• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De allerlaatste uren van het normale leven eindigt hier; om 2 uur 's nachts zullen de tributen worden weggevoerd richting de Arena, met alle gevolgen ten dien.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Als ik er zin in heb kan ik zo aardig zijn.'
    Ik glimlach. 'Met welke schade zal ik uit de arena komen? Een stilstaat hart of gewoon heel zware verwondingen?'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Dat moet je niet zo zeggen!' beval ik streng, hier was niets leuks aan. 'Als je er met een kloppend hart uitkomt, zijn de rest van je verwondingen trouwens geen probleem, ze lossen werkelijk alles op. Alleen de spychologische schade is niet te onderschatten. Je weet niet hoe je er uit komt, maar ik ken niet één persoon die ook maar op z'n oude zelf leek, je verliest jezelf er en bouwt een zielige nabootsing van jezelf op. Niets meer, niets minder.' Mijn stem was bitter, maar de woorden veel erger...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Nou omdat we allebei niet helemaal gek zijn weten we dat we ons zeker voorlopig geen zorgen hoeven te maken over mij psychologische schade want ik lijk op dit moment toch niet echt de jongen die het meeste kans heeft om te winnen.'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Lijk ik op het meisje dat zou gaan winnen? Drie jaar, enkele centimeters en een hoop snelheid geleden?' vroeg ik hem cynisch. 'Maar het maakte niet uit, want ik kón moorden, vraag me niet hoe, ik weet het zelf niet, maar ik kon het. Ik overleefde de eerste dagen, daarna kon ik de uitgedunde groep vergiftigen, ik ben er nog steeds niet trots op en dat zal ik ook nooit worden, dan zou ik compleet gek zijn. Wat ik probeer te zeggen, is dat je moet beslissen of je het aankunt of niet, want anders...' Ik slikte de krop in mijn keel weg. 'Je hebt een kans, dus ik zou me maar zorgen maken. Vergeer nooit wie je bent, onthoud die woorden en denk af en toe aan me, ik kwam er goed vanaf om die ene reden: ik wist wie ik ongeveer was en wie ik wou worden.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Ik geef ook nog niet op. Ik ga heus wel vechten -neem dat niet letterlijk want ik laat ze elkaar eerst zoveel mogelijk uitmoorden- maar ik geef me niet zomaar gewonnen, dat ben ik mezelf verplicht.'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Zo wil ik het horen, ik denk dat we elkaar nu best met rust laten, anders ben je doodmoe tegen de tijd dat je het echt niet kunt gebruiken. Kom je even mee naar mijn kamer? Ik moet nog wat bespreken, heb je eigenlijk al geslapen?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || District 11
    ik zie hoe Lisa langzaam in slaap valt en concentreer me op haar ademhaling.
    langzaam val ik ook in slaap.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Oké dan gaan we naar jou kamer, ja ik heb al een beetje geslapen vannacht.'


    Remember to be ridiculous.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Als ik verder de gangen indwaal, kom ik ineens Dewi tegen. Ze staat bij een jongen, die ik herken van de boete. Mijn districtgenoot. Ik blijf staan.


    Tijd voor koffie.

    Kaia Leif Winters||Distric 13
    Een meisje dat ik herken uit mijn district komt op me afgelopen. Alexandria. 'Hé,' zeg ik. 'Ik geloof dat ik me nog niet heb voorgesteld. 'Leif.'


    Remember to be ridiculous.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Melissande," zeg ik. Wat moet ik zeggen? Ik schraap mijn keel. "Ik had je nog niet gezien. Ik dacht dat je Kaia heette," zeg ik met een scheve grijns.


    Tijd voor koffie.

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Ik dacht dat ij Alexandria heette. Iedereen noemt me Leif, dat is m'n tweede naam.'


    Remember to be ridiculous.

    Annabeth December Claire, mentor district 13

    'Ah, goed dat ik jullie allebei zie, loop maar mee naar mijn kamer, ik wil jullie nog even spreken,' mompel ik tegen de twee, Dit waren dus de kinderen die de dood in gejaagd zouden worden met als enige hulp van buitenaf mij, geweldig... Melissande was bijna zo oud als ik, maar Leif was een kind.
    'Jullie kennen elkaar niet?' veronderstelde ik uit hun kennismaking.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Kaia Leif Winters||District 13
    'Nee we waren nou niet bepaalt even oud, ik ken haar alleen van gezicht.'


    Remember to be ridiculous.

    {Ze is nog maar 16 hoor :-P}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Ik heb een hekel aan mijn naam. Melissande is ook mijn tweede naam," zeg ik. "Ah, goed dat ik jullie allebei zie, loop maar mee naar mijn kamer, ik wil jullie nog even spreken, Jullie kennen elkaar niet?" begint Dewi. "Eigenlijk niet nee." zeg ik.

    {moet gaan, mijn zus is jarig en nu is haar feest :) Bye!}


    Tijd voor koffie.