• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop

    Even wat uitleg bij de rollen:
    - De geesten hebben niet door dat ze dood zijn. Zij denken dat ze nog steeds in leven zijn en dat de andere geesten indringers in hun huis zijn.
    - jongeren, leerkrachten en geesten hebben aanvankelijk elkaars aanwezigheid niet in de gaten. In de loop van het rpg krijgen ze door dat er iets aan de hand is.
    - Enkel de zieners kunnen van bij het begin navigeren tussen de twee groepen. Zij zien de geesten wel en kunnen hen eens het verhaal goed op gang is ervan bewust proberen maken dat ze dood zijn. Als je je wilt aanmelden voor ziener, meld dat dan even voor je een rol aanmaakt want ik wil er zeker van zijn dat het iemand is die er na enkele posts niet mee ophoudt.Zieners kunnen gasten zijn in het hotel, een jongere of een leerkracht (dan zet ik je rol er gewoon twee keer in).


    Meedoen?
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (liefst foto + beschrijving):
    Verleden:
    Extra: (bij geesten; vul hier in hoe ze gestorven zijn en uit welk tijdperk ze komen)


    Regels
    - Aanvankelijk mag iedereen één rol, dit kunnen er in de loop van het RPG meer worden.
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Als je nu twijfelt en later merkt dat je toch tijd hebt, kan je gewoon inspringen.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 19:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Ik wacht even op de rol van Sweets en dan kunnen we voor mijn part beginnen.


    Yes xd.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Rol: Geest
    Volledige naam: Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams
    Leeftijd: Nathan stierf de dag voor zijn 18e verjaardag.
    Innerlijk: Nathan is een stille teruggetrokken jongen. Hij is heel onzeker, maar is echter heel intelligent en heeft eigenlijk een grootse creativiteit. Hij mag misschien moeite hebben met zijn sociale vaardigheden, maar hij heeft een uiterst goed hart en is heel vriendelijk. Wanneer je zijn volledige vertrouwen hebt, is hij de liefste, trouwste, eerlijkste jongeman die je in millenia zult mogen ontmoeten.
    Uiterlijk:



    Nathan is ongeveer 1.80 lang en lichtjes gespierd gebouwd. Hij heeft een zeer lichte huid en donkerbruin, rossig haar. Zijn ogen zijn metersdiep en mysterieus zwart, met een intellectuele glinstering. Hij is vrij knap, maar erg verlegen.
    Verleden: Nathan is opgegroeid in een liefdevol gezin met zijn moeder Cathy, vader John en zusje Dawn. Zijn moeder is toen Nathan 14 jaar was gestorven aan kanker. Hij was hier kapot van en hij begon zich af te sluiten, gedichten te schrijven en te besluiten dat niets er meer toe deed. Zijn verdriet breidde zich alleen maar uit toen hij op high school gepest werd door zijn gedrag.
    Extra: Nathan was zijn gedachten en gebroken hart totaal zat en hij besloot in 1967 voor een stoomtrein te springen. Hij heeft lang pijn geleden, maar is aan zijn ernstige verwondingen overleden.

    Goede rol?

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 19:24 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ik heb even mijn rol een beetje aangepast zodat ze wat duidelijker is.

    [ik bedoel de uitleg enzo]

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 19:41 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Pagina 3.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ja goede rol.

    Sofie, is ze nou een leerling of niet? :p


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Is het vreemd als ik zeg dat ik die Diana Mynthe Rizzoli er nogal sletterig uit vind zien?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ik weet niet goed wie ze nou bedoelt, want er staat een link naar een ander topic bij mij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Ja goede rol.

    Sofie, is ze nou een leerling of niet? :p


    Ja ze is ook gewoon een leerling :3

    Ben ik weer :'D.
    btw, Elise, bedankt voor 't complimentje ^^.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ahah we hebben geen docenten beter voor onsxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Graag gedaan hoor ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sweetest schreef:
    Is het vreemd als ik zeg dat ik die Diana Mynthe Rizzoli er nogal sletterig uit vind zien?

    hoezo sletterig!!!:( Dat vind ik niet echt leuk


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen