• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop

    Even wat uitleg bij de rollen:
    - De geesten hebben niet door dat ze dood zijn. Zij denken dat ze nog steeds in leven zijn en dat de andere geesten indringers in hun huis zijn.
    - jongeren, leerkrachten en geesten hebben aanvankelijk elkaars aanwezigheid niet in de gaten. In de loop van het rpg krijgen ze door dat er iets aan de hand is.
    - Enkel de zieners kunnen van bij het begin navigeren tussen de twee groepen. Zij zien de geesten wel en kunnen hen eens het verhaal goed op gang is ervan bewust proberen maken dat ze dood zijn. Als je je wilt aanmelden voor ziener, meld dat dan even voor je een rol aanmaakt want ik wil er zeker van zijn dat het iemand is die er na enkele posts niet mee ophoudt.Zieners kunnen gasten zijn in het hotel, een jongere of een leerkracht (dan zet ik je rol er gewoon twee keer in).


    Meedoen?
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (liefst foto + beschrijving):
    Verleden:
    Extra: (bij geesten; vul hier in hoe ze gestorven zijn en uit welk tijdperk ze komen)


    Regels
    - Aanvankelijk mag iedereen één rol, dit kunnen er in de loop van het RPG meer worden.
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik heb jou nog nooit een jongen weten spelen, ben wel benieuwd anders *O*


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Nee he, hmm, ik wil wel mee doen.. Ik denk dat ik een poging ga wagen ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sweetest schreef:
    Whaha als de jongens uit mijn klas zo'n lerares als Josephine hadden zouden ze echt niet kunnen leren. :')


    gehehe, ik kon geen plaatje vinden van een oudere maar toch leuk uitziende lerares achtig mens, haha.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Rol: Jongere.
    Volledige naam: Thomas 'Tom' Chris Jones
    Leeftijd: Achttien.
    Innerlijk: Thomas lijkt een jongen zoals iedereen; Een stoerdoener, iemand die alleen voor zichzelf kiest. Maar dat is hij totaal niet. Hij is iemand die met iedereen een praatje kan maken, en is dus erg spraakzaam. Je komt hem bijna nooit verlegen tegen. Tom is vrolijk en opgewekt; hij is altijd wel druk. Soms kan hij irritant overkomen. Verder heeft hij gezellig humor. Af en toe, bij vrienden, kan hij brutaal overkomen. Alleen bij zijn meisje laat hij zijn ware ik zien, een lieve jongen die vrienden en vriendinnen nooit zal laten vallen. Ook kan hij behoorlijk koppig overkomen en zal niet snel naar iemand luisteren. Zijn laatste eigenschap is activiteit. Thomas is actief en sportief ingesteld.
    Uiterlijk:



    Thomas heeft donker bruin haar, bijna zwart. Zijn haar zit altijd een beetje warrig, maar hij heeft wel altijd een kuif. Hij heeft grijs/groene ogen en iets bredere wenkbrauwen. Tom heeft hele lichte roze lippen en kaarsrechte, krijtwitte tanden. Verder heeft hij een gespierd lichaam en houd ervan om te sporten. Zijn kledingstijl is casueel en sportief.
    Verleden: Toen Thomas geboren werd was hij al de favoriet van zijn vader, terwijl hij nog drie oudere broers heeft: Jack, Ruben en Steve. Zijn jeugd was niet de makkelijkste, ondanks zijn broers, waarmee hij de grootste lol had. Rond zijn zevende is zijn vader overleden, dat was voor hem een rottijd. Het heeft hem zeker een jaar gekost om het te verwerken. Wanneer hij naar de middelbare school ging, begon zijn leven 'opnieuw'. Hij wilde niet meer aangezien worden voor het zielig kindje die zijn vader was verloren. Helaas is dat hem slecht gelukt. Al snel kreeg hij verkeerde vrienden en belandde op het foute pad. Hij heeft drugs gedeald en veel gestolen. Op een gegeven moment is hij opgepakt en heeft een korte periode in de cel gezeten. Daar heeft hij nagedacht over zijn toekomst. Nu is hij vastberaden zijn leven in goede banen te gaan lijden.
    Extra: Sinds kort is hij bezig met muziek. Hij speelt gitaar en piano.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:37 ]

    Heey ik wil alvast iets melden voor de rpg.
    In de week van 26 tot en met 29 maart kan ik er vanaf zaterdag tot vrijdag weinig tot zelfs niet online zijn.

    Dit komt doordat ik een stageweek heb eigenlijk 4 dagen. IN mijn woonplaats was er niks dus ga ik bij mijn oma. Ik logeer dus bij haar. er is wel een computer maarja jullie snappen wel dat ik wel moe ben. Mijn werktijden weet ik nog niet maar ik heb tijdvakken van 5 uur ofzo dus ik denk wel dat ik miss. online mag.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Oke, put me on the list, ik ga een jongen aanmaken (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Geest of jongere? ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Een jongere :D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    prima ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rol: Jongere
    Volledige naam: Aiden McRown
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Aiden is een rustige en wat teruggetrokken jongen. Vaak is dat laatste maar van korte duur want als hij eenmaal bekend is met de mensen om hem heen, en zijn omgeving, komt hij een stuk losser. Hij is open, eerlijk en zegt dan ook altijd waar het op staat.
    Uiterlijk:



    Hij is 1.87 groot en heeft een gespierd lichaam, wat hij bijhoudt door regelmatig te gaan sporten. Zijn haren zijn pikzwart en hij heeft grijs getinte ogen. Zijn kledingstijl is niet zo heel bijzonder, hij voelt zich het lekkerste in zijn jeans met shirt en vest erover waarvan hij zijn capuchon ook eigenlijk altijd op heeft.
    Verleden: Hij is opgegroeid met zijn vader en jongere zusje. Ondanks dat zij met de status 'lieverdje van papa' rondliep, en hij dus regelmatig het complete gezeik van zijn vader over zich kreeg, zijn ze twee handen op een buik en betekend ze heel veel voor hem.
    Extra: -


    Ik hoop dat hij goed is zo..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is goed, ik zet hem er bij.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.