• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Serena

    'Door mij?' vroeg hij. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en keek naar het water. 'Waarom zal dat door jou komen?' vroeg ik zachtjes. Ik keek hem eventjes aan. Mason keek mij ook al aan. Hoe lang keek hij al? 'Het komt door alles wat er gebeurd is de afgelopen dagen, maar niet door de dingen wat jij deed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Oké. Maar je bent niet alleen.' Ik bleef Serena aankijken, ik wist niet waarom.

    [Tot morgen.]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 23:05 ]

    Serena

    'Oké. Maar je bent niet alleen,' zei hij en hij bleef naar me kijken. Ik knikte lichtjes en ging weer naar het water kijken. 'Mag ik zo misschien eventjes slapen?' vroeg ik heel zachtjes. Ik trok mijn knieën op en deed mijn armen eromheen. Ik schaamde me dat ik er om vroeg. Ik wou het niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Graag zelfs.' Ik keek, net als Serena, naar de zee.

    [Oké, nu tot morgen x"d]

    [Haha tot morgen ;d]

    Serena

    'Graag zelfs,' vraag hij. Ik keek hem verbaasd aan. Ik glimlachte dankbaar naar hem en kroop voorzichtigjes bij hem op schoot. Ik keek hem weer aan. Zwijgend keek ik hem aan. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Ik glimlachte alleen maar. Na een tijdje legde ik mijn hoofd op zijn borst. Ik hoorde zijn hart kloppen en ik sloot mijn ogen. Ik schoof mijn handen onder zijn shirt en sloot mijn armen om hem heen. Ik was gauw vertrokken, alleen dit keer niet met tegenzin.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik deed mijn arm ook om Serena's middel en vroeg me nog eens af hoe ze het in godsnaam niet koud kon hebben met alleen een beha aan.

    Serena

    Ik begon na een tijdje weer te draaien. Ik open mijn ogen een klein beetje. Ik voelde een koude briesje over mijn rug heen gaan. Automatisch kromp ik in één.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Wakker?' vroeg ik na een tijdje toen Serena in één kromp. Er stond ook een flinke wind. Maar wat verwacht je ook, bij de zee.

    Serena

    'Wakker?' hoorde ik hem vragen. Ik ging een beetje omhoog zodat ik hem aan kon kijken. Ik ging met mijn hand even door mijn haren en schudde lichtjes mijn hoofd. 'Niet echt,' zei ik met een klein lachje en ging weer tegen hem aan liggen.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 21:14 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Omfg sinds wanneer ben jij Mason? x"d]

    [Sinds ik mijn hoofd er nooit bij houd XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [:') Kan ook zijn dat ik fouten maak, ben ondertussen ook Fairy Tail aan het kijken, zoo verslavend *___*]

    Mason
    'Oké,' glimlachte ik terug.

    [Ik was ff douche xd]

    Serena

    'Oké,' zei hij. Ik glimlachte, ook al zag hij dat niet. Onbewust begon ik te rillen. Ik zei niet, misschien merkte hij het niet. Ik sloot mijn ogen weer eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Nog steeds niet koud, hè?' vroeg ik.


    [Tot morgen.]

    [tot morgen]

    Serena

    'Nog steeds niet koud, hè?' vroeg hij. Ik ging omhoog en keek hem aan. Ik had mijn armen weer om mijn middel gedaan. 'Was dat sarcasme?' vroeg ik aan hem. Ik trilde nog steeds. Ik wachtte niet op antwoord en kroop dicht tegen hem aan. Met één hand deed ik zijn armen om mij heen, als een soort denken. Ik deed me arm weer om me middel en probeerde het warm te krijgen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you