• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright



    El Diablo.

    Chrissie

    "Nee, tuurlijk niet. Het is wel al rond enen..." zegt hij na een blik op de klok.
    Er verschijnt een klein glimlachje op mijn gezicht. Ik kijk Dave liefjes aan.
    "Kan ik je overtuigen nog een half uurtje te blijven?" vraag ik zacht.
    Ik bijt even op mijn onderlip terwijl ik een hand in zijn nek leg. Heel traag breng ik mijn gezicht weer dichter bij het zijne om hem vervolgens nog een keer te kussen.

    Devon

    "Oké, ik ga naar haar toe en jij kiest een jongen uit de pub. Straks zien we elkaar weer en dan wil ik weten wie de meeste indruk heeft gemaakt," grijnst Jason.
    "Veeg die grijns van je gezicht, Holyfield. Je bent niet de enige die een paar truukjes kent," grinnik ik. Ik grijp nog even zijn arm vast om hem tegen te houden. "Wat krijgt de winnaar?" vraag ik met duister lachje op mijn gezicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    "Kan ik je overtuigen nog een half uurtje te blijven?" Vraagt ze zacht. Ik trek een twijfelend gezicht en wacht even op haar reactie. "Ik blijf," Zeg ik met een grijns en ik voel haar warme handen in mijn nek. Langzaam brengt ze haar gezicht naar die van mij. Ze drukt opnieuw haar lippen op de mijne en ik leg mijn handen bij haar rug. Voorzichtig open ik mijn mond een klein stukje.

    Jason.

    "Veeg die grijns van je gezicht, Holyfield. Je bent niet de enige die een paar truukjes kent," Ik haal overdreven mijn neus op en hou dezelfde grijns op mijn gezicht. Ik wil al naar Leah gaan, maar ze grijpt me bij mijn arm. "Wat krijg de winnaar?" Vraagt ze met een duister lachje. "De verliezer moet een rondje doen voor de hele pub," Stel ik voor.

    [Gaan we dan tegen onszelf spelen of moet ik de jongen spelen en jij het meisje?]

    Chrissie

    Ik ril wanneer ik Dave's handen op mijn rug voel. Daar had ik vroeger niet zo bijster veel last van, maar de situatie ligt wel even anders nu. Wanneer hij zijn mond een stukje opent voel ik me een beetje nerveus. Toch tik ik met mijn tong even uitdagend tegen zijn tanden aan.
    Onbewust ga ik nog wat dichter zitten.

    Devon

    "De verliezer moet een rondje doen voor de hele pub," zegt hij.
    Ik schud mijn hoofd en kijk hem verontschuldigend aan.
    "Dat kan mijn portefeuille vrees ik niet aan. De verliezer doet twee dagen lang wat de ander vraagt, zolang het niet illegaal, dodelijk of sociale zelfmoord is," stel ik op mijn beurt voor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik denk dat we beter even tegen onszelf spelen, anders gaan we elkaar alleen maar saboteren :p]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Whaha. >;D
    Goed. idee.. (:]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 21:56 ]

    [Oeps.. ik moet gaan.. Tot morgen!]

    Aaron Evan Ortiz.

    Ik bleef nog even op de gang staan, als ik Dave en Chrissie hoor praten. Wanneer ik voetstappen hoor en uiteindelijk de stemmen van Dave en Chrissie uit de woonkamer hoor komen, besluit ik om naar beneden te gaan. Een grijns verschijnt op mijn gezicht, als ik Dave en Chrissie op de bank zie zoenen. Zachtjes loop ik door naar de keuken, ik wil hun moment nu niet verpesten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Danny Dial.

    Ik zucht even, als ik geen antwoord krijg.
    'Laat maar Dan, ze stuurt toch niets meer terug. Waarom zou ze ook? Zij kan wel beter krijgen, veel beter dan jou.' Zegt een stemmetje in mijn hoofd. Ik zucht even en gooi een kussen tegen de muur aan. Waarom? Waarom moest jíj zo nodig gevoelens hebben voor twéé mensen? Waarom moest jij zo nodig een vriendschap beëindigen?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xForeverZayn = xMirrorMan


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Dave.

    Ze tikt uitdagend met haar tong tegen mijn voortanden en kruipt een stukje dichter tegen me aan. Voorzichtig trek ik haar bij me op schoot en laat mijn hand langs haar oor gaan. Teder speel ik met haar tong. Je moest eens weten wat dit meisje met me doet..

    Jason.

    "Dat kan mijn portefeuille vrees ik niet aan. De verliezer doet twee dagen lang wat de ander vraagt, zolang het niet illegaal, dodelijk of sociale zelfmoord is," Ik kijk haar aan, maar schud dan toch de hand. "Deal," Grijns ik. "En, heb je al een slachtoffer gevonden?" Vraag ik en drink mijn laatste slok cola op. Hoe ga ik dit aanpakken? Gewoon mijn aangeboren charmes in de strijd gooien?

    Chrissie

    Dave trekt me op zijn schoot en ik voel zijn hand tegen mijn gezicht. Wanneer onze tongen elkaar vinden krijg ik rillingen. Dave jongen, had me nou eens eerder gekust. Ik laat mijn vingertoppen zijn nek een beetje kriebelen.
    Ik had nooit durven dromen dat dit zou gebeuren, laat staan dat ik het fijn zou vinden. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip.

    Devon

    Jason schudt me de hand.
    "Deal. En, heb je al een slachtoffer gevonden?" zegt hij grijnzend.
    Ik lach ondeugend en knik naar een jongen in een hoekje van de ruimte.
    "Hij daar," zeg ik grijnzend. Ik drink mijn biertje leeg en stop nog een stukje kauwgum in mijn mond. Dan ga ik naar mijn slachtoffer toe. Subtiel begin ik een beetje te flirten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dave.

    Ik voel dat haar vingertoppen mijn nek kietelen. Zachtjes bijt ze op mijn onderlip. Damn.. Babe! Ik laat mijn hand bij haar oor wegglijden en begin te spelen met haar haar. Onbewust laat ik mijn tong iets ruiger bewegen.

    Jason.

    Er ontsnapt een ondeugend lachje uit haar mond en ze knikt naar een jongen in de hoek. "Hij daar," Ik knik instemmend en laat me van m'n barkruk afglijden. Hoe zal ik dit eens aan gaan pakken. De subtiele manier of de kleffe? Ik kies voor de 'redelijk normale' manier en begin in haar buurt te dansen. Wanneer ze me opmerkt begin ik een gesprek

    Chrissie

    Ik vind het helemaal niet fijn dat Dave aan mijn haar zit, ik vind het überhaupt niet leuk als iemand dat doet, maar ik kan hem niet tegen houden. Ik wil er ook geen honderd jaar de kus voor onderbreken. Wanneer het er iets ruiger aan toe gaat besluit ik toch zachtjes zijn mijn lippen van de zijne te halen. Mijn kop wordt opnieuw zo rood als een pioen. Ik blijf echt gewoon op zijn schoot zitten.
    "Waarom zei je niks?" vraag ik zacht.

    Devon

    Het gaat vlot wanneer ik plots een hand om mijn arm voel en omgerukt wordt. Dit gebeurt met zo'n kracht dat ik tegen het lichaam van degene die me omdraait beland. Wanneer ik omhoog kijk zie ik het gezicht van Nate.
    "Dev, je vriendje vind het vast niet fijn dat je met iemand anders flirt," zegt hij grijnzend. Voor ik kan antwoorden drukt hij ruw zijn lippen op de mijne. Ik ruk me los en geef mijn ex een harde klap in het gezicht.
    "Hij is mijn vriendje niet, maar ik kus hem liever dan jou," sis ik. Mijn ogen spuwen vuur. Zonder hem verder nog een blik waardig te gunnen loop ik terug naar de bar. Die weddenschap kan ik sowieso niet meer winnen, want aardige Nate heeft mijn slachtoffer afgeschrikt. Ik bestel nog een biertje om te bekomen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jason.

    In het begin is het nog gezellig met Leah, maar door de verschillende mixjes die ze drinkt lijkt ze behoorlijk dronken te worden. En wie is de gene die al kapstok gebruikt word? Ik. Ze hangt half tegen me aan en het begint me te irriteren. Ineens plant ze haar lippen op de mijne en de smaak in haar mond is vreselijk. Een combinatie tussen drank, kauwgom en iets zoets. Abrupt zet ik een stap naar achter en trek een zuur gezicht. Gadverdamme. Even snel laat ik mijn blik door de pub glijden naar de hoek waar Devon stond. Hé? Mijn ogen blijven hangen bij de bar; Daar zit ze, zónder jongen. Ik loop naar haar toe en laat me op een barkruk zakken. Direct bestel ik een biertje en kolk het weg, alleen maar om die vieze smaak uit mijn mond te verjagen. "En.." Begin ik voorzichtig. "Hoe ging het?"

    Dave.

    Chrissie's lippen verlaten de mijne en ik kijk haar aan. Ze heeft een rood hoofd, maar het maakt haar schattig. "Waarom zei je niks?" Fluistert ze. "Hoe bedoel je?" Mompel ik en zet mijn pet - die op de leuning van de bank ligt - op mijn hoofd.

    Devon

    Naast me komt Jason een biertje bestellen.
    "En...Hoe ging het?" vraagt hij voorzichtig.
    Ik zucht diep en trek een wenkbrauw op.
    "Ging goed," begin ik vrolijk. "Tot Nate me saboteerde," grom ik. "Als ik mijn auto niet zou beschadigen dan reed ik hem omver," voeg ik er nog mompelend aan toe. Ik neem nog een slokje bier en kijk dan naar Jason.
    "Je hebt dus hoe dan ook gewonnen. Plezier gehad?"

    Chrissie

    "Hoe bedoel je?" mompelt Dave terwijl hij zijn pet opzet.
    Ik hou mijn hoofd een beetje schuin en kijk hem vragend aan. Hoe bedoel je hoe bedoel je?
    "Nou, over wat je voelde...voelt," verbeter ik mezelf.
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.