• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop

    Even wat uitleg bij de rollen:
    - De geesten hebben niet door dat ze dood zijn. Zij denken dat ze nog steeds in leven zijn en dat de andere geesten indringers in hun huis zijn.
    - jongeren, leerkrachten en geesten hebben aanvankelijk elkaars aanwezigheid niet in de gaten. In de loop van het rpg krijgen ze door dat er iets aan de hand is.
    - Enkel de zieners kunnen van bij het begin navigeren tussen de twee groepen. Zij zien de geesten wel en kunnen hen eens het verhaal goed op gang is ervan bewust proberen maken dat ze dood zijn. Als je je wilt aanmelden voor ziener, meld dat dan even voor je een rol aanmaakt want ik wil er zeker van zijn dat het iemand is die er na enkele posts niet mee ophoudt.Zieners kunnen gasten zijn in het hotel, een jongere of een leerkracht (dan zet ik je rol er gewoon twee keer in).


    Meedoen?
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (liefst foto + beschrijving):
    Verleden:
    Extra: (bij geesten; vul hier in hoe ze gestorven zijn en uit welk tijdperk ze komen)


    Regels
    - Aanvankelijk mag iedereen één rol, dit kunnen er in de loop van het RPG meer worden.
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rol: Ziener
    Volledige naam: Ailean Vanessa Spikes
    Leeftijd: 16
    Innerlijk: Ailean is een beetje een terug getrokken meisje met een groot hart. Ze vertrouwd mensen veelste snel wat haar soms ook kan kwetsen. Ze geloofd in de goedheid van de mens en is ervan overtuigt dat iedereen iets goeds in zich heeft. Verder is Ailean een moeilijk te doorgronden meisje. Ze weet niet precies wat ze in het leven wilt en kan daardoor vreselijk in de knoop raken met haar gedachtes en gevoelens. Ze is graag alleen en houd er niet van als mensen haar op andere gedachtes proberen te brengen. Hij probeerd in het bij zijn van andere het vrolijke lieve meisje uit te hangen met een masker van een lach maar als ze alleen is kan ze die afzetten. Het is knap als je de echt Ailean kent want er zijn maar weinig mensen die zo dicht bij haar kunnen komen,
    Uiterlijk (liefst foto + beschrijving):


    Ailean heeft lang donkerblond haar en licht blauwe ogen. Ze heeft een niet echt lichte of donkere huidskleur met van nature rose lippen. Ze heeft lange nagels en lange vingers, haar polsen zijn erg dun waardoor je die met met twee vingers kunt omsluiten. Ze heeft schoenmaat 36 maar wilt graag groter zijn en grotere voeten.
    Verleden: Op jonge leeftijd heeft Ailean haar broer verloren. Ze waren erg close en door zijn dood is ze wat schuwer geworden. Haar broer overleed bij een auto ongeluk. Ailean zelf zat ook in de auto toen het gebeurde. Ze hadden ruzie over een aflsag die hij wel of niet gemist had en daardoor lette hij niet goed op. Een auto raakte de kant waar Travis (haar broer) zat en hij was opslag dood. Wonder boven wonder heeft Ailean er op haar schuldgevoelens na niets aan over gehouden.
    Extra: Ailean heeft claustrofobie

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 19:37 ]

    Ik graag een mannelijke ziener en een vrouwelijke jongere


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Goshhhh I just LOVE Damon <3

    HurtedHeart schreef:
    Ik graag een mannelijke ziener en een vrouwelijke jongere

    Lees de regels:
    - Je mag één rol om te beginnen
    - Ik wil enkel zieners die doorheen het hele RPG meedoen, en als ik me niet vergis geef jij er nogal snel de brui aan.

    Dus hier komt mijn concluderende vraag: Is het goed als ik je enkel die vrouwelijke jongere laat spelen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rol: Geest
    Volledige naam: Diana Mynthe Rizzoli
    Leeftijd: onsterfelijk, maar is gestorven op haar 17e
    Innerlijk: Ze is dapper, slim, lief en aardig. Ze maakt snel vrienden en is niet verlegen. Ook is ze heel nieuwsgierig.
    Uiterlijk (liefst foto + beschrijving): Ze heeft spierwit haar, lichtgrijze tot witte ogen en lichte lippen. Meestal heeft ze ene jurk aan en haar haren golven tot 3 kwart van haar rug.
    Verleden: Diana is vroeger mishandelt door haar ouders en gepest op school. Toen ze eindelijk wat vrieden kreeg is ze vermoord. Toen ze heel klein was sliep ze amper omdat ze bang was dat haar vader haar weer alle hoeken van haar kamer liet zien. Haar littekens zijn meestal bedekt met een jurkje.
    Extra: Ze liep door het bos toen ze in haar rug werd gestoken met een mes. Daarna is ze doodgebloed. Ze komt uit het jaar 2010


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ik had een vraag, hoe doe je zo'n recht streepje


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rol: Jongere
    Volledige naam: Matthew -Matt- Alex Darling
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Matt heeft een enorm sterke band met zijn broer, Damon, en hoewel ze tweeling zijn, lijkt hij er niet echt op qua karakter. Matt kan soms nogal bruut of gemeen overkomen, terwijl hij het allemaal niet zo bedoelt. Hij is nogal straight-to-the-point, en kan daarom vaak grof overkomen. Wanneer je hem beter leert kennen, is hij wat vriendelijker, en blijkt hij veel geduld te hebben. Soms te veel. Hij is enorm beschermend over zijn broer, en zou niet kunnen leven zonder hem.
    Uiterlijk:


    Klik, Klik
    Matt is enkele centimeters kleiner dan zijn broer, 1m86, en door zijn liefde voor sport, is hij vrij gespierd. Zijn haren zijn bruin, en zijn ogen zijn donkerbruin, bijna zwart. Zijn kledingstijl hangt af van zijn humeur, en wat hij gaat doen.

    Verleden: Matt is opgegroeid met zijn tweelinsbroer Damon. Hij kan zich geen leven meer inbeelden zonder hem.
    Extra: Matt heeft asthma.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 18:13 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ misschien een domme vraag, maar hoe neem je een abo hier dann?
    Ik zie niet echt een abo knopje, ik ben beetje blind volgens mij. ]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 18:14 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    DevilWings schreef:
    ik had een vraag, hoe doe je zo'n recht streepje


    Ik moet er ctrl + 1 voor indrukken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Appelstroop schreef:
    [ misschien een domme vraag, maar hoe neem je een abo hier dann?
    Ik zie niet echt een abo knopje, ik ben beetje blind volgens mij. ]


    Onder je tekstveld staat een balkje waar je kunt aanduiden of je notificaties van reacties wil, als je aanduid dat je notificaties wilt heb je zogezegd een abo.
    _________________

    & My brother is hawt :9~


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mag ik een geest reserveren? Me like...


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Gosh waarom zijn Damon EN Matt zo ontzettend aantrekkelijk?!

    Roane schreef:
    (...)

    & My brother is hawt :9~


    D'uh :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Proprius schreef:
    Gosh waarom zijn Damon EN Matt zo ontzettend aantrekkelijk?!


    Because they are reflections of our real life selves.

    Just kidding :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Én Damon wordt niet snel verliefd, so your girls are going to have to do their bests :p (A)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.