• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:43 ]


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Oooh okay, gelukkig maar. Ik wilde je niet wakker maken." Ik glimlachte ze vond het lekker liggen bij mij. Daar was ik echt blij om. Ik beet zachtjes op mijn lip, gelukkig kon ze dat niet zijn. "Ik ben blij dat je het lekker vind. Heel erg blij zelfs."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik knikte. "Vind ik ook." Gelukkig hoefde ik niet op te staan. Slaap had ik niet persé nodig maar ik hield er wel van. "Blijf je nog even bij me slapen?" vroeg ik lief aan haar.


    Your make-up is terrible

    [Ja, weet ook niet hoe, vond het wel een leuke plek. xD Zie je niet vaak.]

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Veel te vroeg?" Ik kijk Cassie aan.
    "Ik ben altijd rond deze tijd wakker om te drinken." Zeg ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie Raven Benson
    Ik glimlach even, 'tuurlijk,' zeg ik tegen Luca terwijl ik weer iets dichter tegen hem aankruip. 'Ben je echt serieus elke dag om 8 uur wakker?' vraag ik verbaasd aan Solomon, 'dan zou ik echt dood gaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary Lea Ché
    Ik glimlachte. "Kunnen we nog eventjes blijven liggen?" vroeg ik.

    Luca Jones
    Glimlachend trok ik haar nog iets dichter tegen me aan. Oh, wat heerlijk warm was ze. Nu Solomon over drinken begon, kreeg ik wel een beetje dorst maar ik negeerde het gewoon.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:46 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    "Ja dat moet wel anders-" Ik stopte, natuurlijk ze weet het niet.
    "Eh, ja." Zeg ik dan snel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir
    "Natuurlijk!" zei ik net iets te snel. Ik beet nog iets harder op mijn lip. Shit shit shit, rustig aan Darren. Niet teveel nadruk leggen. Je wilt haar niet bang maken. Ik sloot mijn armen nog iets steviger om haar heen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik leg mijn hoofd op Luca's borstkas en voel dat mijn ogen weer dicht beginnen te vallen. Een paar seconden later ben ik weer in slaap gevallen.

    [ik ben even eten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ga drinken dan." mompelde ik, zodat hij niet weer teveel zei. "Misschien kan je daarna nog slapen." Ik keek naar hoe Cassie in slaap viel en glimlachte.

    Mary Lea Ché
    "Rustig maar." zei ik zacht, terwijl zijn armen zich dichter om me heen sloten. "Je maakt je veel te druk."

    [Eetsmakelijk!]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:53 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon Vigée-Lebrun

    Ik weet niet waarom maar een soort van Jaloers gevoel trekt door me heen als Cassie haar hoofd op Luca's borstkas legt.
    Ik probeer de gedachte weg te wuiven maar het komt telkens terug.
    Was ik nou jaloers om Cassie of om Luca?
    "J-Ja." Zeg ik afwezig.
    Met mijn hoofd er niet echt bij loop ik naar het koelkastje en pak er een zakje bloed uit, ik maak hem open en drink er wat uit. Ik wil mijn mond afvegen maar het zakje valt uit mijn hand op de grond.
    "Fuck!" Zeg ik hard en kijk naar het bloed op de grond.
    "I ment Shoot." Veronderschuldig ik me. Ik kijk om me heen of ik iets heb om het op te dwijlen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir
    Ik knikte zachtjes. "Je hebt gelijk, het spijt me." Ik glimlachte zachtjes en lag heerlijk naast Mary. Zo lagen we samen dicht tegen elkaar aan. Ik glimlachte, ik voelde me zo menselijk. "Ik voel me weer menselijk. Dankjewel."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Dan doe ik het wel goed, al de tweede keer." glimlachte ik. Ik ging iets lekkerder liggen en kroop dichter tegen Darren aan.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Je bent geweldig." zei ik. En ik meende het ook echt. Ze was geweldig. Ze kroop nog wat dichter tegen mijn aan en het voelde alsof mijn hart sneller ging kloppen. Geen idee of het mogelijk was, maar zo voelde het wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Heb mezelf vast gewerkt, wacht ik verander wel efkes. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ga anders even drinken en kom dan weer terug. =3]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible