• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    {Wat voor kleren moet je aan in de arena? Of mag je het zelf verzinnen?}


    Tijd voor koffie.

    IHeartMusicc schreef:
    (...)

    God damn het komt dichter bij ;o


    {Zeg dat wel!}


    Tijd voor koffie.

    Annabeth December 'Dewi' Claire, mentor district 13

    'Celia? Gaan we samen met Nolan naar de spelen kijken, dat gaat makkelijker dan alleen?' vroeg ik haar, ik kon dit eerlijk gezegd niet alleen aan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Celia Sarah Pendon
    Ik keek haar aan. Ik zag de pijn in haar ogen, en ik wist wat ze voelde. Noëmi en Fred zouden straks de Arena ingaan. Voor haar waren het natuurlijk haar tributen. Ik knikte, en liep met haar mee.


    Tijd voor koffie.

    {Maar welke kleding moeten ze aan?}


    Tijd voor koffie.

    [Verzin maar iets dat je cool lijkt, hulp nodig van je mentor?]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    {Neuh, maar ik moest gewoon weten of je het zelf mocht verzinnen :)}


    Tijd voor koffie.

    Kledingeisen voor de arena
    Naar de keuze van tribuut en stylist

    Eisen:

    -Stevigzittend
    -Comfortabel zittend
    -Kleuren volgens een bepaald kleurenpalet (Wit, zwart, bordeauxrood, grijs, bruin, zalmkleur, gebroken wit, mintgroen.)
    -Mag niet gemaakt zijn van licht ontvlambare stoffen
    -Stevige schoenen
    -Het liefst strakzittend i.v.m rennen of in de weg zitten

    -Speciale aanvragen mogen bij het Capitool/spelmakersbeleid worden ingediend.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Kaia Leif Winters||District 13
    Ik haast me richting mijn kamer. Nog drie uur te gaan en ik heb Annabeth en Alexandra nog helemaal niet gesproken. Eigenlijk heb ik me de hele tijd teruggetrokken, ik trainde een beetje, at een beetje, sliep een beetje en verder deed ik niets als voor m uitstaren, ik had nou eenmaal niets beters te doen.

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    Eh Roxy je mag nu wel heel even komen, ik kan wel wat steun gebruiken met nog maar drie uur voor ik de arena in ga. Ik dacht zegmaar dat je een van m'n beste vrienden was toen ik nog geen tribuut was maar sinds mijn verblijf ben je alleen maar kwijt of tegen me aan het schreeuwen.


    Remember to be ridiculous.

    Mike Berton || District 5
    Wat stilletjes loop ik richting de restauratie kamer. Eenmaal daar aangekomen pak ik een kom stoofpot en een glas water, aangezien ik toch wat door m'n keel moet krijgen. Zwijgend ga ik wat afwezig aan een tafel in de hoek zitten en begin te eten.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Lisanne, had je nog gereageerd bij Yoëlla?]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Annabeth December 'Dewi' Claire, mentor district 13

    'Zien we elkaar om twee uur? Vlak nadat we onze tribuutjes uitgezwaaid hebben? Dan kunnen we Nolan van 11 ook zoeken en in iemands kamer kijken, misschien elk om de beurt, zodat we elkaar wakker kunnen maken als er iets belangrijks gebeurd?' vroeg ik mijn 'collega' Celia. 'Ik ga naar Kaia, hij heeft me nog niet gezien.'
    Ik stapte van het dak af en nam de lift, ik klôpte op de deur van mijn tribuut.
    'Kaia?' vroeg ik ongeduldig, ik wou neerzitten, mijn voeten deden pijn in de witte pumps die ik van mijn stylist moest dragen om er 'presentabel' uit te zien.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    xDesire schreef:
    [Lisanne, had je nog gereageerd bij Yoëlla?]


    Of Freya?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    Pas na een tijdje heb ik door dat degene die op de deur klopte mij bedoelde. Ik open de deur en zie Annabeth staan. 'Sorry, de meeste mensen noemen me Leif,' zeg ik met een verontschuldigende glimlach.


    Remember to be ridiculous.

    Aimee Jane Greengrass||District 5
    Ik werp nog een blik in de spiegel. Het bordeauxrood staat me beter als verwacht. Ik kijk nogmaals op de klok. Roxy zal wel niet meer komen opdagen dus ik ga nog maar even naar de eetzaal.

    Ik pak een beetje groente en vlees, schenk wat water in en ga zitten. Eet nooit teveel voor je actief bezig moet, dat ligt te zwaar op je maag, zei mijn moeder altijd.


    Remember to be ridiculous.