• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Ik knik. 'De meeste jongeren uit 13 houden niet echt van hun naam hè? Ze hebben allemaal niet iets te veel a's,' merkte ik op. 'We doen het wel met bijnamen...' mompelde ik, ik probeerde mezelf vooral bezig te houden. Mijn gedachten waren geen aangename plek...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Dewi is pas 18...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [weet ik, ik be mijn schoen kwijtgeraakt bij het zwembad]


    Remember to be ridiculous.

    [Hoe doe je dat?
    Ik had het tegen 4Everdeen;)]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [o oké?, echt geen flauw idee]
    Kaia Leif Winters||District 13
    'Inderdaad.'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    Ik plof op mijn bed en wijs aan dat ze naast me moeten komen zitten.
    'Is iedereen uitgerust genoeg? Anders haal ik wel ergens energiedrankjes vandaan.'
    Ik riep het zonder op een antwoord te wachten door de intercom, een avox kwam het al snel brengen.
    'Ze probeer jullie te verzwakken door zo laat te beginnen, dink op!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    Ik drink het drankje braaf op. Ik voel me helemaal goed maar het drankje is verfrissend en extra energie is nooit mis. Ik kijk rond of ik een klok zie hangen maar ik kan er geen vinden. 'Hoe lang hebben we eigenlijk nog?'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Nog drie uur, is er nog iets dat ik moet weten?' vroeg ik aan niemand in het algemeen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Niets over mij in elk geval,' zeg ik.


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Jij bent niet zo'n prater hé,' merkte ik op, hij praatte nooit in lange zinnen. Het was vreselijk dat ze de arena in moeten...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Ik zeg wat gezegt moet worden.'
    En ik heb geen flauw idee waar ik het hier met mensen over zou moeten hebben, thuis praat ik toch wel weer wat meer.


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Als ik niets te zeggen zou hebben, zou ik het ook niet doen, maar nu kan ik nuttig zijn,' mompelde ik. 'Jullie weten toch wat het belangrijkste is daarbinnen hé?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Overleven,' zeg ik. 'Uit de handen van andere blijven en eten vinden.'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Vergeet water en een veilige slaapplek niet!' hintte ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Ik dacht al dat ik iets vergeten was,' zeg ik glimlachend.
    Ik ga met mijn duim over mijn leren armbandje, mijn districtsaandenken.


    Remember to be ridiculous.