• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:43 ]


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Ik heb een groot bed..." begon Mary terwijl ze begon te blozen. Ik keek haar glimlacht aan. "Nou als je erop staat kruip ik er wel bij. Maar vergeet niet dat ik best koud ben hé." zei ik, terwijl ik wat breder glimlachte bij het laatste deel van mijn zin.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon

    "Ja natuurlijk, 'Iedereen heeft zuurstof nodig.'" Praat ik beide na en ga weer liggen.
    "En iedereen heeft zeker ook bloed nodig." Zeg ik met een uitdagende grijns.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary Lea Ché
    Natuurlijk, hij was een vampier. "Dan liggen we toch niet tegen elkaar aan, dat is toch niet nodig?" zei ik. Ik stond op en liep naar mijn slaapkamer. "Ik kleed me even om, heb jij nog iets nodig?" vroeg ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    Ik rol even met mijn ogen, 'tuurlijk heeft iedereen bloed nodig, zo wordt...' ik denk even na, 'hmm, in elk geval, zo wordt iets door gegeven aan de rest van je lichaam,'

    [ik ga ook zo slapen]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 23:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Natuurlijk, je bloed vervoerd je zuurstof." zei ik tegen hem. Hij ging ons nog verraden. Straks werd Cassie bang en rende ze weg, wat ik erg jammer zou vinden want ik lag nu erg lekker, ze rook ook nogal lekker. Maar ik kon me nu makkelijk inhouden.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik knikte, ze had helemaal gelijk. "Je hebt helemaal gelijk. En uuhm, normaal slaap ik alleen in boxer. Dus het ligt eraan of dat je stoort of niet. Anders moet ik nog even een pyjama ophalen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Uhm, ik denk het niet." Ik stond op en ging mijn pyjama aandoen in mijn slaapkamer, een short met een topje. Ik had nog nooit met een jongen in bed geslapen, zelfs niet vriendschappelijk. Ik had namelijk nooit echt vrienden. "Ik ben klaar hoor." zei ik, toen ik de deur weer opende.


    Your make-up is terrible

    Hanna Brigitta Kunert.

    'Zuurstof en andere voedingsstoffen,' voeg ik aan Cassie toe en loop de kamer binnen. Mijn haren hangen los over mijn schouders en zitten nog door de war door mijn avontuurtje met Damon en Luca. 'Héél erg belangrijk.' zeg ik lachend en grijp Solomon dan bij zijn arm.
    'Waar de hell ben jij mee bezig?!' vroeg ik op zo'n hoge toon dat alleen mijn lippen bewogen en de mensen in deze ruimte het niet konden horen. 'Ze hoort het NIET te weten. Bah, je stinkt naar alcohol!'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Solomon

    Ik schrik me dood als Hanna binnen komt en me vast grijpt.
    Automatisch doe ik mijn handen voor mijn gezicht.
    "Wat bedoel je!?" Vraag ik verwrd.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 23:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Darren Dimir
    Ik keek naar haar en mijn mond viel een beetje open. "Wauw.." Ik herstelde me snel, lachte naar haar, stond op, liep naar haar toe, glimlachte nog eens en stapte toen de kamer binnen. Daar trok ik alles uit behalve mijn boxer. De kleding legde ik netjes over een stoel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik keek niet naar Hanna. "Sorry, mijn schuld, ik heb hem alcohol gegeven." bekende ik, grinnikend. "Het komt wel goed."

    Mary Lea Ché
    Ik was verrast door zijn reactie en een beetje verward. Wauw? Wat bedoelde hij? Ik stapte aan de ene kant in bed, zodat Darren in de andere kant kon. Ik kon het niet laten om naar zijn lichaam te staren, zo onopvallend mogelijk.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 23:57 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    Ik kijk even op als Hanna ineens binnenkomt. Zuurstof vervoeren, dat was het dus. Dan pakt ze ineens Solomon bij zijn arm. Ik frons even, 'Hanna doe eens rustig, hij heeft niks verkeerd gedaan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Darren Dimir
    Mary keek een beetje verward door mijn reactie. "Met wauw drukte ik uit hoe goed jij eruit zag. Het spijt me als je het erg vind dat ik dat zei." Ik stapte aan de andere kant in en ging onder de lekkere dekens liggen. Ik had wel gezien dat ze naar mij keek, maar ik deed alsof ik het niet merkte. Ik liet haar lekker haar gang gaan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Oh, ik zie er goed uit in mijn slaapkleding?" het klonk een beetje raar, toch moest ik erom glimlachen en voelde het toch goed, dat iemand zoiets over mij zei. Ik trok aan een touwtje en het licht ging uit.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik knikte. "Zowel in slaapkleding als ook in normale kleding." zei ik, het laatste stuk iets sneller. Als ik een mens was geweest had ik nu zeker weten gebloosd. Ik kroop wat verder onder de dekens en ze deed het licht uit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.