelde klap tegen haar slapen. 'Af!'
    Je mag me best ijdel noemen maar ik heb mijn haar het liefst ietsje langer als de meeste jongens en zo'n stylist uit het capitool moet het niet in z'n hoofd halen om eraan te komen want dan mag je langs een tandarts voor een stel kronen.


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Ik vond het net iets te grappig, dus gooide ik zijn haar door elkaar en porde hem in zijn zij, eens kijken hoe snel zijn reflexen waren. Dat was altijd mijn beste punt geweest, op sluwheid na dan...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    Ik doe mijn mond open om haar af te snauwen maar merk meteen dat dat een fout is. Terwijl ze mij in mijn zij port geef ik haar een lichte trap tegen haar schenen en ren snel de gang op, kijken of ze me in kan halen op die stiletto's van haar.


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Screw mijn stylist, terwijl ik hem achterna ren door het gebouw, schop ik ze uit in de buurt van mijn deur, misschien vond een avox ze en legde hij ze terug, zo niet maakte het me nog steeds niet uit, konden me gestolen worden, het is vooral de nette jurk die mee tegenhous, maar ik ben goed getraind.
    'Kom hier!' gromde ik in mezelf, hij was snel omdat hij een jongen was, maar ik was beter getraind en ik was nog lang niet oud. We doorkruisten het gebouw een beetje, mijn scheen deed zeer, de tribuutjes van tegenwoordig waren heel onbeschoft, maar met een of ander wondermiddel, zou er toch niets meer van te zien zijn, mijn pijngrens was zo erg verhoogd dat het me totaal niet deerde.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    Dewi heeft haar stiletto's blijkbaar ergens laten liggen want ze begint in te lopen. Ik ren de eetzaal door en dankzij mijn geringe lengte laat ik me met gemak onder de tafel met eten doorglijden richting een volgende gang of ruimte. Ik merk dat de weinige mensen in de eetzaal ons verbaasd nakijken maar dat verbaasd me niet. Je ziet niet elk moment van de dag een mentor op blote voeten achter haar tribuut aanrennen met een plek op haar schenen.

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    De blonde jongen die volgens mij uit dertien komt stormt opeens de eetzaal binnen en ik kijk verbaasd naar hem. Zijn mentor die amper twintig kan zijn rent achter hem aan, blootvoets en met een lelijke plek op haar schenen. De jongen glijdt onder de tafel door en ik kijk gefacineerd naar de hele gebeurtenis.


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Ik spring over stoelen en ben zo iets sneller dan Kaia die moet glijden en opstaan, ik maak een beetje terrein goed. Ik besef dat iedereen naar me staart, maar ik let er niet echt op, ik kon net zo goed zelf nog een tribute zijn... Ik haal hem eindelijk in een verlaten gang, ik haak mijn voet voor de zijne en sleur ons allebei in een val. omdat hij niet te beschadigd mag zijn, val ik zelf onderaan, ze hadden nog tijd om mij op te knappen, ik krijg een serieuze klap, maar weet toch om te rollen en op hem terecht te komen.
    'Bijna, mooie actie,' hijg ik, ik zat met mijn benen gespreid over hem en pin hem met zijn polsen tegen de grond. Ik blaasde een koppig lokje haar dat altijd los kwam weg, het viel gewoon terug. Mijn witte jurk was vreselijk gekruikt, maar wat deed het er toe?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Van jou ook,' zeg ik. 'We weten nou in elk geval dat ik goed kan bewegen in mijn kleding.'
    De achtervolging heeft me licht vermoeid maar niet uitgeput. Over tien minuten ben ik weer helemaal de oude en bovendien was ik wel even toe aan zoiets.


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Ik lachte, geen geforceerd 'wees-lief-tegen-het-Capitool-glimlachje' dat iedere winnaar aanleerde, maar een echt, gemeende glimlach. Mijn ribben deden pijn door de klap, maar ik kon het hebben. Ik was moe, mijn conditie was niet wat ze moest zijn... Ik vond deze jongen meteen aardig, hij leefde nog terwijl hij de arena in moest, en hoewel ik het niemand kwadelijk kon nemen, had ik dit liever dan iemand die glazig in het zat te staren.
    'Alsjeblieft overleef dit,' fluisterde ik naar hem, ik zakte een beetje, waardoor een redelijk gênante situatie ontstond.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    Ik hou Demi overeind. 'Misschien moet je even langs de ziekenboeg,' zeg ik glimlachend. Ik ben wel blij met mijn mentor, ik denk dat er maar weinig zijn die mijn steken op prijs kunnen stellen en deze vroeg me zelfs nog om het te overleven terwijl ik met mijn kleine lengte en veertien jaar waarschijnlijk minder sterk ben als Alexandria.


    Remember to be ridiculous.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik grinnikte even kort en knikte. 'Daar leek het wel op, hé.' Bij het teruglopen sloeg ik nonchalant mijn arm om haar heen. Binnen in mijn kamer besloot ik dat ik even naar de wc zou gaan, zo gunde ik haar even haar privacy.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Ik ben sterker dan dat hoor,' glimlach ik, ik wankel een beetje, maar ik kan mezelf rechtop houden.
    'Eens kijken hoe je hierop reageert,' mompelde ik. Ik begin hem echt overal te porren, snel, zodat het een tijdje duurt voor hij beseft wat er gebeurt en er iets aan kan doen. Dit was een goede manier om reflexen te testen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    Ik reageer in eerste instatie door achteruit te springen maar ze komt gewoon naar voren en om haar nog een keer een trap te verkopen is wel heel stom, ze is natuurlijk wel mijn mentor. Ik draai me handig om haar heen waardoor ik achter haar sta en begin haar te kietelen, kijken of ze daar tegen kan.


    Remember to be ridiculous.