• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.





    Begin: de jongeren komen toe in het hotel. Jullie slapen per twee op een kamer. Meisjes bij meisjes, jongens bij jongens. Verder mogen jullie zelf kiezen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Damon

    Ze glimlacht gerustellend. Veel helpt het niet.
    "Slaapziekte. Ik heb ze vanochtend niet genomen en ga dat aan mijn spieren merken." Tussendoor neemt ze twee pilletjes in die met wat water doorslikt.
    "Oh," zeg ik dan, een beetje van mijn melk. Dan grinnik ik even. "Als je beentjes je de trap niet meer op willen dragen, wil ik je gerust helpen hoor," zeg ik met een kleine grijns.
    Ik kijk nog even om me heen, dit hotel is enorm.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Felicia

    'ja, maareh. We zijn er nog steeds niet uit van wie dit huis nu is.'
    Ik stop en glimlach even. 'Maar ik had dus een goed idee, draag jij meisjes kleding?' Ik lachte heel even 'of doe je make-up op?' Ik trok de deuren van mijn kleding kast open en worp een paar kledingstukken op de vloer. 'nou?'


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Rajah schreef:
    (...)

    [Haha, ik las dat zo. Wat heeft Wetenschappelijk Onderwijs met oorlog te maken?]


    [Lolol. Lach. Ik bedoel 2e Wereld Oorlog. Snappie? x'D.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Belle

    "Oh. Als je beentjes je de trap niet meer op willen dragen, wil ik je gerust helpen hoor."
    Ik grinnik even en kijk dan de andere kan op. Zo grappig is het allemaal niet. Zorgzuldig ruim ik al mijn spulletjes weer op en kijk hem liefjes aan.
    "Zullen we een rondje lopen?" vraag ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nathan

    'Wat the... Ik heb dit nog nooit gezien. Maar toch, ik weet zeker dat dit mijn huis is! Ik ben niet gek,' Raasde ik vol verwarring.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    ][jpandora slaapt dan bij Luna want dat meisje blijft over.]
    luna
    Ik neem een slok van mijn fles water.
    Gelukkig was het stil en rustig in de lobby.
    Niemand anders was er.
    Snel zette ik een rustig nummer op en begon aan moderne dans.
    Ik liet me meeslepen met het muziek.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ForeverZaynx schreef:
    (...)

    [Lolol. Lach. Ik bedoel 2e Wereld Oorlog. Snappie? x'D.]

    [Na drie keer lezen was hij eindelijk ook in mijn hersens aan gekomen. Hihi.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    thePineapple schreef:
    [Wat heb ik gemist? O:]


    Cookies!

    Damon

    Ze grinnikt even en begint dan zorgvuldig haar spulletjes op te bergen. Dan kijkt ze me liefjes aan. Mijn hart slaat even een slagje over en ik grijns een beetje idioot.
    "Zullen we een rondje lopen?" vraagt ze.
    Ik kijk even naar mijn koffer en dan weer naar haar.
    "N-nu?" vraag ik dan. "Anders wilde ik snel nog even mijn koffer boven zetten. Daarna wilde ik even in de tuin gaan kijken, dus als je zin hebt..."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Roane schreef:
    [Ehm, de meesten hebben ingechekt en zijn op hun kamer of het hotel aan het verkennen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Felicia

    'Maar ik ben ook niet gek!' Ik zakte neer op de grote stoel die bij het raam stond. Zo kwamen we niet verder dacht ik 'goed, als het jouw huis is en ook de mijne dan stel ik voor dat ik wel mijn kamer mag houden want eh je zit nu op mijn bed' Ik stond op. 'dan zoek je maar een andere kamer hier, tot mijn vader thuiskomt' Ik dacht weer aan mijn vader, hij was nog steeds niet thuis. 'dan zal hij wel zeggen dat je hier verkeerd zit, want dit schiet niet op zo'


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [iedereen zit in het hotel pandora slaapt bij luna aangezein de andere 2 meiden al samen gaan. Luna is in delobby aan het dasnen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oke :3]
    Pandora Mitchell
    Ik liep met de sleutel in mijn hand de lift uit terwijl ik mijn koffer achter me aan sleepte. Hij was best licht, want ik hoefde niet zoveel mee te nemen. Ik opende mijn kamer en dumpte mijn koffer neer. Ik keek even rond. Machtig, dacht ik bij mezelf toen ik zag hoe luxe alles hier was. Ik kon niet wachten om alles van het hotel te hebben gezien, dus ik pakte mijn sleutel en liep de gang weer op.


    Cookies!

    Belle

    "N-nu? Anders wilde ik snel nog even mijn koffer boven zetten. Daarna wilde ik even in de tuin gaan kijken, dus als je zin hebt..."
    Ik glimlach en knik even.
    "Ik loop wel mee," zeg ik liefjes. Ik sta op en trek mijn jurkje netjes recht. Lachend steek ik mijn hand uit.
    "Kom."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    Ze glimlacht en knikt even.
    "Ik loop wel mee," zegt ze liefjes waarop ze lachend haar hand uitsteekt. "Kom."
    Ik hou mijn hoofd schuin en sta even aarzelend naar haar hand te kijken om hem dan uiteindelijk toch maar aan te nemen. Met mijn vrije hand neem ik mijn koffer en blijf even staan.
    "Trap of lift?" vraag ik met een klein lachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.