• Ik ben bezig met een nieuw verhaal te schrijven maar heb nog een aantal personages nodig ;)
    Hier alvast een inleiding
    =======================================================================
    Sinds dat ik 20 ben is mijn leven anders geworden. Hallo, ik ben Noah Biersack. Ja, waarschijnlijk komt mijn achternaam je al bekend voor. Ik ben de één jaar jongere broer van Andy Biersack, de zanger van Black Veil Brides. Natuurlijk liggen bij ons thuis ook de CD's van hun. Ook de eerste die ze maakten toen ze nog niet helemaal bekend waren: Sex and Hollywood. Niet iedereen kent die, maar aangezien ik zijn broertje ben, hebben we die wel. Gisteren heb ik een sms'je van Andy gekregen met de vraag of ik mee wil op tour. Dan heeft hij ook familie bij zich omdat hij onze ouders natuurlijk niet meer vaak ziet. Genoeg over mij, duik in mijn leven.
    Ook komt er later een gedeelte met Ghostface in voor, zie de film Scream
    ========================================================================
    Ik heb nodig;
    Fans
    Familie
    Ghostface ^^ wie dus de echte moordenaar achter het masker is ;)
    Stalkers
    Beste vriend(inn)en ^^



    Voornaam:
    Achternaam:
    Hele naam:
    Bijnaam:
    geslacht:
    leeftijd:
    karakter:
    uiterlijk (uitleg + foto):
    extra:

    Dank u ;D


    Love your life

    LisaPurdy schreef:
    Ik ben bezig met een nieuw verhaal te schrijven maar heb nog een aantal personages nodig ;)
    Hier alvast een inleiding
    =============================================================
    Sinds dat ik 20 ben is mijn leven anders geworden. Hallo, ik ben Noah Biersack. Ja, waarschijnlijk komt mijn achternaam je al bekend voor. Ik ben de één jaar jongere broer van Andy Biersack, de zanger van Black Veil Brides. Natuurlijk liggen bij ons thuis ook de CD's van hun. Ook de eerste die ze maakten toen ze nog niet helemaal bekend waren: Sex and Hollywood. Niet iedereen kent die, maar aangezien ik zijn broertje ben, hebben we die wel. Gisteren heb ik een sms'je van Andy gekregen met de vraag of ik mee wil op tour. Dan heeft hij ook familie bij zich omdat hij onze ouders natuurlijk niet meer vaak ziet. Genoeg over mij, duik in mijn leven.
    Ook komt er later een gedeelte met Ghostface in voor, zie de film Scream
    =============================================================
    Ik heb nodig;
    Fans
    Familie
    Ghostface ^^ wie dus de echte moordenaar achter het masker is ;)
    Stalkers
    Beste vriend(inn)en ^^



    Voornaam:
    Achternaam:
    Hele naam:
    Bijnaam:
    geslacht:
    leeftijd:
    karakter:
    uiterlijk (uitleg + foto):
    extra:

    Dank u ;D


    Love your life

    Voornaam: Micha
    Achternaam: Van Leer
    Hele naam: Micha Van Leer
    Bijnaam: Mimi
    geslacht: Vrouw
    leeftijd: 20 jaar
    karakter: Verlegen, sociaal en komt op voor zichzelf en anderen als het nodig is
    uiterlijk (uitleg + foto):

    http://www.lasplash.com/uploads//1/156.jpg
    Jong, mooi en toch volwassen uiterlijk
    extra: houdt van shoppen, dansen, vals zingen, slapen en uitgaan


    -(K)-


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Voornaam: Caidy
    Achternaam:Hendriks.
    Hele naam: Caidy Noa Hendriks.
    Bijnaam: Caids.
    geslacht: vrouw.
    leeftijd: 19.
    karakter: Caidy is een rustig meisje. Het liefst staart ze naar buiten of droomt ze weg met wat muziek. Caidy is heel stijlvol maar heeft het soms gewoon niet door. Ze houd er totaal niet van om iemand verdrietig te zien, dan doet ze er alles aan om diegene zijn zin te geven of op te vrolijken. Ze geeft zoveel om het geluk van anderen dat ze dat van zichzelf soms vergeet. Bij de mensen die haar goed kennen is ze vrolijk, maar zelfs dan kan ze soms wat stil zijn.
    uiterlijk (uitleg + foto):
    Caidy heeft vel blauwe ogen, maar vaak bedenkt onder haar bril, ook heeft ze lenzen.Ze heeft stijl blond haar en doet 's ochtens voor de spiegel weinig. Ze vind het niet erg of ze veel of weinig make-up op heeft, maar een barbie popje is ze zeker niet.


    extra: Caidy is dol op horror of thriller films.

    ik hoop dat dit een beetje goed is.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:29 ]


    We define ourselves by the best that is in us, not the worst that has been done to us.

    Moordenaar
    Voornaam: Santana
    Achternaam: Avery
    Hele naam: Santana Ruby Avery
    Bijnaam: Satan, San
    geslacht: Vrouw
    leeftijd: Ze is net 20
    karakter: Santana lijkt een vrolijke sociale meid, maar achter dat zit een duistere kant. Een kant die ervan houd om mensen te zien lijden en houd van moorden. Ze kan goed acteren dus niemand denkt dat zei de moordenaar is. Vaak doet ze druk en zit vol energie. Ze is eigenlijk best sluw, en gemeen ook. Maar die kant laat ze nooit zien. Ze weet heel goed hoe ze enge plannetjes moet maken en voert die dan ook uit. Het boeit haar echt niet dat er een risico is dat ze in de gevangenis komt, ze houd er gewoon van om mensen te zien lijden. Maar tegen echte vrienden is ze lief. Ze kan arrogant overkomen, ook bitchy omdat ze altijd zegt wat ze denkt.
    uiterlijk (uitleg + foto):


    Naya Rivera
    Ze heeft een getinte huid. Ze heeft lang zwart haar, dat in golven valt. Maar soms stijlt of krult ze het ook. Ze heeft donkerbruine ogen, die soms zelfs zwart lijken. Haar ogen zijn altijd opgemaakt met mascara en oogpotlood, verder heeft ze ook altijd lipgloss op. Ze heeft een slank figuur, en is 1,75 lang. Ze draagt vaak jurkjes, maar ook spijkerbroeken. Ze houdt heel erg van heels, maar is ook fan van Adidas sneakers. Maar wat ze echt haat, is een kledingstuk waar geel EN rood bij elkaar zitten. Ze heeft gewoon een hekel aan die kleurencombi, ze vindt het circusachtig. Ze heeft vroeger lenzen gehad, want ze weigerde om een bril te dragen. En ze heeft nog een tattoo op haar linkerschouder, met allemaal kleine sterretjes.
    extra: Ze rookt, en heeft altijd een mes op zak.


    El Diablo.

    Voornaam:Cat
    Achternaam:Walker
    Hele naam:Cat Jade Walker
    Bijnaam:Caty, Caat
    geslacht:Vrouw
    leeftijd:18
    karakter: Cat is soms een beetje mysterieus. Ze kan erg stil zijn, en opeens weg zijn, maar ze kan ook opeens achter je staan en druk beginnen te vertellen.Ze heeft een paar vrienden, en die kan ze vertrouwen, maar voor de rest vertrouwd ze dan ook echt helemaal niemand. Ze kijkt je altijd stiekem aan, en als je lang naar haar staart, staart zij terug en word je soms helemaal gek van haar.Soms is ze bang, en soms staat ze op en loopt naar een groepje, en begint voluit te vertellen over haar leven, hobby's, vrienden etc. Soms kan Cat uit haar slof schieten, maar ze kan nooit lang boos blijven op iemand, als is het haar vijand. Ze roept dan wat, dan krijgt ze spijt, en dan is ze al niet boos meer. Soms houd Cat echt van flirten, en kan ze helemaal losgaan bij jongens. Maar als ze eenmaal een vriendje heeft, dan zal ze ook echt trouw aan hem blijven, en er altijd voor hem zijn. Soms denkt Cat goed na voordat ze iets zegt, maar soms komt het er zomaar uit voordat ze er goed over nagedacht heeft. Ze kan soms ook gesprekjes met zichzelf voeren, en dit ziet er erg grappig, en hilarisch uit. Sommige zeggen dan ook soms tegen haar dat ze een van de grappigste meisjes uit de klas is. Jongens vallen op haar omdat ze eigenlijk veel verschillende eigenschappen heeft. Cat is een meisje dat van sporten houd, en daar dan ook erg druk mee bezig is.Cat kan erg goed met haar familie opschieten, en is het engeltje van de familie.
    uiterlijk (uitleg + foto):



    Cat heeft oranje, een beetje golvende haren, en mooie, groene ogen. Vaak is ze een vrolijk type en staat dan ook vaak lachend op de foto. Ze draagt alleen een beetje mascara, dat vind ze genoeg. Cat is slank, en is 1.74 lang. Vaak is haar style te beschrijven als Basic, maar ze heeft wel mooie dingen aan. Ze vind korte broekjes heel erg leuk, en vind het dan maar al te leuk als ze naar het strand gaan. Haar favoriete schoenen zijn haar slippers, of haar Adidas gympen.
    extra:Ze wil vaak naar het strand.