• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 17:43 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Onzin uitkramen kan er ook nog wel bij." zei ik tegen Cassie. Toen richtt eik me weer naar Solomon. "We hebben geen speciale reden waarom we koud zijn, Solomon." zei ik. "En ik zou niet weten wat je niet mag vertellen." Ik wierp hem een waarschuwende blik toe.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Ach hier is het wel iets fijner, dan helemaal alleen in mijn eigen kamer." zei ik zachtjes. "Dus als je het niet erg vind zou ik wel graag hier blijven slapen. Maakt me niet uit waar."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Uhm, je mag mijn bed wel." bood ik aan. "Dan ga ik op de bank."


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Weetje dat dan niet meer, dat we-" Een lange geeuw verlaat mijn mond.
    "Wat wou ik zeggen?" Ik kijk Luca aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie Raven Benson
    'Serieus,' lach ik, 'en dan noemen ze meisjes ingewikkeld,' vervolg ik waarna ik Luca in zijn zij prik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik heb geen idee." zei ik. "Je zei nogal rare dingen die ik niet zo goed kon volgen. Je moet echt gaan slapen." Ik keek nog even naar hem en daarna naar Cassie, ik hoopte dat ze nu niet raar ging denken. Ik lach als ze in mijn zij port. "Tsja, sommige jongens zijn wel lastig."

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 23:42 ]


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik schudde meteen mijn hoofd. "Nee, nee. Zo hoort het niet. Ik neem de bank en jij het bed. Jij bent een vrouw dus krijg je het meest comfortabele." zei ik glimlachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mary Lea Ché
    "Maar jij bent de gast." mompel ik dan. "Jij hoort het bed te krijgen."


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Ik niet!" Verdedig ik mezelf snel en kom overeind en kijk de twee aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lucas Jones
    "Oh jawel! Wil je zeggen dat je alleen gaapte omdat je hersens zuurstof nodig had, dan?" vroeg ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    "Ja maar.. Het is jou huis, jij hoort dus in je bed te slapen. Nou ja, kies maar. Als jij erop staat slaap ik wel in je bed. Anders slaap ik gewoon op de bank."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon

    "Ik heb niet eens zuurstof nodig." Zeg ik bijdehand terug.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie Raven Benson
    Ik kijk Solomon met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Jij bent nog wel de gekste die ik heb ontmoet,' zeg ik op een plagerige toon waarna ik mijn tong naar hem uitsteek. 'En iedereen heeft zuurstof nodig slimpie,'

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 23:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mary Lea Ché
    Ik zuchtte even. "Ik heb een groot bed..." begon ik, blozend.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Ja, iederéén heeft zuurstof nodig!" zei ik Cassie na. Niet echt, maar alsnog. "Anders sterven je hersens af." Misschien geloofde hij het wel, in deze dronken bui.


    Your make-up is terrible