• Wanneer begint dus jullie proefwerkweek? Of wanneer was jullie proefwerkweek.
    De mijne begint 19 maart, tot 22 maart, en de laatste dag heb ik vrij. ^^

    En jullie?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijne begint een paar weken voor de zomervakantie.
    Wij hebben pas sinds vorig jaar een proefwerkweek op onze school en ik haat het, heeel erg.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    15 juni t/m 22 juni.... Over een paar maanden pas :W
    (wij hebben in de eerste t/m de vierde maar één PWW op VWO)


    Deep inside, I've never felt alive

    Hij is afgelopen maandag begonnen en duurt dus van 12 maart tot 28 maart voor mij. ):


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hel? Ik vind het fantastisch :'D. Een week lang maar een of twee uur per dag *O*. Bovendien hoef ik voor de meeste vakken toch niet te leren, dus 't is voor mij gewoon een pretweek. Hij begint ergens in april op mijn school.


    i put the fun in funeral

    Mijn hel is geen één week, maar drie weken. Dankzij die nieuwe urennorm kunnen we één keer geen proefwerkweek doen. Nu dus. Ik heb nu de komende drie weken elke week ongeveer drie proefwerken, ben bijna elke dag pas om half vier uit en krijg nog normaal huiswerk ernaast. Haaaaaaat aan mijn school.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kowalewicz schreef:
    Hel? Ik vind het fantastisch :'D. Een week lang maar een of twee uur per dag *O*. Bovendien hoef ik voor de meeste vakken toch niet te leren, dus 't is voor mij gewoon een pretweek. Hij begint ergens in april op mijn school.


    Pfff. Wat flauw..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgens mij 29 maart en dan tot Goede Vrijdag (volgens mij is dat 6 april...)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    2 tot 13 April ._.

    Een proefwerkweek vind ik niet echt een hel. Er zijn ergere dingen.


    26 - 02 - '16

    Ik heb 3 weken lang elke week max drie proefwerken. Maar tussendoor heb ik ook nog gewoon les en huiswerk, dus je kunt je niet helemaal goed concentreren op je proefwerken. Das kut.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb net één afgerond, in juni gaan we weer...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik heb dus officieel geen idee. Maar ik denk nog niet.. Hoop ik, want ik ben daar echt slecht in. Alles gaat dan fout. o.0


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Niet ^^ heb stage


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Van 21 maart tot 28 maart.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mijn laatste proefwerkweek was vorig jaar voor de zomervakantie.
    En de aankomende proefwerkweek is ook weer voor de zomervakantie, dus dat duurt nog wel even. (: