• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop

    Even wat uitleg bij de rollen:
    - De geesten hebben niet door dat ze dood zijn. Zij denken dat ze nog steeds in leven zijn en dat de andere geesten indringers in hun huis zijn.
    - jongeren, leerkrachten en geesten hebben aanvankelijk elkaars aanwezigheid niet in de gaten. In de loop van het rpg krijgen ze door dat er iets aan de hand is.
    - Enkel de zieners kunnen van bij het begin navigeren tussen de twee groepen. Zij zien de geesten wel en kunnen hen eens het verhaal goed op gang is ervan bewust proberen maken dat ze dood zijn. Als je je wilt aanmelden voor ziener, meld dat dan even voor je een rol aanmaakt want ik wil er zeker van zijn dat het iemand is die er na enkele posts niet mee ophoudt.Zieners kunnen gasten zijn in het hotel, een jongere of een leerkracht (dan zet ik je rol er gewoon twee keer in).


    Meedoen?
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (liefst foto + beschrijving):
    Verleden:
    Extra: (bij geesten; vul hier in hoe ze gestorven zijn en uit welk tijdperk ze komen)


    Regels
    - Aanvankelijk mag iedereen één rol, dit kunnen er in de loop van het RPG meer worden.
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam Hemsworth * kwijl *

    Maar, kweeniet wat jij leuk vind ofzo.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Gaspard Ulliel?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik weet niet of het helemaal goed is, maar goed. Dat zien we wel weer.
    Ik moet nu even naar muziekschool. :'d.

    Rol:
    Geest.
    Volledige naam:
    Annelore Grave Boston.
    Leeftijd:
    Geboren: 1940.
    Gestorven: 1959.
    19.
    Innerlijk:
    Annelore is al sinds haar geboorte een vrolijk kind geweest. Altijd bracht zij het positieve van mensen naar boven. Ook was ze een zeer intelligent meisje. Ondanks dat, was ze zéker geen studie nerd. Ze deed wat ze wil en leefde iedere dag alsof het haar laatste was, maar lang niet alles aan haar was perfect. Ze heeft iedere dag een grote glimlach op haar gezicht, als ze bij mensen in de buurt is, maar in werkelijkheid als ze s'avonds even de tijd voor haar alleen heeft, verzint ze hoe haar échte ouders er uit zouden hebben gezien. Hoe haar leven zou zijn als ze haar zus nog wel had.
    Uiterlijk:
    Gezicht:


    Annelore heeft bruine ogen met een zwarte tint. Haar licht roze lippen met witte tanden, blijven niet onopgemerkt. Ze heeft best dikke wenkbrauwen die bruin van kleur zijn. Als ze lacht krijgt ze hele schattige kuiltjes in haar wangen. Meestal laat ze haar ogen er wat meer uitspringen door haar wimpers een zwart kleurtje te geven met mascara. Ook werkt ze met een oogpotlood haar ogen bij.
    Haren:


    Haar bruine haren zijn erg lang en zitten Annelore meestal in de weg, daarom maakt ze er vaak vlechten in. Nooit te strak, gewoon wat ruige vlechten.
    Verleden:
    Annelore is opgegroeid, samen met haar zus Daphne, in de tweede wereldoorlog door haar oom en tante. Haar ouders heeft ze nooit gekend, het schijnt dat haar moeder is omgekomen tijdens haar bevalling, waarna haar vader het ook niet meer zag zitten en zelfmoord pleegde. Daphne heeft ze wel een aantal jaren gekend, maar kan ze ook niet meer goed herinneren. Haar oom en tante hebben Annelore en Daphne als eigen kinderen opgevoed, ondanks dat ze al twee zonen hadden. Jordi en Maik. Op een dag kwam Annelore thuis van haar opa en nergens kon ze Daphne vinden. Een aantal dagen later wisten ze thuis nog steeds niets. En tot op de dag van vandaag weet ze het nog steeds niet zeker wat er met Daphne is gebeurd, maar het gerucht ging dat ze is ontvoerd door een paar duitsers die haar gebruikte, zowel als slaaf en gebruikte voor seksueel gebruik. Toen Annelore het gerucht hoorde, wist ze niet of ze het moest geloven. Ze wílde het niet geloven. Uiteindelijk bleef ze steeds langer in haar kamer zitten, sociale contacten had ze niet meer. Zelfs haar oom, tante en neven durfde niet meer bij haar in de kamer te komen. Het altijd vrolijke meisje was veranderd in een stuk wrak. Uiteindelijk kon ze het niet meer aan en heeft ze de spiegel in haar kamer stukgegooid, waarna ze een scherf heeft gepakt en zichzelf heel langzaam, stukje voor stukje heeft gesneden. Ze wou hetzelfde voelen als wat haar zus heeft gevoeld. Maar dan op een andere manier.
    Extra:
    -


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wauw, dat vind ik echt een prachtige rol.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Okee met die Gaspard Ulliel kan ik wel wat ja. :9~


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    De geesten mogen trouwens kwaadaardig zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Die van mij wordt echt een beetje een einzelganger die nooit wat zegt. Ik heb trouwens bij picnik een coole manier om een foto heel spooky te maken. Is dat toegestaan?


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Dat mag, maar zet er een gewone bij zodat het duidelijk is ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik zoek alleen nog naar het perfecte meisje en dan ben ik klaar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    Ik zoek alleen nog naar het perfecte meisje en dan ben ik klaar.


    Did you say perfect?
    Miley Cyrus :Y)

    Sorry :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Proprius schreef:
    (...)

    they're still really hot :9~

    Is Ailean trouwens een leerling of een gewone gast?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Narissa schreef:
    (...)

    Did you say perfect?
    Miley Cyrus :Y)

    Sorry :')


    Zij is niet perfect voor mijn rol ;)
    Ik heb een avontuurlijke uitstraling nodig met een lief gezichtje.
    Moeilijk, moeilijk, moeilijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mila Kunis!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rajah schreef:
    (...)

    Zij is niet perfect voor mijn rol ;)
    Ik heb een avontuurlijke uitstraling nodig met een lief gezichtje.
    Moeilijk, moeilijk, moeilijk.


    Hihi :')
    Jessica Szohr?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Zij is al gebruikt -a-
    En ik wil geen Celeb.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."