• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop

    Even wat uitleg bij de rollen:
    - De geesten hebben niet door dat ze dood zijn. Zij denken dat ze nog steeds in leven zijn en dat de andere geesten indringers in hun huis zijn.
    - jongeren, leerkrachten en geesten hebben aanvankelijk elkaars aanwezigheid niet in de gaten. In de loop van het rpg krijgen ze door dat er iets aan de hand is.
    - Enkel de zieners kunnen van bij het begin navigeren tussen de twee groepen. Zij zien de geesten wel en kunnen hen eens het verhaal goed op gang is ervan bewust proberen maken dat ze dood zijn. Als je je wilt aanmelden voor ziener, meld dat dan even voor je een rol aanmaakt want ik wil er zeker van zijn dat het iemand is die er na enkele posts niet mee ophoudt.Zieners kunnen gasten zijn in het hotel, een jongere of een leerkracht (dan zet ik je rol er gewoon twee keer in).


    Meedoen?
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (liefst foto + beschrijving):
    Verleden:
    Extra: (bij geesten; vul hier in hoe ze gestorven zijn en uit welk tijdperk ze komen)


    Regels
    - Aanvankelijk mag iedereen één rol, dit kunnen er in de loop van het RPG meer worden.
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Een vrouwelijke jongere (:

    Demi: Karoline Herfurth?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 18:59 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    Demi: Karoline Herfurth?


    Zij is echt prachtig!
    Ik heb ondertussen al iemand gevonden. Barbara Palvin, model.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik weet het, ik gebruik haar ook voor een rol.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rol: Leerlinge
    Volledige naam: Belle Dominique Verviers
    Leeftijd: Belle is 17 jaar oud. Ze verjaart op 5 april.
    Innerlijk: Belle is een spontane meid. Ze ziet alles als een nieuw avontuur. Ze past zich makkelijk aan de omgeving aan en is niet moeilijk met nieuwe contacten. Het contact houden is iets heel anders. Belle is sociaal maar kwets je haar verband ze je uit maar geheugen. Ze zal niet snel meer een woord met je wisselen. Belle is niet verlegen en weet goed wat ze wilt. Ze zal je niet snel vertrouwen. Je kan Belle niets dwingen. Dat woord staat niet in haar woordenboek. Als ze iets niet wilt doet ze het gewoon niet, simpel. Op Belle kan je rekenen maar alleen als zij zelf er ook baad bij heeft. Anders zal ze je snel laten zitten. Kwetsen doet ze niet met opzet, het gaat vanzelf. In ieder geval, dat beweert ze.
    Uiterlijk:


    Belle heeft een schattig kleding stijl. Ze draagt graag jurkjes en rokjes met leuke bloemetjes en lieve kleurtjes. Maar te schattig wilt ze het absoluut niet. Ze maakt het graag stoer met leren jasjes en accessoires. Ze heeft lange rood bruine haren. Hoe verder naar onder hoe lichter ze worden. Belle heeft prachtige volle lippen en een nette rij witte tanden. Belle heeft groen grijze ogen en een gladde blanke huid.


    Verleden: Belle is geboren in Liège. Ze is de dochter van een Belgische vader, Jean Verviers en een Zwitserse moeder, Maria Coeur. Belle heeft twee veel oudere broers, Antoin en Christophe. Ze zijn een hecht gezinnetje. Toen Belle tien jaar oud was is ze met haar ouders naar Gabon, Afrika, verhuist. Gabon was een vroegere Franse kolonie. Omdat Maria uit Zwitserland komt en dus Frans spreekt voelt ze zicht Frans. Ze wilde het leven van de Gabonese bevolking een stukje beter maken en hebben in totaal vijf jaar in Gabon gewoond. Belle had het hier erg naar haar zin. Ze ging gewoon naar school in de hoofdstad, Libreville. Belle heeft hier ook veel gewerkt. Ze leefde net zoals de bevolking deed. In die tijd heeft ze veel culturele verschillen ondervonden waardoor ze zich makkelijk aan haar omgeving en situatie aanpast. Naast Frans praatte ze daar ook Myéné. Als ze erg boos is of zichzelf voelt wilt ze deze talen nog wel eens gaan gebruiken. Toen Belle vijftien werd zijn ze terug verhuisd.
    Extra: Belle is in Gabon gebeten door een Tseetseevlieg. In eerste instantie niet echt bijzonder totdat ze ernstig ziek werd. Er werd slaapziekte geconstateerd. Dat houdt in dat Belle last kan hebben van verwardheid, slaapstoornissen, epileptische aanvallen, moeite met lopen en gevoelloosheid in handen en voeten. Belle slikt ervoor medicijnen waardoor ze niet heel erg veel meer last heeft van al deze klachten. Belle is absoluut niet besmettelijk.
    Belle is ontzettend sportief. Ze rent standaard elke ochtend een rondje anders wordt ze helemaal gek.
    Belle is gek op zingen.



    [Ze is niet volledig naar mijn zin maar we moeten het er maar me doen.]

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 10:56 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Going by the looks: Damon wants.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    geheh ik ben een dag voor haar jarigxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rol: Jongere.
    Volledige naam: Hazel Céline Drews.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Innerlijk: Hazel is totaal geen verlegen meisje. Ze zegt wat ze denkt, en is niet bang om iets verkeerd te zeggen. Ze is zeker niet op haar mondje gevallen en haarzelf verdedigen zal geen probleem zijn. Al is het met woorden of daden. Laat je niet door dit vangen, want Hazel is ook de meest lieve persoon die je kan ontmoet hebben. Dat hangt van jou af. Ze is geen moeilijk persoon, maar als je moeilijk doet tegen haar, dan had je haar beter niet leren kennen. Ze kan totaal niet tegen onrechtvaardigheid en zal altijd voor zichzelf en anderen opkomen. Meestal weet ze overal een antwoord op waardoor ze vaak toch gelijk krijgt. Ze weet wat ze wilt en zal haar wil doordrijven. Toch is ze niet koppig. Als ze weet dat het niet gaat lukken, laat ze het vallen. Ze is een sociaal persoon maar kan soms toch wel beginnen te irriteren.
    Uiterlijk:


    Ze heeft lange, ravenzwarte haren en lichtblauwe ogen. Ze is lichtgetint en is ongeveer 1m78. Als ze lacht komen er kuiltjes in haar wangen waar ze totaal niet van houdt. veel mensen vinden haar schattig, iets wat ze dus ook niet wilt. Ze heeft een mooi figuur en schaamt zich ook er ook niet voor. Ze trekt zich sowieso al niets aan van wat mensen van haar denken, als ze zelf maar blij is met zichzelf.
    Verleden: Hazel is niet zomaar wie ze is. Ze heeft jaren op een Internaat gezeten. Daar heeft ze alles geleerd wat ze later zou nodig kunnen hebben, ook op haar eigen voeten staan. De straffen die ze kreeg waren niet leuk te noemen. Vloeren schrobben, ruiten wassen, bedden opmaken, wasgoed proper maken, ze moest alles doen. Ze kreeg ook altijd de schuld van alles, al deed ze echt niets. Daarom kan ze dus niet tegen onrechtvaardigheid. Op een dag, toen ze 14 was is ze van haar straf weggelopen recht naar de directeur. Ze heeft alles wat ze al die jaren had verzwegen tegen hem gezegd en ze is van het Internaat getrapt. Zogezegd had ze gelogen. Niet dus. Velen mensen bewonderden dat ze dat durfde en probeerden het ook. De school ging uiteindelijk dicht wegens te weinig leerlingen. Nu is ze 18, dus alweer 4 jaar ouder. Ze heeft veel geleerd uit het verleden en uit haar ervaringen maar wil niets liever dan weer kind te zijn. Op een goede manier dan wel. Toen ze terug naar huis ging bleek het dat haar ouders uit elkaar waren en ze een stiefvader had. Haar vader zat aan de drank en drugs en heeft haar mishandeld. Ze zal nooit iets zeggen over haar verleden, behalve als ze je echt vertrouwd.
    Extra: Ze heeft op Kickboksen en zelfverdediging gezeten. Ze is niet bang om die kennis te gebruiken als het echt nodig is. Tussen al die dingen heeft ze 1 groot geheim wat niemand van haar zou verwachten. Ze kan heel wat instrumenten bespelen en spreekt 1 extra taal, Russisch.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2012 - 19:17 ]

    Dat zijn trouwens ook twee hele mooie rollen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Merci!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik merk nu dat de zinnen in mijn verhaaltje niet echt lekker lopen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [waar is mijn rol gebleven?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Die staat al in de lijst hoor ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik wacht even op de rol van Sweets en dan kunnen we voor mijn part beginnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het lijkt me écht een leuk spel om aan mee te doen, maar ik weet niet of ik genoeg tijd zal hebben. Twijfelgeval.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.