• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Goed, maar jij moet ook slapen. Toen sliep je eindelijk, toen heb ik het maar zo gelaten.'

    Serena

    'Goed, maar jij moet ook slapen. Toen sliep je eindelijk, toen heb ik het maar zo gelaten,' zei hij. Ik bleef zitten zoals ik zit. 'Maak je nou maar geen zorgen om mij. Met mij is alles goed! Dat heb ik al zo vaak gezegd,' zei ik en ik keek hem eventjes aan. 'Jij bent diegene die ziek is niet ik.'

    [Ben ff weg]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik wist even niet wat ik moest zeggen, ik zou in herhaling vallen. Ik besloot tegen de muur te gaan zitten en zweeg.

    Serena

    Ik hoorde wel wat geschuifel, maar daar bleef het ook bij. Ik zuchtte zachtjes en keek omlaag. En nu?

    [Ik reageer wel traag, ben ondertussen Sims Middeleeuwen aan het doen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Lol, ik heb alleen Sims My Life of zo iets op mijn Nintendo DS. :']]

    Mason
    Ik zuchtte. 'Ik ga even naar het strand.' Ik stond op en liep de hut uit.

    [Haha xd]

    Serena

    'Ik ga even naar het strand,' zei hij nadat hij zuchtte. Ik draaide me eigen om maar hij was al op gestaan en liep weg.Ik stond snel op en liep achter hem aan. 'Niet zonder bewaking,' zei ik toen ik naast hem liep.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik liet haar maar doen en zei nog steeds niks en bleef lopen.

    [Zo veel inspiratie.. Not. >_>]

    Serena

    Zwijgend liepen we naar het strand toe. Ik deed mijn armen om mijn middel heen. Toen we bij het strand aan kwamen, liep ik naar het water toe. Ik bleef daar staan en keek over de oceaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik ging tegen mijn gebruikelijke palmboom zitten en keek hoe Serena de oceaan over staarde, alsof er elk moment een boot of vliegtuig aan kon komen om ons te redden.

    Serena

    Ik zuchtte eventjes en keek om me heen. Ik zag Mason tegen een palmboom aan. Ik liep naar hem toe en ging bij hem staan. Ik keek eventjes naar hem. 'Hoe voel jij je?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Goed, denk ik. Jij?' Ik pakte haar hand en trok haar zachtjes naast me.

    [Sorry voor de late antwoord]

    Serena

    'Goed, denk ik. Jij?' vroeg hij. Hij pakte mijn hand en trok eraan. Ik ging naast hem zitten en kroop tegen hem aan. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb me wel eens beter gevoeld,' zei ik zachtjes en ik keek hem eventjes aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Waarom?' vroeg ik. Ik bleef vooruit kijken.

    Serena

    'Waarom?' vroeg hij. Ik keek hem nog steeds aan, maar hij bleef vooruit kijken. Ik haalde mijn schouders op en legde mijn hoofd tegen hem aan. 'Kapot, nog moe, hongerig, koud,' zei ik zachtjes. Ik keek omlaag. 'Ik voel me ergens alleen,' voegde ik er nog zachtjes aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik keek Serena aan. Ze zei het zacht, maar ik verstond haar al te goed. 'Door mij?'