• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..



    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~ Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Gabumon ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

    [ bericht aangepast op 22 maart 2012 - 18:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Blijkbaar wachtte Serena niet echt op een antwoord en gaf die dan ook niet.
    'Er is zeker een grote kans dat je weer boos word als ik een shirt ga halen, niet?'

    Serena

    Ik knikte lichtjes. 'Ik lig net lekker en bovendien, ik heb al een deken,' zei ik zachtjes en nestelde me wat verder in.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik zuchtte. 'Goed dan. Eerst een kussen, nu ook al een deken.'

    Serena

    Ik lachte zachtjes om wat hij zei. 'Voeg heerlijk bedje er ook maar bij toe,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Wat, ineens geen vriendje meer?' lachte ik.

    [Mijn muis doet het nog maar half, ik gebruik nu de muis van de laptop en dat gaat nogal slow.]

    Serena

    'Wat, ineens geen vriendje meer?' vroeg hij lachend. Ik haalde mijn schouders een beetje op. 'Dat kan er ook nog wel bij,' zei ik slaperig. Ik sliep half.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik besloot niets meer te zeggen. Ik verwachtte toch geen echt antwoord, aangezien ik kon horen dat Serena al half sliep.

    Serena

    Mason zei verder niets. Ik vond dat niet erg. Ik wou slapen, heel lang slapen. Ik glimlachte bij die gedachte. Lang slapen, niet voor altijd. Soort winterslaap, maar dan minder lang.

    [Je mag wel stuk voor uitspoelen nu ofzo ;d I dunno, verzin maar]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Uitspoelen of doorspoelen?]

    [Door]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oh oké. ;P]

    Mason
    's Avonds zaten we weer in de hut. Voor de verandering regende het eens niet.
    Ik keek naar buiten. Geen wolken, dus je zag alle sterren.

    Serena

    Ik opende mijn ogen een beetje. Ik moest ff denken, dit was niet het strand. Ik keek om me heen en zag de wanden van de hut. Ik keek eventjes naar Mason en glimlachte. 'Heb jij mij gedragen?' vroeg ik zachtjes aan hem. Ik ging rechtop zitten en sloeg gelijk me armen weer om me heen. Het was koud en niet zo'n beetje ook. Ik keek naar buiten en zag prachtige sterren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik knikte. Ik pakte het shirt wat niet meer in het bedje paste en gaf het aan Serena.

    Serena

    Hij knikte en gaf een shirt aan me. Ik keek hem aan en pakte hem aan. Met tegen zin trok ik het aan. Het shirt was koud, waardoor ik begon te rillen. Ik keek naar Mason en glimlachte zwakjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Dat helpt ook niet veel.' Ik trok Serena naar me toe.