• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Serena

    Ik keek hem vragend aan. 'Wie zegt dat ik me niet goed voel?' vroeg ik zachtjes aan hem. Ik kroop weer tegen hem aan. 'Ik voel me uitstekend,' zei ik terwijl ik gaapte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ga nou even slapen,' dramde ik door. 'Ik heb niks nodig nu, dus ga je gang.'

    Serena

    Ik mompelde wat en legde mijn hoofd tegen zijn borst aan. 'Ik blijf wakker,' zei ik vastbesloten en probeerde mijn ogen open te houden. Ze gingen alleen steeds dicht. 'Voor hetzelfde geld heb je str...' begon ik zachtjes en slaperig. Halverwege de zin viel ik in slaap.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Eindelijk, dacht ik. Dat duurde nog best lang.

    Serena

    Ik draaide een beetje in me slaap. Ik moest wakker blijven, maar het ging niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Blijkbaar wilde ze wakker worden.
    'Dat gaat niet door,' zei ik. 'Jij blijft mooi slapen.'


    [Tot morgen. ^^]

    [Tot morgen ;d]

    Serena

    'Dat gaat niet door. Jij blijft mooi slapen,' hoorde ik hem zeggen. Het klonk ver weg, maar ook dicht bij. 'Maar dat mag en kan niet,' zei ik half in mijn slaap. Ik kroop wat verder tegen hem aan. Ook zal zat hij. Ik lag heerlijk tegen hem aan. Geen wonder dat wakker blijven niet wou. Ik gaf het maar op en besloot hem zijn zin voor een keertje te geven. Een uurtje slapen kon ten slotte geen kwaad. Toch?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Sliep ze, was ze nog eigenwijs. Maar ze werd niet wakker. Gelukkig.

    Serena

    Na een tijdje begon ik weer te draaien. Ik weet niet hoelang ik had geslapen. Ik hoopte niet lang. Ik deed mijn ogen een klein beetje open.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Het werd avond en Serena sliep nog. Ik liet haar gewoon doen en ging zelf ook slapen.
    De volgende ochtend keek ik naar Serena en zag dat ze haar ogen een beetje opendeed.

    Serena

    Ik wreef in me ogen en ging rechtop zitten. Een koude windvlaag ging over me heen. Ik begon te rillen en kroop weer gauw tegen Mason aan. 'Mason, hoe lang heb ik geslapen?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oh, ik dacht dat ik allang had gereageerd ;x]

    Mason
    'De hele middag en nacht door.' Ik keek op mijn horloge. 'Nu is het half tien 's ochtends.'

    [Haha geef niet ;P ik ben zo wel ff half uurtje weg]

    Serena

    'De hele middag en nacht door. Nu is het half tien 's ochtends,' zei hij terwijl hij op zijn horloge had gekeken. Ik keek hem geschrokken aan, daarna beetje boos. 'Waarom had je me niet wakker gemaakt?!' riep ik naar hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Je zag er zo schattig uit,' lachte ik. 'Is het zo erg dan?'

    Serena

    'Je zag er zo schattig uit,' lachte hij. Ik lachte niet. 'Is het zo erg dan?' vroeg hij. Ik draaide me eigen met mijn rug naar hem toe en deed mijn armen over elkaar. 'Je wist dat ik niet wou slapen en dat ik jou wou verzorgen,' zei ik boos.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you