• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi
    De volgende morgen was ik als eerste wakker. Ik liep de hut uit en ging tegen de achterkant zitten. Ik pakte mijn iPod uit mijn broekzak, deed mijn oordopjes in en luisterde wat willekeurige liedjes.

    [Midna, met Mason had ik al gereageerd.]

    [Ohw, haha grapje. Ik reageer beetje laat. Zit wat te kijken]

    Serena

    'Oké, als ik dat nou niet meer doe? Maar, dan moet je jezelf ook niet vergeten,' zei hij en ik ging weer voor me zitten. Weer draaide ik me eigen om. 'Ik vergeet mezelf niet, maar jij moet eerst beter worden'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Word ik dan weer vergeven?' vroeg ik zielig.

    Serena

    'Word ik dan weer vergeven?' hoorde ik hem vragen op een zielige toon. Ik haalde mijn schouders op. 'Misschien,' zei ik zachtjes en keek omlaag. Stiekem gaapte ik weer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Goed genoeg.' Ik zag dat Serena gaapte. 'Maar jij moet ook slapen.'

    Serena

    Ik schudde weer lichtjes mijn hoofd en leunde naar achteren, zodat ik tegen Mason aan lag. Automatisch ging ik op mijn zij liggen en nestelde mijn eigen in bij hem. 'Moet voor jou zorgen,' zei ik en gaapte weer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik deed mijn best om niets te zeggen. Ik had het beloofd.
    'Wil je dan een paar dagen niet slapen? Denk je dat ik ondertussen doodziek word als je slaapt?' vroeg ik.

    Serena

    'Wil je dan een paar dagen niet slapen? Denk je dat ik ondertussen doodziek word als je slaapt?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders weer op. Mijn ogen had ik al gesloten. 'Misschien,' zei ik gapend en kroop wat dichter tegen hem aan. 'Je bent zo warm,' zei ik zachtjes.

    [Ben even douchen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Is dat goed of slecht?' vroeg ik.

    Serena

    'Is dat goed of slecht?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Beide,' zei ik zachtjes en gaapte flink. 'Ik heb het lang niet meer zo koud als net, maar ik kan ieder moment in slaap vallen,' zei ik zachtjes en gaapte alweer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Goed dus. Ga nou maar slapen.'

    [Moet zo gaan.]

    Serena

    'Goed dus. Ga nou maar slapen,' zei hij. Ik schudde weer lichtjes mijn hoofd. 'Ik moet voor jou zorgen, niet andersom,' zei ik zachtjes.

    [Owkeej, slaap lekker alvast]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Weet ik, weet ik,' zuchtte ik. 'En als ik nu zeg dat ik eerder beter word als jij ook een aan jezelf denkt?'

    Serena

    Ik had mijn ogen nog steeds gesloten en dacht beetje na. 'Dan geloof ik jou niet,' zei ik zachtjes. Ik ging een beetje omhoog. Ik opende mijn ogen en keek hem aan. 'Zo werkt dat niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Oké, dit misschien? Zolang jij je niet goed voelt, ik ook niet. En dat ik wèl waar.'