• Het verhaal begint in het jaar 2149, een tijd waarin al het leven op de aarde vrijwel onmogelijk is wegens de sterk vervuilde lucht en overbevolking.
    In Hope Plaza, één van de grootste laboratoriums ter wereld, vonden enkele wetenschappers een scheur in de ruimte-tijd waardoor het voor mensen mogelijk wordt 85 miljoen jaar terug in de tijd te reizen.
    Ze sturen verschillende mensen mee met pelgrimstochten zodat ze in het verleden een nieuwe toekomst op kunnen bouwen, maar dat is niet altijd even handig.
    De mensen van de eerste pelgrimstocht die in het verleden aankomen, bouwen een afgeschermde stad met de naam Terra Nova die er op voorzien is van eventuele aanvallen van dinosauriërs zodat ze de mensen van andere pelgrimstochten veilig kunnen ontvangen.
    De mensen van de zesde pelgrimstocht keren zich echter tegen de rest en verklaren de inwoners van Terra Nova tot hun vijand.
    Ze stelen voorraden, spioneren en doen er alles voor om Terra Nova over te nemen.



    • Rollen •


    •Mensen uit de 1ste Pelgrimstocht:•

    - Maitresse --> Katherine Adrian - 19
    - Griphook --> Abigail 'Abby' Taylor Billington - 17

    - HurtedHeart --> Amy - Lee Jennis - 18
    thePineapple Teddy White - 29

    - Sweetest --> Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams - 19



    •Mensen uit de 2de tot de 5de Pelgrimstocht•

    - Assassin --> Mallory Tracy - 20
    - DevilWings --> Artemis Audrey - 18
    - Everdeen --> Zaina Fitz - 21

    - Proprius --> Vanessa Olivia Dutcers - 17
    - CrumbCake --> Aprilynne 'April' Stone -18
    HurtedHeart --> Madeline Claire Prec - 6
    Jessiiicaa --> Seyenna Mayfield - 24


    -Roane --> Peyton Avery Riviera - 23
    - Proprius --> Jarmo Sem Dutcers - 7

    •Mensen uit de 6de Pelgrimstocht•

    - Griphook --> Marilynn 'Mary' Leah Roux - 21

    - Maitresse --> Mason Daniels - 30



    Regels:

    - 16+ stukken mogen, zolang je maar niet gaat overdrijven. Er zijn grenzen!
    - In een post wil ik op zen minst 6 regels, dat is niet veel dus dat moet lukken.
    - Schrijf niet in de plaats van een ander, tenzij die persoon er in toe stemt.
    - Probeer geen mensen buiten te sluiten en betrek iedereen zowat in het verhaal
    - Dingen die niet tot de RPG behoren zoals meldingen en dergelijke, zet je tussen [] of ()
    - Relaties mogen, maar let er wel op dat de mensen uit Terra Nova niets beginnen met de mensen uit de 6de Pelgrimstocht (Het zijn tenslotte vijanden en daar hebben ze zelf voor gekozen)
    - Boven je post, schrijf je zowel de naam als de functie van je personge.
    - Inspringen mag altijd en als je vragen heb, kan je bij mij terecht.



    Het rollentopic

    Bedankt Griphook voor de prachtige cover

    En voor ik het vergeet, het verhaal begint een jaar na de opbouw van Terra Nova.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 22:46 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mason Daniels - Trainer

    "Dat is nog te vroeg." Dacht ik luidop na. "We moeten eerst de netten nog maken en het verdovend middel zodat we die nacht alles snel kunnen doen zonder betrapt te worden."
    Het was me niet ontgaan dat ze naar mijn gitaar had gekeken met een glimlach.
    "Wil je er eens op spelen?" Veranderde ik plots van onderwerp. "Ik kan je wel wat leren."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    ''We moeten eerst de netten nog maken en het verdovend middel zodat we die nacht alles snel kunnen doen zonder betrapt te worden'' Ik knikte. ''Ja, je hebt gelijk'' zuchtte ik. ''Wil je er eens op spelen?'' vroeg Mason uit het niets, ''Ik kan je wel wat leren'' Ik keek hem verrast aan. ''Ja, leuk!'' zei ik enthousiast. Ik heb altijd al gitaar willen spelen, maar het kwam er maar nooit van.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 22:59 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aprilynne Stone, verpleegster

    Ik vond Peyton en Jarme tussen wat bosjes, met een tor. Ik zakte neer naast het vreemde tweetal dat bestond uit de knappe architect en de jongen die heel grof was tegen Maddy.
    'Hey, kom ik ongelegen?' vroeg ik, ze zten beiden over een doodgewone tor gebogen, niet eens een onbekende of redelijk nieuwe soort, ik voelde me een beetje nutteloos en ongemakkelijk, maar dat kwam door het charisma van de oudste jongen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Madeline Claire Prec
    Ik besloot weg te gaan zessers waren gevaarlijk zeiden ze. Ik probeerde van de tak af te glijden, maar deze brakcwaardoor ik met een hardebonk op de grond viel. Ik krabbelde overeind en behon te rennen. Ik viel meer op dan normaal, maar nu was ik ook ongelovelijk bang. 'Rino!' Riep ik gillend en overstuur. Uiteindelijk botste ik tegen hem op en omarmde ik zijn poot. 'Waar was je ik heb je zo gemist ik was bang dat er iets gebeurt was.' Zei ik nu zacht snikkend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mason Daniels - Trainer

    Met grote passen liep ik naar de gitaar en nam hem in een soepele beweging vast.
    "Ga zitten." Zei ik kalm. "Dat is het handigste."
    Ik nam de gitaar vast en tokkelde er een kalmerend liedje op terwijl ik met een grijns traag in haar richting wandelde.
    Wanneer ik stopte stond ik vlak bij haar en overhandigde haar de gitaar.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    ''Ga zitten'' zei Mason. ''Dat is het handigste'' Ik deed wat hij vroeg, en nam plaats op een stoel. Hij pakte de gitaar vast en speelde er een rustig liedje op. Ik werd meegevoerd in de muziek, en zag hoe soepel hij zijn vingers over de snaren liet bewegen. Op een gegeven moment stond hij op, en liep mijn richting in. Ik pakte de gitaar aan, en probeerde een beetje in een goede positie te zitten. Ik probeerde er wat op te spelen, maar een raar geluid is het enigste wat ik ermee bereikte. Beschaamd sloeg ik mijn ogen neer. ''Ik ben een natuurtalent, vind je ook niet?'' grinnikte ik zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jarmo

    "Mijn dag kan niet meer stuk," Ik kijk Payton verbaast aan. 'Heb jij dan maar twee beste vrienden?' Hij was toch een superheld? Die hadden heel erg heel erg heeeeeel erg veel beste vrienden. Ik sta op zet de tor eventjes op de grond en sla mijn armen om zijn been. 'Maar ik ben dan wel voor áaaaaltijd je beste vriend goed?'

    Mason Daniels - Trainer

    Ik lachte even terwijl ik mijn hoofd schudde en op mijn knieën voor haar ging zitten.
    "Je moet harder duwen op de snaren, dat helpt." Ik duwde met mijn wijsvinger op haar vinger om aan te tonen hoe hard je ongeveer moest drukken. "Kijk zo."
    Met mijn vrije hand ging ik langs de snaren waardoor het al een heel andere toon kreeg.
    "Dat klinkt al wat beter is het niet?" Grapte ik. "Het is gewoon wat oefenen en daar hoef je je niet voor te schamen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Marilynn 'Mary' Leah Roux

    ''Het is gewoon wat oefenen en daar hoef je je niet voor te schamen'' ik grinnikte. ''Hoelang heb jij moeten oefenen dan, totdat je zo kon spelen?'' vroeg ik nieuwsgierig, en probeerde wat harder op de snaren te duwen, en het klonk inderdaad al wat beter. Op een gegeven moment klonk er een luid gekraak, en vervolgens een harde knal. -Madeline- ''Wat was dat?'' vroeg ik geschrokken, terwijl ik opstond en naar het raam liep.

    [ik schakel over naar mijn mobiel, dus ik kan soms wat laat reageren :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Madeline Claire Prec
    Mijn ogen werden groot toen ik een meisje op een balkon zag staan. Even dacht ik dat onze ogen kruisde. Ik was verlamt van angst. Zelfs toen Rino vredelievend tegen mijn rug aanduwde gaf ik geen kick. Toen ik eindelijk weer begon met leven liep ik naar mijn Ceratops toe en aaide ik over zijn neus. 'Wist jij dit al?' Vraag ik zacht. 'Zo ja zijn dit zessers of is dit een project.' Vraag ik nog zachter. Ik was bang. Bang dat het zessers waren en ze me zouden grijpen, maar ik was verlamd van angst mijn benen waren vastgelijmd aan de grond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Griphook schreef:
    Abigail 'Abby' Taylor Billington ~ verpleegster

    "Ik heb altijd al op dino's willen rijden." Zei Zaina. "Om eerlijk te zijn, geen flauw idee. Weet jij iets?" ging ze verder. Bij dat eerste begonnen mijn ogen te glunderen en ik grijnsde. ''Nou, dan doen we dat toch?'' en voordat Zaina antwoord kon geven, ging ik opzoek naar een plantetende dinosaurus.


    Zaina Fitz - verpleegster
    Abby haar ogen glinsteren op bij mijn eerste idee.
    "Nou, dan doen we dat toch?: zegt ze razend enthousiast en loopt al meters voor me uit. Ik neem een korte sprint om weer naast haar te lopen.
    "Ik weet niet of ze dat nou wel zo gaan waarderen, Abby." zeg ik aarzelend en pak haar even bij haar pols beet. "We mogen dan wel verpleegsters zijn, maar het is zeker niet de bedoeling dat ik jou zo meteen moet oplappen of jij mij." Toch klinkt het idee dinosaurus rijden best leuk en laat ik haar pols weer los.
    "Vooruit dan." Ik glimlach even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Abigail 'Abby' Taylor Billington ~ verpleegster

    ''We mogen dan wel verpleegsters zijn, maar het is zeker niet de bedoeling dat ik jou zo meteen moet oplappen of jij mij'' Zei ze. Ze kreeg een bedenkelijke indruk op haar gezicht, en liet toen mijn pols weer los. ''Vooruit dan'' zei ze glimlachend, waardoor ik ook een grijns op mijn gezicht kreeg. Toen we een stuk verder liepen, zagen we een groepje Stegocerassen ''Het zijn planteneters, dus dat zit wel goed'' zei ik, en bekeek de 2 meter hoge dinosaurussen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Zo, 'Terra Nova', heette mijn dorp vroeger (cat)]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zaina Fitz - verpleegster
    Nog even bedenkelijk staar ik naar de wezens voor me. Zou het echt geen kwaad kunnen?
    "Het zijn planteneters, dus dat zit wel goed." Ik bijt even op mijn onderlip, maar loop dan toch heel voorzichtig op het beest af.
    "Nou, vooruit dan maar." zeg ik aarzelend en trek Abby naar me toe. "Moet ik je helpen om erop te komen?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Abigail 'Abby' Taylor Billington

    ''Moet ik je helpen om erop te komen?'' vroeg ze, en ik kijk even naar de dinosaurussen voor me. ''Eh, als je dat wilt? Kom je er zelf ook wel op?'' vroeg ik glimlachend, terwijl ik nogsteeds naar de beesten keek. ''Gelukkig zijn ze niet zo groot'' grinnikte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''